Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ R^ děkuji, za mě skvělé, pobavila jsem se náramně! A to nejen proto, že když se můj milý (po vlasatém manželovi) svou pleší pyšnil, hledala jsem v trochu odborné literatuře, co je teda normální. A dočtla jsem se, že v Ontogenezi psychiky plešaté povzbuzují familiérním "Kam jsme mohli, tam jsme vlezli, až ...". Z toho usuzuji, že normální jsou buď všichni, nebo nikdo. Kolegyni Kovářovou nevyjímaje ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D A což tak tenze? Ona též může vést až k překročení mezí. Někdy i v náporu na bednu;-)

1 0
možnosti

Tak to je pokrok, ještě před rokem pro vás konzervativci byli nejhorší zplozenci Hitlera. Takhle brzo skončíte na palebné čáře zdejších Trčálků a Zieglerů.

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

A za kom často plešouni máničky naháněli;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,53
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik