Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J98a42n 33Š80i88k

24. 9. 2019 7:25

Váš názor je jiný, než má většina, takže zřejmě se diskuzí přežene smršť. I když s řadou věcí kolem Gréty mám problém, tak Váš článek beru jako jiný pohled z kterého si něco beru. Nikdo nemůže popřít jednu věc, ať se mu to líbí či nelíbí. Její vliv a lidí okolo ní roste a někteří vášnivý diskutéři na opačném břehu si neuvědomují, že každým svým příspěvkem její vliv zvyšují. Zanikají pouze myšlenky, o kterých se nepíše a které se ignorují. V tomto případě se děje úplný opak.

1 0
možnosti
RC

"...Hippies rozhodně nebylo odborně na úrovni, ale v otázce míru mělo naprostou pravdu..."

Mir za kazdou cenu(kterou Hippies tolik propagovali) neni mir, ale kapitulace.

"...válku ve Vietnamu Američané nedokázali vyhrát. Nakonec dali ve spěchu Hippies za pravdu..."

Americane valku ve Vietnamu neprohrali vojensky, ale politicky u sve verejnosti, prave i diky temto idiotum, kteri svete div se dokazali na ruznych mnoha napr.Univerzitach vyburcovat naivni mlade lidi jako oni sami.

Dnes dnesni stejni mladi lide se drzi okolo Bernie Sanderse.

12 1
možnosti
Foto

Když se vám vracejí domů pro nic za nic v rakvích mrtví mladí mužové, tak asi si začnete klást otázku, proč? S komunismem nelze bojovat, ten se musí nechat vyhnít.

1 1
možnosti
BK

Mně moc líbí, že jste se dokázal zastat té dívky. A mnoho pravdy je ve vašem blogu. Děkuji, pane HornereR^V.

4 9
možnosti
JK

J30a14n 80K84o55z45á87k

24. 9. 2019 23:15

Blogy pana Hornera si přečtu vždy, když se potřebuji zasmát. Je to takový místní obecní b.b, který uznává pouze sebe a tím se přesvědčuje o své nedotknutelné moudrosti. Těžko přesvědčíte někoho, kdo není schopen přemýšlet, jakýmikoli argumenty.

0 0
možnosti
RJ

Viděl jsem její projev. V ničem,ale opravdu v ničem nepřipomínal nic demokratického.

Nejbližší asi k čemu to můžu přirovnat je A.H projev kde zdůrazňoval ekologii a budoucnost dětí.

Nikdo mne už teď nepřesvědčí že Greta není součástí ekofašistické kliky. Jestli není ona tak její rodiče určitě ano a pěkně jí vymyli mozek.

Podívejte se na její pohyby při projevu, na její nenávistné oči, na to jak cení zuby a prská nenávistí při zdůrazňování určitých slov.

Vím že mě idnes zabanuje, ale co,já mám jen strach o budoucnost mých dětí, protože ty děti které ona zastupuje budou dozorci v ekověznici.

34 0
možnosti
Foto

Podíval jsem se na jedno video. Možná jsem viděl nějaké jiné než Vy. Já jsem v tom projevu spatřoval, víc než cokoli jiného, především naléhavost. Vůbec nerozumím Vaší víře, že Vás idnes zabanuje. Pokud Vám slečna Greta připomíná Alfreda Hitchcocka, možná jste jediný, ale taková, jakkoli překvapivá, asociace asi nikoho neuráží. Spíše se čtenáři podiví, že Alfred Hitchcock pronášel nějaké projevy. Pokud je mi známo, byl spíše introvert a mírný.

2 9
možnosti
PK

Už jste asi mimo tuto soustavu, přesto mě stále nepřestává udivovat váš entuziasmus s kterým pohrdáte a dehonestujete veškeré názory ( a i ten selský) kromě toho vašeho. Rv

Ale abych byl k věci..podíval jsem se na vystoupení slečny Grety, bylo velmi emociální, to přiznávám..

2 0
možnosti
PJ

No, to je opravdu síla.

Ono se neztrapňuje to děvče ale ti, co jí s vážnou tváří poslouchají.

21 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem první větu v perexu a stačilo mi to;-D;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 831
  • Celková karma 22,22
  • Průměrná čtenost 964x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik