Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J32a42n 97M79a92r14e55k

19. 6. 2023 5:31

Reaguji na poznámku Evy Sádecké. To bití je pozůstatek starých časů...myslím těch opravdu starých, kdy život byl bojem o přežití. Vím to od svého dědy který se narodil hluboko v devatenáctém století. Tehdy se muselo dřít. V malých hospodářstvích byl dobytek cennější, než člověk. Když pošla kráva..."Pošel" i člověk. Nemůžeme se dívat na starou dobu očima dneška.Já sám jsem jako malý kluk (dnes 85 letý dědek)dostal mnoho vejřezů od svého dědy. Metlou...kdy jsem pak mnoho dní měl malé strupy na stehnech. Na ty vejřezy si dodnes pamatuju...ale hlavně na to PROČ jsem je dostal. Na nějaké něžnosti nebyl čas. A ty něžnosti byly na nic. V životě musí být kázen' a nějaké ty kecy o špatném dětství nikam nikdy nevedly. Za tyrany jsem nikdy rodiče ani prarodiče nepovažoval....bylo mi jasné, proč ta "tyranie" byla.

15 2
možnosti
Foto

Jsem zásadně proti fyzickým trestům na dětech. Jsem ale zásadně proti, aby to stát řešil nějakými zákony, protože to dopadne jako vždy špatně.

13 0
možnosti
Foto

Souhlasím.

Bude to však dlouhá cesta.

4 0
možnosti
ES

Jak mohu učit lásku bitím? Prý je to zájem. To možná, ale negativní. Kdo to zažil, nechce v tom pokračovat.

7 0
možnosti
Foto

Ano, Svět se nemění s naším věkem. Mění se oči, které se na něj dívají. Jestli je to vždy jen ku prospěchu ať si každý zodpoví sám....

8 0
možnosti
  • Počet článků 831
  • Celková karma 22,17
  • Průměrná čtenost 964x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik