Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jestli v některých mediích pojede kampaň třeba na nějaký swingers či co, tak za chvíli nebudeme mít doma asi do čeho ani píchnout. Děti přece jen potřebují spíš jenom mámu a tátu než spoustu tet a sterjdů. :-)

2 0
možnosti

Konečně pozitivní zprávy:-)R^ Tak se nám Česko rozrodilo. Vtipně napsáno. Aspoň mně to tak připadá a ještěže dáváte odkazy, jinak bych to nepochopil, stejně jako Hornerovo schéma: to je ve Vašem případě pikantní, chtěl jsem si nastudovat, co jste k tématu početí a porodnosti sám vymyslel a pak jsem zjistil, jak jsem hloupý;-D Vypočítat úspěšnost Karla Janečka v prezidentském klání podle Vašeho vzorce se mi také nepodařilo.

2 1
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik