Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No... Je možné, že máte pravdu - tedy ohledně závadnosti textů Ortelu. Mě tato skupina nezajímá a nemám ani zájem se jí blíže zabývat, tedy o tom s vámi nebudu ani diskutovat. Nenimrám se ve věcech, o kterých nic nevím.

Problém však vidím jinde - vy jste člověk silně totalitního smýšlení a nenávistný ke všem, kteří jsou v rozporu s vaším viděním světa. Podobně jako příznivci komunismu, nacismu a islámu, kteří také rádi zakazují svobodné projevy. Jste v podstatě stejný, jako oni.

14 0
možnosti
Foto

A kdo jste Vy, že chcete soudit a určovat příslušnost fanoušků Ortelu. !!

Já v mládí poslouchala Kryla, protože měl co nabídnout a jeho písničky mě dokázaly pohladit na duši. Dnes si pouštím skupinu Ortel, protože v jeho tvorbě jsem také našla skladby, které u mě plní stejnou funkci.

Kryl byl ve své době, takovými jako jste Vy, také odmítán a pranýřován, jak nás osočovali ti, kterým jeho tvorba vadila a ejhle, je z něj národní hrdina.

Tak nechte tok dějin proudit a uvidíme, zda se situace bude opakovat nebo ne, ale nesnažte se svými názory manipulovat ostatní.Rv

3 0
možnosti
Foto

Aha... tak jsem byla smazaná;-D...zkrátka nechovala jsem se jako Ortel... trochu narovinu jsem vyjádřila , jak ráda bych něco o některých diskutérech v boží pravdě cosi vyjádřila, ale že to halím, nicméně zahalila jsem stejně málo a smazali mne:)) a to je důkaz jedné věci - Ortel, ač inteligence mělké, velmi dobře ví, jak rád by věci řekl narovinu, ale krásně je zahalí...aby mohl halit dále...Hra na nejapnost vychází. viz diskuze.:))Všichni přece cítíme, kam třeba patřím já , nebo Horner a kam jiní, co mne tu nyní omínusují. A mimojiné tím potvrdí, že Horner na sebe balí sluníčka a vítače a nemusel to tu slovem napsat.

Jde jen o to, že svoboda slova není bezbřehá, zkrátka není... a že i když se slovo narovinu neřekne, ale podněcuje emoce , co nemají se svobodnou společností se zachováním práv všech nic společného, má se dotyčný ,,uklidnit,,...Něco je v zákonech a Ortel když nic jiného, jede na vlně poplašných zpráv... Zpalatbůh, že je většině soudných zcela ukradený a v širším pohledu je na tom tak, že se se svou tvorbou může postavit tak akorát na pět minut na prkna, co znamenají předání Slavíka, nikoliv po bok multižánrovým kapelám s přesahem do evropského hudebního dění na prestižních festících.

Baví mne být s Vámi:)) Zdenku.:-)R^

4 1
možnosti
Foto

Ortel je "inteligence mělké"?

Kdo mu stanovil tuto diagnózu?

3 0
možnosti
Foto

Vážení níže komentující. Asi jste nikdy neslyšeli o podprahové (subliminální) reklamě, která je ve většině států nelegální, viz

http://tadesco.cz/podprahova-reklama-historie-podprahove-vnimani/

Jde o to, že do textů, hudby či obrázků se vkládají drobné a nenápadné informace, které ale působí na podvědomí a tam hezky zakoření. Tedy působí i na tzv. nízké pudy.

V oblasti průmyslové reklamy je její použití snadno zjistitelné. Klasická ukázka: zdánlivě jde o reklamu na ovesnou kaši, kterou rozkošná maminka servíruje stejně rozkošným dětičkám. Idylka. Ovšem v pravém dolním rohu obrázku (či videa) stojí lednička s výrazným logem výrobce. Divák si ovšem v podvědomí spojí výrobce ledničky s rodinkou a tak při shlédnutí ledničky třeba v obchodě mu podvědomí naservíruje šťastnou rodinku.

Podobným fenoménem jsme se v podniku zabývali profesně - podprahové informace ve mluvené řeči. Je často důležitější, než vlastní text.

A jak vidím, že hodně z vás už to spolklo i s navijákem. BRAVO, ovečky!

3 1
možnosti

T29o21m76á59š 53P55í85c51l

1. 12. 2017 12:21

Tak oni to mají orteláci až takhle promyšlené...

5 0
možnosti

Hmm. Rozumím tomu tak: Kdo chce psa bít, hůl si najde. Třeba "správný" dešifrovací klíč.

Poznámka: Není to nic o Ortelu, neznám ho. Je to pouze o zdůvodnění jeho závadnosti. Tak nějak mně připomínající výklady RP, případně asáka na Marx-leninismus.

2 0
možnosti
Foto

Oni je chtějí pozavírat?

Zatím jsem nezjistil, že by někdo autorův článek dokázal vyvrátit nějakým logickým způsobem. Sice to napsal trochu nešikovně, ale není dalek pravdy. Proto ten povyk.

1 0
možnosti

J14i35r32i 79K79u33c78e97r89a

1. 12. 2017 11:47

Nepřijde mi nijak špatné, že máte podobné názory. Ovšem že vám tuto prácičku na úrovni Pepči Géblse či jeho komunistických následovníků dali do složky "zaujalo nás", to mne trochu děsí.

6 2
možnosti
Foto

Nemyslíte, že by Pepča Gébls byl spíše Ortelem nadšen? ;-D

1 0
možnosti

T64o22m96á89š 34P49í70c53l

1. 12. 2017 11:18

Tak jsem si tipl, jestli budete rozebírat texty Ortelu anebo skupiny Conflict 88, ve které jeden z členů kapely krátce působil. A ve svém odhadu jsem (světedivse) se nemýlil :-).

Nabízí se tedy otázka, kdy se tedy můžeme těšit na ten rozbor ortelovských textů.

13 0
možnosti

P18e86t97r 32S10u76s96k92e

1. 12. 2017 11:15

Položil jste si také otázku, kdo stvořil "fenomén" Ortel?

Těšínský (jablíčka), Banga, Pazderková a teď přiléváte zdatně olej do ohně sám.

9 0
možnosti
Foto

A co, kdybyste tuto metodu použil pro Bibli?

To by ji okamžitě museli zakázat, když v ní Bůh vyzývá k vraždění jinověrců.

2 3
možnosti
Foto

Koho v ní vyzývá? Že by to byli lidé, kteří zemřeli před mnoha tisíci lety? Co je na tom z dnešního hlediska závadné?

0 0
možnosti
Foto

P19e78t69r 20O90m32e16l14k37a

1. 12. 2017 10:35

Nejsem ani posluchač Ortelu, ani skinhead a vůbec ne rasista nebo xenofob, ale to co jste napsal, mi připomíná podobná vyvození, která se publikovala o textech undergroundu za bolševika.

12 1
možnosti
  • Počet článků 826
  • Celková karma 21,66
  • Průměrná čtenost 970x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik