Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V rámci kampaně me too jsem se ještě nedopídil případu, kdy by svačinářka ze škodovky žalovala šponaře, že ji štípl do pozadí.

Z toho se totiž nedá nic vyrazit.

6 0
možnosti

...a proto je jasné, co jsou ty pozdní stěžovatelky zač.

0 0
možnosti

Pane Hornere, a víte, že tady veřejně popíráte presumpci neviny a vyzýváte k honu na čarodějnice a veřejným lynčům? Když si tedy odmyslím vaše plošné nálepkování, prosazování předsudků kolektivní viny a podobně. Přesně z té myšlenkové hrůzy, kterou jste v blogu vychrlil, vznikly všechny ty totality, které si berete do pusy.

Takže paní byla údajně obtěžovaná a nepodařilo se jí z místnosti odejít. A pak její právníci dva roky analyzovali, zda to oznámit. ;-D;-D Kdo se zdravým rozumem tomuhle uvěří?

Já vám řeknu jak to bylo: sama se mu vtírala a navrhla několik osobních společných fotografií, což fakt není běžný oficiální postup při udělování interview. To byla ona kdo se tisknul, protože po údajném osahávání kde žena klade aktivní odpor si jít ještě s agresorem prohlížet jeho soukromé fotky, to je jako jít si po znásilnění vybrat naproti do obchoďáku s násilníkem botky. Chtěla si udělat renomé na slavné osobnosti a když to vyčpělo, tak to chce vyždímat ještě podruhé, tentokrát přes křivé obvinění.

Všechny tyhle zlatokopky, co přes Me too někoho křivě obviní po letech a nemohou to prokázat, bych stíhal za křivé obvinění a urážku osobnosti. Je na čase začít nespravedlivě očerněné chránit.

19 1
možnosti

Ono nejde ani tak o ten pohankový článek, ale o celkový pohled na ženy v naší literatuře. Nedávno jsem četla článek o našich ženských autorkách, konkrétně tam byla jmenována například Bára Nesvadbová, a bylo to opravdu dost hnusné, jakým způsobem jsou tam líčeny ženy a jak trapně se autorky podbízejí mužskému šovinismu. Ještě, že moderní českou beletrii moc lidí nečte. :-/.. iDNES.

0 0
možnosti
Foto

Inu ... pan Pohanka svuj prispevek napsal s nadhledem a nadsazkou, kterou, jak se zda, vetsina pochopila ;-)

12 0
možnosti

No, vtipné to moc nebylo, ale zase to prospělo míru mezi národy. Když už se já shodnu s panem Hornerem, tak ten bídný Pohankův život, jak ho sám líčí, má alespoň nějaký smysl.;-D

0 1
možnosti

Miluji pejsany a někdy a to při různých situacích se mi zdálo,že jsem spatřil v jejích očích prchavý výraz pobaveného pohrdání a jsem přesvědčen, že psi si v podstatě myslí, že lidé jsou blázni. U psa ta dovedu pochopit u lidí nikoliv. Zbavuje to člověka ducha, soudnosti a i dobrotivosti a ať je můj diskuter, kritik jakkoliv ke mně neomalený,vulgární a je jich třeba i zde dosti, tak rozhodně jim nikdy nebudu pohrdat, to je bohužel jen vaše vizitka jako člověka.Rv

4 0
možnosti

Psi jsou lepší než lidé, o chlapech ani nemluvě.;-D

0 0
možnosti

had se za trest plazí v prachu a žena "má být pod jhem muže svého" píše se o těch dvou, za to, co spáchali na Počátku, to nikdo nezměnil

0 3
možnosti

Aneb, ať žije demagogie!

A jasně, taky mám radši velbloudy než komáry. Ti tak neobtěžují:-))

4 0
možnosti

V Olomouci je hospoda U Mačáků, kam jsem dost často chodil, tak možná proto je ze mě ubohý český mačo ;-D

4 0
možnosti

Davam karmu. Zasmal jsem se a diky za reklamu. Zitra mozna oba budeme na titulce v tzv. Duelu.

8 1
možnosti

Pravdu máte, protože nebýt pana Hornera, váš blog by unikl mé pozornosti.

3 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik