Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^;-D

nic jiného než zasmát se nám nezbývá

1 1
možnosti
SM

Ak karma vášho blogu nezostane na nule, môžete sa aspoň utešovať, že nie ste sám vo svojej totálnej zabednenosti.

16 0
možnosti
PT

P84e39t92r 38T27o46m96e52k

16. 10. 2017 0:23

Opravdu jste takový hlupák nebo jste jen pod vlivem? Nebo je to tak, že jste pochopil, že nemáte pravdu. Ani vy ani jiná sluníčka. A co bude teď? Budete okolo sebe kopat nebo někam zalezete a bude od vás pokoj nebo se stanete zaníceným islamofobem nebo.............Fakt nevím co vám poradit. Vlastně vím. Já bych na vašem místě navštívil pana doktora nebo paní doktorku. Jejich specializace je vám doufám jasna.

18 1
možnosti
PB

P90e23t56r 17B92ü52r55g73e36r

16. 10. 2017 0:15

Tendenčních blábolů, nekonzistentních slepenců a nebo jen nedomyšlených breptů jsem za svůj život četl dost. Tenhle vítězí v tom smyslu, že je mi líto času, který jsem promrhal jeho čtením. Kdybych dělal cokoliv jiného - třeba jen hleděl do nebe - dalo by mi to víc. Pane autore, prosím, přestaňte psát!

12 1
možnosti
Foto

Vidím jméno a již je mi naprosto jasné, že ani nemá cenu článek číst. Dnes jsem asi po půl roce vyjímečně článek otevřel a zase se utvrdil v tom, že je to naprosto zbytečné.

9 0
možnosti
DK

Co znamena "...násilně vytržených koránských súr"? Koran neni psan ani chronologicky ani jinak sekvencne usporadan. Jednotlive sury lze tedy bez obav vytrhnout, aniz by doslo k nejakemu naruseni kontextu.

4 0
možnosti
JK

To je něco jako tvrdit, že Mešitu od Ortelu vytrhávají z kontextu, že tím chtěli sdělit, že akorát mají nové stavby ladit s okolními.

0 0
možnosti
ZH

Jaký generátor blábolů používáte? Dejte mi na něj prosím URL, rád bych ho používal pro pobavení kolegů a kamarádů. Vypadá totiž dost dobře.

15 0
možnosti
Foto

Nemáte to nějaké podivné?

3 0
možnosti
DV

Tak to budu taky pozdní autista. A víte co? Vůbec mi to nevadí :).

10 0
možnosti
  • Počet článků 826
  • Celková karma 21,65
  • Průměrná čtenost 970x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik