Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P19e61t68r 36T35o87m97e22k

5. 8. 2019 16:49

Napadáte tady jistého neváženého blogera. Prozradit jeho jméno se zjevně bojíte, takže nevím o kom mluvíte a nemohu posoudit, jestli máte pravdu. Takže vám prozradím, že pro mě se nevážený bloger jmenuje HORNER.

2 0
možnosti

To je jednoduché, pan Horner, zvaný slepý a hluchý lovec bez vlastního argumentu, píše opět o mně.

Zde:

https://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=722897

0 0
možnosti

Zajímavá směsice skoropravd, infantilností a primitivního blábolení zabalená v marihuanovém oparu.

Na vašich blozích je pozoruhodná ta skutečnost, že jsou jako univerzální leporelo. Dají se rozstříhat po větách, ba dokonce i na jednotlivá slova a zpátky nahodile poskládat dle libosti. A nejenže smysl textu tím vůbec neutrpí, ale řekl bych, že mnohdy i naopak ještě získá.

9 0
možnosti

Sakra, můj štiplavý příspěvek má vyšší karmu jak celý váš blog, pane Hornere. Není to náhodou tak trochu trapné?

0 0
možnosti

J86a61n 18R95á57ž

5. 8. 2019 12:43

Problém dlužníků, u nichž je zřejmé, že své dluhy nikdy nesplatí se dá efektivně řešit jedině jednorázovým oddlužením spojeným se zabavením všeho zbytného majetku. Jakmile však oddlužený dlužník padne "na hubu" kvůli dluhům opět, žádné slitování už si nezaslouží, takže ani sociální dávky. Hlad a mráz donutí každého k práci a když ne, nezaslouží si žádnou pomoc. Společnost není od toho aby pořád dokola zachraňovala nezodpovědné idioty.

5 0
možnosti

Tak ono by stačilo takovým totálně oddluženým zřídit podobný záznam, jako je ten insolvenční. Třeba "technická insolvence". Takovým je zakázáno půjčovat a prodávat na splátky.

1 0
možnosti
Foto

Ono je to často i osobní zkušenosti, já jsem půjčil kamarádovi celkově slušnou sumu peněz myslím, bezůročně, splátky rozložené na několik let.Mezitím mé bývalce krachlo podnikání, při jehož záchraně jsem se fest zadlužil a stejně to bylo k ničemu.Pět let trvalo než jsem do poslední koruny poplatil, první dva roky byli fakt tvrdé, a pokud jednou budete v takovejch sratchkách a dlužník Vám nebude vracet a mezitím bendit na dovču, nebo chodit s manželkou slavit výročí do nejdražších restaurací, protože jak píšete je to taky člověk... jaký právo mám já jako věřitel? Co jsem já? Nepřál bych Vám to zažít. a věřte, že jen tak spadnout do neřešitelných situací je sice snadné, ale drtivá většina z lidí, která v nich dnes je, je má prostě proto, že je neřešila...

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS