Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67i66c93h97a42l 89S54e39d13m67í45k 3829495826241

Jde o statistiku. Zřejmě kvůli Vašemu blogu se v dnešním článku

http://zpravy.idnes.cz/italie-znasilneni-uprchlici-pristehovalci-migranti-f9q-/zahranicni.aspx?c=A170901_151829_zahranicni_ert

objevil statistický údaj, podle něhož bylo v Itálii v prvním pololetí mezi zatčenými či udanými za sexuální trestné činy 37% cizinců. Vzhledem k zlomku cizinců v populaci je jejich sexuální trestná činnost mnohonásobně vyšší (řádově 100x) než u domácích. Z toho neplyne, že co cizinec, to sexuální násilník.

0/0
1.9.2017 17:58

J89o56s68e86f 53Č79i29h73á95k 7681589500566

Tady máte obohacení pane Hornere https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/447988-v-italii-se-objevily-nove-pripady-znasilneni-zen-hlavne-imigranty.html

+1/0
1.9.2017 15:42

Z73d70e65n82e49k 19H91o23r74n72e24r 4624801622333

No výborně! Chválím! A nyní si zkuste všimnout násilí ve svém bližším okolí, taky to jistě dokážete.

0/−1
1.9.2017 15:51

P31e31t88r 39T53o76m62e25k 1916212520581

Všímám si obojího Hornere. Vy ale ve své ideologické zaslepenosti nejste schopen pochopit, že je třeba bojovat s obojím.

0/0
1.9.2017 18:00

P92e70t35r 49S90k43ř79i67v46a84n 3953728568

Ó fretná chrochtobuznosti!

Tvé mikturace jsou mi. Co zprudlé žvastopunksery na plzné včele. Škvrrrk, já zapřísahám tě svými frůnícími kvrdlovrzy. A krákorně zafras mě svými scvrknuvšími patlocaráty nebo tě roztrhám na fidloprčičky svým frkodrťákem, tak bacha na to!

+2/0
1.9.2017 15:08

P69e49t26r 42T16o16m89e56k 1976522160391

Přesně.

0/−1
1.9.2017 15:22

J14i73ř93í 57U77r54b40a89n 4264316873348

omyl, mělo být +

0/0
1.9.2017 16:24

J81i79ř81í 22A25l48e34x57a 5426686145598

Ubohé

Rv;-€

+2/0
1.9.2017 15:06

J30i94ř60í 49S63v94o44b26o49d32a 9895918543166

Pokoušíte se ironizovat nesmírně závažné téma, ale je to jako kdybyste se účastnil pohřbu, a v okamžiku, kdy se ozve hudba, tak byste vyzval vdovu k tanci.

Naši společnost lze považovat za občanskou společnost, která je založena na moderním pojetí lidských práv. To ovšem neznamená, že se v naší společnosti nevyskytují závažné problémy. Je tu spousta závažných problémů, včetně domácího násilí. Proto nemá vůbec žádný smysl pokoušet se do naší společnosti jakkoli integrovat principy islámské společnosti, protože to v žádném případě nemůže naše problémy vylepšit, pouze zhoršit, a to významným způsobem. V každé zemi Evropy existuje kriminalita – krade se, znásilňuje a vraždí. Ale evropské země na západ od nás mají k tomu ještě jednu specialitu – nejen islámský terorismus, ale také takzvané "ženské vraždy ze cti". Jen si to zkuste představit – tisíc žen je v Evropě zavražděno jejich vlastními muslimskými rodinami kvůli porušení rodinné cti. Ale to je jen špička ledovce – pouhé nejkřiklavější případy. Další stovky tisíc žen jsou v evropských islámských komunitách zotročovány, mláceny a mrzačeny. V Evropě žije přes půl milionu žen, které jsou zmrzačeny takzvanou "islámskou ženskou obřízkou". To není žádná ironie, ale realita, která navíc vykazuje vytrvalý nárůst. V uprchlickém táboře v Calais bylo před jeho zrušením během pouhých šesti měsíců spácháno neuvěřitelných osmdesát vražd, a to v komunitě pouhých sedmi tisíc lidí. Denně tam hořelo, takže francouzští hasiči tam museli zřídit trvalou základnu. Jen v německé spolkové zemi Sasko se v uprchlických táborech odehraje kolem třiceti vražd měsíčně, tedy mnohem více, než v celém okolním Sasku za celý rok. Ano, máme dost svých vlastních závažných problémů, ale to, co do Evropy přinášejí muslimové, je proti tomu procházka růžovou zahradou.

Zde je odkaz na zpravodajský web ČT24 s článkem "Vraždy ze cti jsou v Německu celkem běžné":

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1341657-vrazdy-ze-cti-jsou-v-nemecku-celkem-bezne

+11/0
1.9.2017 14:05

T55o34m81á24š 44V61y33o92r74a18l 5723946721693

Ty první dva řádky vám podepisuji. Myslím, že by se daly aplikovat prakticky na celou tvorbu pana Hornera.

+3/0
1.9.2017 15:12

Z10d24e73n47e91k 34H44o39r76n66e91r 4894641402583

Kde se pokouším integrovat principy islámské společnosti? Fabulujete z nenávisti nebo z dlouhé chvíle? Nikde nepopírám zločiny islamistů, ani problémy s islámskou komunitou, ale je to stále stejné, při dobré vůli nejsme zase tolik jiní. Pokud bychom tak vehementně neodmítali ochranu vlastních žen, došlo by více i na ochranu těch cizích žen. Ale někdo na tom ušetřil v rozpočtu, což je úplně nejdůležitější.

0/−2
1.9.2017 15:12

J32i33ř93í 28S11v17o86b89o25d67a 9855928543866

Například v jednom ze svých předchozích článků jste uvedl, cituji: "Já tvrdím, že situace islamofobů je slabá až neudržitelná, neboť svoje teze nejsou schopni veřejně dokázat. Rád se dozvím seriózní a odpovědný opak." Nejenže jste paušalizoval kritiky islámu na islamofoby, ale projevil jste se také jako naprosto typický apologet islámu. Pro Vás islám nepředstavuje problém, za problém považujete maximálně takzvaný islamismus, ale už nejste schopen žádným způsobem konkrétně uvést, jak se od sebe islám a islamismus vlastně liší. Inspiračním zdrojem "zlých islamistů" je morální příklad a činy Proroka Muhammada, který si bral každou ženu, které se mu zachtělo, dokonce se nechal Allahem pokárat, že si dělá výčitky, když zatoužil po ženě svého adoptivního syna, nechával mučit předáky přepadených křesťanských a židovských obcí, aby vyzradili úkryt žen a majetku, pořádal hromadné popravy, při kterých nechal setnout stovky osob. Inspiračním zdrojem "hodných muslimů", je morální příklad a činy Proroka Muhammada, který... a mohu zopakovat předchozí větu.

Pro Vás islám v Evropě není problém, protože jste si vymyslel hodný islám, který ale reálně neexistuje. To, že většina muslimů nikoho nevraždí ani neznásilňuje, není zásluhou islámu.

Do určité míry s Vámi souhlasím v tom, že "při dobré vůli nejsme zase tolik jiní". Ano, naprosté většině lidí se příčí ubližovat jiným lidem nebo je dokonce zabíjet. Jenže principem islámu je něco zcela jiného, cituji 89. verš súry Ženy, kde sám Allah objasňuje podstatu vztahu muslimů a nevěřících: "Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky..." Pokud někdo pochybuje o smyslu těchto slov, pak se můžeme podívat do sbírky výroků Proroka, a tam je to rozvedeno do děsivých podrobností.

Jesltiže chceme vylepšit vlastní společnost, nemůžeme v ní tolerovat islám.

+1/0
1.9.2017 16:45

Z86d54e90n34e44k 12H74o83r97n67e19r 4754781662883

Samozřejmě jsem o rozdílu islamismu a islámu psal, ale tak ještě jednou. Z lingvistického pohledu málokdy máte dvě slova na jednu označovanou skutečnost. Když existuje nějaký jev jako náboženství (islám nebo křesťanství) pak existují jeho fanatické klony, které zneužívají náboženské texty k účelovému výkladu. To je islamismus a mohl by to stejně být křesťanismus, kdybychom si byli ochotni vidět na špičku nosu. Když někdo zvenčí čte text Nového zákona, nikdy by nevěřil, že křesťané kdy vedli války, že kolonizovali půl světa naprosto v rozporu s idejemi Ježíše Krista. Sám píšete, že většina muslimů nikoho nevraždí ani neznásilňuje. Proboha udržte tuhle myšlenku v hlavě i v kontextu komunikace se mnou. Zásluhou čeho tedy většina muslimů nevraždí..? Zásluhou křesťanství nebo čeho? Pokud to víte, stačí to tady v Evropě aplikovat a je to vyřešeno! Nenechávejte si to pro sebe.!!

0/0
1.9.2017 17:31

S34t78a30n73i69s51l24a54v 92Š65e81v19e97č16e61k 9983784561527

To možná nepokoušíte, ale odmítáte uznat, že jsou jiní a neslučitelní. Civilisačně.

0/0
1.9.2017 23:55

J31a75n 66Z54á61t64u74r34e64c83k51ý 9323493977652

Můžete nějak ozdrojovat čísla, která uvádíte?

0/0
1.9.2017 15:38

J45i46ř21í 32S13v72o41b61o34d52a 9345148683326

Značnou část svých informací čerpám z knihy Ibn Warraqa s názvem "Proč nejsem muslim". Je to rozsáhlé dílo opatřené mohutným aparátem poznámek, zdrojů a citací, statistik a popisů reálných situací v mnoha islámských zemích. Údaje o islámské obřízce jsou například na Wikipedii pod heslem "ženská obřízka". Mohu citovat například údaje, které se týkají Evropy: "Dle zjištění Evropské komise v období od roku 2010 do roku 2014, se zvyšuje procento žen a dívek poškozených ženskou obřízkou v evropských zemích. Ovlivněno zvyšující se imigrací. Imigranti jsou islámského i jiného vyznání. Dle prohlášení Evropské komise se odhaduje, že v Evropě žije 500 tisíc žen a dívek, které podstoupily tento zákrok. Nejvíce v Británii, Itálii, Francii, Německu, Nizozemsku, Irsku, Švédsku, Belgii. V roce 2014 školní lékaři objevili ve švédském městě Norrköping třídu, ve které jsou všechny dívky zmrzačeny ženskou obřízkou. A to 28 z 30 dívek byly vystaveny nejhorší formě obřízky." Statistiky o počtu obřezaných dívek v britských islámských komunitách uvádí ve svých knihách Benjamin Kuras, který publikuje především v Británii.

Údaje o počtu vražd v uprchlickém táboře v Calais jsem získal při sledování pořadu na ČT24, kde kvůli tomuto problému asi před půl rokem pozvali psychologa, který vysvětloval, proč se tam odehrálo tolik bitek (například mezi Afghánci a Kurdy), proč tam zemřelo více než osmdesát lidí násilnou smrtí a proč se tam třikrát denně sedm dní v týdnu opakovaly požáry. Den a hodinu pořadu Vám bohužel nejsem schopen sdělit.

+1/0
1.9.2017 16:46

J88a62n 33Z56á90t32u78r26e65c98k45ý 9853403127702

Dobrá, tak třeba k té obřízce, ke které jste jako jediné uvedl zdroj, můžete zdůvodnit, jak souvisí s islámem nebo dokonce jak souvisí počet takto žijících žen v Evropě s problematikou islámu? Ženy byly zřejmě obřezány v jiných zemích a přešly do Evropy. Nebo tím chcete naznačit, že se ženská obřízká běžně provádí na území Evropy v islámských komunitách?

0/0
2.9.2017 8:38

P83a53v61e68l 50Š75t74í83p20e69k 5509243294575

Žádná náboženská svoboda neexistuje.

0/0
1.9.2017 13:52
Foto

J94i51ř35í 75K31r28á74k58o75r85a 9289803

Já se rozhodně cítím být obohacen. Například dnes už díky uprchlíkům najisto vím, že ve veřejném bazénu se dá i kálet a onanovat.

http://www.bild.de/regional/chemnitz/fluechtling/fluechtling-onaniert-in-schwimmhalle-44254848.bild.html

+12/0
1.9.2017 11:47

P22e86t27r 42T39o90m19e67k 1806512100811

A ještě jedna věc. Argumenty pana Hornera jsou argumenty typu: Když je povoleno ničit zdraví zplodinami z výfuků automobilů, proč by nemohlo být zdraví ničeno taky cigaretovým kouřem. Ubohé, ubohé ubohé pane Hornere.

+9/0
1.9.2017 11:36

P32e23t77r 22T86o49m17e58k 1686692560191

Nesmyslné a provokativní prohlášení, že Islám obohacuje české veřejné mínění, mě nenechává klidným. Jsou lidé, kteří vidí dopředu. Někteří mlčí, jiní ne. Jednou z těch, kteří nemlčeli byla Italská novinářka Oriana Fallaci. Už po muslimském útoku na Dvojčata, při kterém muslimští teroristé zavraždili 3000 lidí, reagovala knížkou Hněv a hrdost. Ona už před 16 roky věděla kam to povede a skutečnost jí dává za pravdu. Je jen otázka množství muslimů v Evropě, kdy tady bude vládnout šarija. Jsou mezi námi tací, kterým to nevadí a jsou i tací, kteří v Evropě působí jako pátá kolona.Tady je výňatek z její knihy.

+9/0
1.9.2017 11:31

P19e19t82r 94T66o18m67e42k 1876382880571

Jedno je však jisté. Když svou knížečku publikuji, cítím se jako Salvemini, když 7.května 1933 řeční na Irving Plaza proti Hitlerovi a Mussolinimu, zoufale volá na posluchače, kteří nic nechápou, ale pochopí 7.prosince 1941(když Japonci spojení s Hitlerem a Mussolinim přepadnou Pearl Harbor) a naléhavě vykřikuje: "Když zůstanete v nečinnosti, když nám nepomůžete, dříve či později na vás taky zaútočí". Mezi mou malou knížečkou a Salveminiho projevem z roku 1933 je ale přece jen rozdíl. Američané ve skutečnosti tehdy nevěděli o Hitlerovi a Musollinim, to, co o nich věděli a co od nich vytrpěli Evropané. Mám na mysli vznik nacismu a fašismu. A tak si mohli dovolit ten přepych nevěřit politickým uprchlíkům, když zoufalými výkřiky prorokovali neštěstí, která měla potkat i Ameriku. O islámském fundamentalismu však my, Evropané naopak víme všecko. Vzpomeňte si, že ani ne dva měsíce po newyorské apokalypse sám Usáma bin Ládin potvrdil, že mám pravdu, když křičím: "Nechápete, nechcete pochopit, že začala obrácená křižácká výprava. Náboženská válka, které říkají svatá válka, džihád. Nechápete, nechcete pochopit, že pro tyto obrácené křižáky je Západ územím, které má být dobyto a podrobeno islámem." Potvrdil to videonahrávkou, v níž vyhrožoval Francouzům, Britům, Italům a v níž chyběly jen hysterické hlasy Hitlera a Mussoliniho. Řekl: "Ve své podstatě je to náboženská válka a ti kdo to popírají jsou lháři. Všichni Arabové, všichni muslimové se musí shromáždit a bojovat, ti kdo zůstávají neutrální se zříkají Allaha. Arabští a muslimští předáci,kteří sedí ve spojených národech a přijímají jejich politiku, se vyřazují z islámu. Jsou to nevěřící, neuznávají poselství Prorokovo." A dále: "ti, kdo se odvolávají na legitimitu mezinárodních institucí, se zříkají jediné opravdové legitimity, té, která vychází z Koránu." A konečně:" Naprostá většina muslimů se zaradovala z útoků na Dvojčata. Naše průzkumy veřejného mínění to potvrzují."

+10/0
1.9.2017 11:31
Foto

T51o80m78á41š 55H48o16n94z69í12k 1629524161870

Dal jsem vám karmu. Přesto, že ne se vším souhlasím. To ani zdaleka ne, ale zaujal mne váš pohled na věc. Ale v diskuzi to schytáte, resp. jak jsem četl, už jste to schytal. Mimochodem, někteří diskutující to evidentně ani nečetli, případně nejsou schopni interpretace psaného textu...;-)

0/−4
1.9.2017 10:56

P36a59v21e64l 76Š17t32í55p94e52k 5599223184225

Kteří? Konkretizujte a dokažte.

0/0
1.9.2017 13:52

M42i65r36o41s17l17a61v 20K62u73l85h16a56v65ý 5769172561

RvRvRv Všechny ženy po pravici (Mohameda) jsou k použití kdykoli. A dobrý muslim Mohameda kopíruje, neb je mu vzorem a Evropanky jsou pro něj děvky!

Tedy u nás zákon násilné "užití" ženy trestá, kdežto u muslimů naopak doporučuje.

Ale to Vy dobře víte, provokatére!!!

+13/0
1.9.2017 10:49
Foto

K40a82r76e72l 22M49a28s35e83k 9884948359966

Kecáte.

0/−6
1.9.2017 11:28

Z82d26e69n96e25k 74J79i12r16o26u96š46e77k 8690602664770

Vy

+4/0
1.9.2017 11:44
Foto

K86a94r20e81l 35M44a79s30e25k 9174158339276

Vy se mýlíte a Kulhavý vědomě lže. Pro muslimy (tj. všechny muslimy) Evropanky nejsou děvky a u muslimů (to je kde?) se znásilňování žen nedoporučuje. Nazdar!

0/−6
1.9.2017 12:06

P65a83v64e89l 69Š46t59í49p12e37k 5549433244845

Krásná smyšlenka. Maska se totiž byla osobně zeptat všech musel světa.

+1/0
1.9.2017 13:54

M39i93r52o87s61l56a96v 93K84u53l70h47a45v48ý 5809172681

Mašku, Mašku, o co jiného se může hodnotitel opřít, než o islámské (svaté) texty - Korán, sunnu, hadísy, když nic jiného (evropského) neexistuje?!!

Napřed si nastudujte a pak teprve sedejte ke klávesnici a ukazujte prstíčkem.

0/0
1.9.2017 18:47

Z56d83e49n41k41a 55O18n32d11r26á75k58o49v76á 7669496150842

Nechapu, proc stale obhajujete neco, co nam neni prirozene. Navic zde nebudeme zit spolu, ale vedle sebe.

+8/0
1.9.2017 10:34

P77e36t55r 58T36o33m80e39k 1926522330971

Že se Hornere nestydíš. Provokuješ, protože víš, že ničím jiným zajímavý nejsi.

+14/0
1.9.2017 9:40

J77a41k43u80b 70Š92o81l53c 8831858294865

To je vůl.

+22/−1
1.9.2017 8:55

M44i80l47o53š 17D86v31o42ř59á69č53e61k 2195308590674

Autor prosel cely les, sbiraje klaciky a klacky kde nejake byly k nalezeni, by 'podsprajcoval' svoji ne a ne stojici teorii.

+10/0
1.9.2017 8:43

P11e47t13r 84D34r32a83p41a77l 3785828833955

když už chcte srovnávat, tak to dělejte pořádně. Ano, i u nás dochází ke znásilnění, bohužel. jenže u nás není tento čin relativizován frustrací pachatele, neznalostí pachatele, provokováním oběti, oběť není podříznuta svým bratrem, aby smyl hanbu z rodiny, oběť není trestána zákonem za nemanželský sex

+15/−1
1.9.2017 8:01

Z31d98e57n49e20k 76H88o79r72n52e71r 4194721372343

Na základě čeho toto tvrdíte? Nic proti ničemu, ale nějaké legislativní zdroje znáte?

0/−3
1.9.2017 8:03

P79e33t60r 20D34r80a15p79a10l 3945638603485

Vy asi nečtete moc noviny, že? To je jako byste chtěl legislativní zdroj k tvrzení, že je Země kulatá

+6/0
1.9.2017 8:10

Z68d73e34n12e34k 21H60o22r13n50e41r 4404791932583

Nejde o čtení novin, ale o existující legislativu. U nás jsou také trestním zákoníkem mnohé zločiny zakázány a přesto se páchají; problém je v tom, že trestné činy jsou stíhány všude na světě, ovšem různě vlažně a neúspěšně, ale legislativa je zhruba takřka stejná.

+1/−6
1.9.2017 8:40

B74o92h22u95m97i13l 18M27i67c58h13a90l 3505984625841

To myslíte vážně?

Ve zkratce, u nás zavřou pachatele, v Saúdské Arábii zbičují oběť.

To je zhruba stejná legislativa?

+13/0
1.9.2017 9:18

M59i38r29o15s48l49a47v 97K22u25l30h39a90v29ý 5409392311

Vy jedna legislativo; v Malajsii vláda vyhlásila hon na ateisty, protože dle zákona tam nemají co dělat. Ale pro Vás... stejné! 8-o;-O8-o;-O8-o;-O

+7/0
1.9.2017 10:42

J39i86ř87í 98S65v56o40b50o16d74a 9985438693616

Opravdu chcete tvrdit, že "legislativa je zhruba takřka stejná"? Jak tohle můžete říci? Proč tedy muslimské země v kritériích lidských práv vykazují tak fatálně špatné výsledky?

Navíc nejde jen o problém legislativy. Ve velké Británii je každoročně v rámci islámských komunit obřezáno kolem pěti tisíc dívek. Legislativně jde o trestný čin mrzačení. Jenže jde o tak masovou praxi, že už ji v Británii nikdo nestíhá ani netrestá. Podobná situace je ve Francii, ale třeba i v Německu.

Islám je věroukou, v níž tvoří náboženství a legislativní systém jeden provázaný celek. Proto jsou základní principy islámu v dokonalém rozporu se západním pojetím práva, které je postaveno na společenské i právní rovnosti občanů. Tento rozpor není možné odstranit, není možné zrušit princip Allahovy přímé řeči, v níž jednoznačně definuje ženu jako kvalitativně horší bytost, než je muž. Je vyloučeno na takovém základě vybudovat občanskou společnost a muslimské země to jenom dokazují.

+3/0
1.9.2017 13:27

M58i28c90h13a21l 73P55a19u37l94í10č80e76k 2733265975365

To lze poznat už z toho, že Korán je psán jako přímá řeč, určená pouze mužům (často se tam píše "vy a vaše ženy...").

+2/0
1.9.2017 14:08

T28o80m60á63š 20V63y29o12r96a78l 5983726491143

Jak jsem proti valné většině zákazů a omezování, tak Vy jste pro mě, Zdeňku, adept na odnětí klávesnice, pera a papíru než si oživíte selský rozum, logiku a další základní atributy psavce (nebo alespoň člověka)... takže do odvolání... kolem a kolem asi natrvalo...

+1/0
1.9.2017 15:20

J37a59n 65Z12á48t86u18r66e83c22k12ý 9903873277882

nějaká věcná kritika by se nenašla?

0/0
1.9.2017 15:32

J82a24n 52Z78á56t27u81r16e50c94k98ý 9873163427732

Takže znásilnění u nás není tak závažné jako jinde, nebo co jste tím chtěl jako naznačit?

0/0
1.9.2017 15:30

S81t68a33n66i49s24l74a35v 38Š89e68v43e68č58e71k 9313454391297

"Díky islamofobním žalobám na existenci islámu se také v nejbližší době dočkáme upřesnění pojmu náboženská svoboda, a možná i pojmu náboženství či vyznání"

Naši Větci a průskumníci Na Nobelovku!

(není nad školu hrou, pardon - nad pokusi s lidmi)

0/0
1.9.2017 7:02

B82o35h29u26m31i31l 30M19i70c13h59a80l 3755914125521

Máte v něčem pravdu, třeba v tom čtení Koránu. Dlouho mi stačila kapitola 17 z Labyrintu světa:

A odejda odtud dím vůdci svému: „Čím pak oni, že to jistý jest a pravý náboženství základ, dovodí?“ Odpověděl mi: „Poď a viz.“ I vejdeme za kostel na plac; a aj, tu bílí ti a umytí lidé, ohrňujíce lokty, jiskříce očima, hryzouce pysky a řvouce strašlivě, běhají, koho potkají, šavlují a ve krvi lidské se máchají. Čehož já zlekaje se a zpátkem běže, řekl sem: „I což pak to oni dělají?“ Odpovědíno mi: „Disputují o náboženství a dovodí, že Alkorán pravá jest kniha.“

Když Saturnin cituje súru krávy, považoval jsem to za parodii. Až při čtení Koránu jsem zjistil, že ten text citoval Jirotka přesně.

Ale vaše vývody o znásilnění jsou poněkud zavádějící. Nevím, kolik případů ročně u nás je, ale v každém případě názor společnosti je kodifikován v §185 trestního zákona.

A konečně, možná se skutečně dočkáme upřesnění pojmu náboženská svoboda, ovšem tady je s Islámem ukryto čertovo kopýtko, není to totiž náboženství, ale theokratický systém, který je podle jeho stoupenců závazný i pro ty, kteří nejsou mohamedáni. Měl by tedy Islám být považován (také) za politické hnutí a jako takové, s jeho jasně deklarovanými cíli, je v rozporu s ústavou.

Na závěr jeden citát Kemala Atatürka: "Religion is an issue of conscience. Everyone is free to conform to the commands of their conscience. We show respect for religion. We are not against a way of thinking or thoughts. We are only trying not to mix religious affairs with the affairs of the nation and the state, we are avoiding reactionary actions that are based on evil intent and deeds."

+5/−1
1.9.2017 6:45

B78o34h48u13m24i56l 84M62i19c22h57a33l 3445294595681

U toho znásilnění vypadlo: srovnejte to to se zákony "marry your rapist", které s velkou slávou odstranili v Jordánsku a Libanonu, ale platí ve všech ostatních islámských zemích.

Pokud jste znalec, možná namítnete, že něco takového je i v Bibli (Dt 22:25-30), jenže to 1) není v civilním právu žádné země a 2) je to možnost, kterou může zvolit otec oběti (je to text skoro 3000 let starý, tak z argumentace vynechte ženská práva).

+1/0
1.9.2017 6:52

S68t33a16n54i65s46l11a46v 39Š53e70v74e57č24e76k 9413264791477

Omlouvám se, mělo to být plus(stařecký třes?)

0/0
1.9.2017 7:05

Z82d41e25n71e96k 72H20o13r73n97e84r 4884201432903

Mohl byste prosím vyjmenovat země, kde je uzákoněno, že násilník si má vzít znásilněnou osobu? Podle mne se mýlíte.

0/0
1.9.2017 7:16





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.