Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L56i35b97u67s31e 81P95a44l56k24o65v55a 6540294228967

R^souhlas

0/0
28.8.2017 0:13

J88i42ř57í 54S53v73o54b78o79d61a 9135988333656

Ačkoli s řadou myšlenek uvedených ve Vašem textu by se dalo polemizovat, musím uznat, že jde o skutečně vynikající rozbor. A to říkám jako diskutér, který je vůči Vašim článkům téměř vždy kritický. Jen mně poněkud mate poslední věta: "Bezpečí kolektivních předsudků trvá". Zejmě jste měl na myslli "nebezpečí", pokud v tom není nějaký významový jinotaj.

Ještě bych si dovolil doplnit, že v Bibli lze najít celou řadu narážek a zmínek, které ukazují na "karanténní nebezpečí", které je spojeno s homosexualitou (resp. s homosexuálním chováním). S homosexuálním chováním je totiž spojeno mnohonásobně vyšší riziko přenosu závažných chorob, než u heterosexuálů. To například dokazuje epidemiologický výzkum choroby AIDS, která byla původně považována za "nemoc homosexuálů". Homosexuální chování je také spojeno s vysokou promiskuitou, a to už od starověku. Absence možnosti početí při homosexuálním styku totiž logicky vede k rizikovějšímu chování, některé výzkumy dokonce hovoří o tom, že homosexualita a promiskuita jsou spojenými nádobami. Bible při popisu tábora Izraelitů reflektuje významné ohrožení, které plyne z tolerance takového chování v málo početné populaci, která si nemůže dovolit žádné riziko. Karanténní předpisy nejstarších knih Bible představovaly revoluční způsob "hygienického myšlení" ještě v 19. století.

+1/0
22.8.2017 18:57
Foto

J14á82n 97P50o79ľ17a 6622489824427

Homosexualita vrodená ani dedičná nie je. Ale nemôžeme si predstavovať, že sa jej učíme počas života - to by bola príliš jednoduchá a zároveň scestná predstava. Takisto si nemôžeme predstavovať, že všetko, čo vzniklo, môže jednoducho zmiznúť nejakou terapiou. Mozog človeka jednoduchý nie je, ale uznávame, že je nesmierne plastický. Homosexualita zvierat nie je skutočnou homosexualitou človeka, nakoľko zvieratá ich mozgom nemôžeme prirovnať k človekovi. Homosexuálne prejavy zvierat boli často zbrklo považované za homosexualitu, pričom často šlo o omyl (niektorí jedinci nemajú pohlavný dimorfizmus) alebo o vplyv chovných či prírodných podmienok (niečo podobné ako homosexualita väzňov - nie sú skutoční homosexuáli). Keďže zvieratá nemajú tak komplexný mozog ako človek, skôr pri nich môžeme usudzovať poruchu. Je fajn si uvedomiť, že vedecké výskumy homosexuality museli prezentovať požiadavky ideológie, ktorá je v niektorých krajinách tak premyslená a ďalekosiahla, že by jej vyznávači boli ochotní i vraždiť za zachovanie pohľadu na homosexualitu ako na niečo vrodené. Evolúcia nevie pracovať so skutočnou homosexualitou človeka a pri zvieratách ju považuje za jednu z chýb, bez ktorých by neexistovala selekcia. Pre mňa je veľmi zarážajúce, že ľudia dnes majú hokej v pojme psychická sexualita - vôbec nevedia, čo to je, ako vzniká a že je iba pri človekovi. Je to spôsobené tým, že sme pri homosexualite veľmi obmedzení a dlhodobo klamaní.

0/−1
22.8.2017 12:42
Foto

B55r49o59n10i46s36l20a73v 80G32a68b71r82y79š 2292879681

No hlavně, že to víte Vy a víte, kam homosexualitu zařadit.

Promiňte, ale raději budu věřit odborníkům, kteří se touto problematikou dlouhodobě zabývají, než nějakým blábolům z diskuze.

+1/0
22.8.2017 13:40

M77i96c21h90a76l 87S41e50d45m24í55k 3199345946161

Pohybujete se v extrémech všechno nebo nic - homosexualita buď je vrozená nebo ne. Jenže realita je složitější a není přesně zmapovaná, mj. díky politické korektnosti a "inkvizici" aktivistů, která prakticky znemožňuje výzkum či publikaci závěrů, jež nejsou ve shodě s jejich pohledem. Podle výzkumu na jednovaječných dvojčatech je homosexualita geneticky podmíněná jen z malé části, viz

http://homosexualita.cz/?c=100#14

Vrozená hmx může mít i jiné příčiny než genetické. Falešným dogmatem je neléčitelnost homosexuality. Část případů léčitelná prokazatelně je, pokud jsou příčiny v jistých životních okolnostech. Kolik procent to je nejde odpovědně říct.

.

K tématu se před časem vyjádřil arcibiskup Jan Graubner:

"Odsuzovat někoho proto, že má jinou sexuální orientaci, je stejně špatné jako odsuzovat ho kvůli barvě pleti. Na druhé straně je nepřijatelné, když někdo z takové skupiny vyžaduje „výhody a práva“, která jiní nemají.

Právo na sex mimo manželství nemá ani homosexuál, ani heterosexuál. Bible obojí nazývá hříchem. Každý hřích je třeba odsoudit, i když hříšníka je třeba milovat. Láska k hříšníkovi však neznamená schvalovat hřích, nýbrž nabízet porozumění a pomoc.

Jestli se někdo necítí přijatý ve společenství proto, že propaguje či oslavuje hřích, není to vina církve. Najde-li odvahu k obrácení a pokání, společenství ho musí přijmout, i když to někdy třeba neumí.

Církev jim má nabízet pomoc, ale vůbec to neznamená, že se zapojí do programu oslavy životního stylu, který je v rozporu s Božím zákonem. Skutečná pomoc není věc reklamy, ale soukromí.

Pomoci je možné jen tomu, kdo o ni skutečně stojí, kdo hledá cestu podle Krista a nechce, aby církev měnila Bibli."

+2/−1
22.8.2017 9:03

P70a40v98e38l 30V61é66b72r 5229902642551

Jsem sice ateista, ale se smyslem těchto výroků, pokud se odmyslí náboženská stránka věci, zcela souhlasím.

+1/0
22.8.2017 9:14

M54i41c10h28a31l 91Z47á83k50o70u51c77k61ý 2284594101221

Bůh...Jste ho viděl a mluvil s ním pane Hornere? Příroda stvořila i masové vrahy. Tím samozřejmě nechci srovnávat homosexuály s masovými vrahy, jen ukazuji, jak je tato myšlenka zcestna. LaG komunita myslím je tolerována, nikdo je za jejich odchylku (ano, přírodní odchylka) nemlátí, nesikanuje, netrestá. Ano, občas nějaký blbec ano, ale to se vymytit nikdy nedá a procento nevybočuje z běžné a ostatní blbosti. Nevim co bylo myšleno pochodem za respekt. Jako ze mam automaticky respektovat? Že je někdo homosexuál? Ať si je, respekt si ale musí zasloužit činy. Průvod? Však jo, ale na porno se mohou dívat lidé od osmnácti let, proč se má nějaké dítě divat prakticky na porno ve městě? Svoboda jednotlivce či skupiny konci tam.. ať si dělají co chtějí, ať si dělají i průvody,manifestace, stejně jako každý ostatni. Ale ať po nikom nikdo nevyžaduje respekt. Naopak,ať jsou všemi dodržovány zákony, třeba o pohorsovani na veřejnosti atd. Takto se respekt neziskava. Stejně tak si ho nikdo nemůže ziskat třeba zapálením auta.

A krom toho, napsal jste blogy že nebudete sdilet stejný prostor s některými lidmi, kdy dodržíte své slovo?

0/0
22.8.2017 8:44

J63a64n 56Z36á61t11u51r79e89c66k17ý 9213343977982

Respekt si člověk musí zasloužit?8-o

0/0
22.8.2017 9:02

M22i42c85h18a45l 95Z34á26k86o21u64c98k88ý 2304764121111

Ne, má ho mít kdokoliv automaticky. Jen musíme určit, kdo bude určovat,kdo ho automaticky mít bude a kdo ne, Vy byste to nevzal? Pak ale otázká. Mám uctívat a respektovat hromadného vraha? Když je tím hromadným vrahem homosexuál? Když Vy to určíte? Nebo je respekt o něčem jiném?

0/0
22.8.2017 10:07

J65a59n 58Z36á18t28u91r39e57c47k40ý 9343403717262

No všechno musíme nějak určit a definovat. Lidstvo to jinak neumí, nemáme žádné mimolidské zdroje toho, co "jest a jak to jest". Kilo, metr, přiměřenou obranu i lidská práva. To prostě vychází z nějakých zkušeností a konsenzu, jinak to nejde. Musí být soudce, který určuje a musí být i někdo, kdo určuje soudce. Nebo máte jiný názor?

A jak určujeme, kdo má mít respekt? No to vychází z lidkých práv, zákonů a specifického pojetí morálky a slušnosti. A my vycházíme z toho, že každého člověka respektujeme v jeho právech i jeho osobnosti, tedy pokud tato nějakým způsobem nepřekročí práva jiného. Repekt však není zásluhou, ale apriorním přístupem. Nerozumím myšlence, že respekt je výsledek nějaké výsluhy. Co potom ti, kteří nemají schopnost si jej "zasloužit", jako např. děti či lidé mentálně omezení?

K Vaším otázkám: hromadného vraha samozřejmě máte respektovat a ctít. Protože i on má stále nějaká práva (i když mnohá už pozbyl), je lidskou bytostí a podle toho se s ním jedná. Nesmíte porušovat jeho práva. Není mi jasné, jakým způsobem byste si představoval jednání s člověkem, kterého podle Vás není nunté respektovat - to byste si s ním už jako mohl dělat co chtěl či co? Homosexuálního vraha - ač nevím, z jakého důvodu zdůrazňujete sexuální orientaci - máte rovněž respektovat ve všech jeho právech, jak určuje zákon.

0/0
22.8.2017 10:48
Foto

B71r51o65n28i41s50l64a26v 39G47a68b25r96y11š 2622589221

Tady bych byl asi v rozporu. Usvědčený vrah by podle mě měl automaticky ztratit veškerá práva, když o ně jiného připravil.

+1/0
22.8.2017 11:45

M64i15c54h73a49l 71Z14á24k92o78u86c57k92ý 2914564481481

Vyjma práva na spravedlivý proces a slušné zacházení před popravou.

0/0
22.8.2017 12:31
Foto

B37r47o64n58i69s59l11a43v 28G88a48b12r94y38š 2942879271

Když je vrah usvědčený, pak už je dávno po spravedlivém procesu. O slušném zacházení bych polemizoval. Ovšem záleží na tom činu. Pokud to bude léta týraná žena, která utloukla manžela pánví, pak je to něco jiného. Nemám na to jednotný názor. Ovšem měl jsem na mysli spíš vrahy-řezníky.

0/0
22.8.2017 13:29

J68a34n 26Z52á32t78u61r14e48c71k77ý 9673453547222

No to jako že byste si ho mohl alespoň využít jako svého otroka nebo živý terč na malorážku?

0/0
22.8.2017 12:50
Foto

B76r57o73n24i92s63l94a54v 53G39a30b82r64y21š 2962499901

To zase ne, napsal jsem to možná moc jednostranně. Ale níže jsem situaci vysvětlil. S ohledem na určité typy zločinů na to nemám jednotný názor.

0/0
22.8.2017 13:30

J68a75n 33Z31á31t95u14r67e13c53k31ý 9873333747822

No, tšžko popřete, že kdo má ve společnosti nějaká práva a je považován za člověka, musí mít automaticky nějaký respekt těmto právům a tomuto postavení odpovídající - byť samozřejmě krajních příadech má člověk práv výrazně méně. Ale těžko člověk zbavíte práv úplně a budete s ním zacházet jako s ani ne zvířetem, ale nějakou věcí, to je asi jasné. I jako těžký vrah máte celou řadu platných práv, která se v civilizované zemi běžně neporušují. Tím pádem máte i respekt k platným právům jiného. To, že tímto člověkem osobně pohrdáte nebo jej nenávidíte, je samozřejmě Vaše soukromá a pochopitelná věc, nicméně nemá to nic společného s respektem.

0/0
22.8.2017 13:57
Foto

B44r35o35n46i63s79l93a62v 73G78a72b22r11y95š 2952929501

To je pravda, něco na tom bude...

0/0
22.8.2017 14:47

M31i85c97h69a31l 89Z55á61k68o55u89c19k73ý 2664304641471

Ne, to ho tolerujeme. Vraha respektovat a ctít? Bez komentáře pane Zaturecky, vrah má mít pouze právo na spravedlivý proces, na slušné zacházení, ale tím to končí. Nikdy nemůže mít vrah respekt.

0/0
22.8.2017 12:35

J47a38n 84Z59á85t21u74r22e59c52k58ý 9833133717162

Jak může mít nějaké právo - například dokonce na slušné zacházení, které mu sám přisuzujete - a zároveň nemít respekt? To jde?

0/0
22.8.2017 12:52

M60i79c65h47a76l 22Z23á44k79o84u93c33k14ý 2534984221511

Cink. Právo je respekt? UTW

0/0
22.8.2017 12:56

J57a62n 57Z67á17t90u45r73e33c57k71ý 9473953777652

Respekt je uznání práva ne? A WTF UTW?

0/0
22.8.2017 13:01

P82a82v58e93l 10V82é86b34r 5349922152741

Vzhledem k tomu, že o existenci boha se dá s velikým úspěchem pochybovat, tak je nesmyslné ptát se, jestli je stvořil, nebo ne, protože s tím nemá co dělat.

Homosexuály (lesby jsou též homosexuální) stvořila chyba ve výrobním procesu člověka, pravděpodobně nějaká nepovedená část kopie DNA.

Ano, homosexualita je chybou. Sice nezaviněnou jejím nositelem, dokonce nezaviněnou rodiči, ale je chybou. Přírodě se prostě něco nepovedlo (žádný výrobní proces nevylučuje chyby, natož něco tak složitého, jako je vznik živého tvora). A protože se jedná o chybu, není důvod ji oslavovat (a ani trestat). Prostě vzít na vědomí.

+8/0
22.8.2017 6:23

Z90d86e69n68e59k 39H16o36r49n24e48r 4524881302723

Myslíte tedy chybu vůči svatému heterosexuálnímu normálu? Jak se liší chyby od odlišnosti? Respektive v čem vidíte chybu?

0/−2
22.8.2017 6:26

M52a64r51e96k 82Š16t38ě49t30k93a 4151218672693

Pokud by "toto" byl normál, tak by lidstvo pravděpodobně postupně vymřelo...

+1/0
22.8.2017 8:20
Foto

B38r32o73n12i25s54l86a62v 88G21a17b88r51y26š 2682439151

Ne. Lidstvo by vymřelo, pokud by byli lidé neplodní. S orientací to nemá nic společného. Navíc v době, kdy lze stvoření života provést i jiným způsobem než klasickým pohlavním stykem.

+1/−1
22.8.2017 9:16

D14a79n20a 44T69e82n95z31l68e61r 5460492735533

Proč tedy vyžadujete, aby vám byly vydány cizí děti? Vždyť si můžete zplodit svoje. :-/

+1/0
22.8.2017 12:20
Foto

B28r48o65n21i91s74l50a72v 75G85a88b75r39y88š 2922639221

Má smysl Vám to vysvětlovat?

0/0
22.8.2017 13:25

D80a85n88a 11T41e57n34z68l48e77r 5800552915493

Odpovězte na otázku. To bude stačit.

0/0
22.8.2017 14:07
Foto

B23r24o67n88i50s84l14a75v 68G63a41b14r34y54š 2922539171

Už jsem to někde blíže psal. To, že jsem gay, neznamená, že jsem neplodný a že mě to zbavuje rodičovských pudů. Pro náhradní mateřství zatím žádný zákon neexistuje, snad jen v rámci příbuzných. Čili adopce, kterou může využít každý jednotlivec, který splní podmínky, je tou nejsnazší cestou, jak k dítěti přijít. Ale důvody, proč dítě chci, asi uspokojivě vysvětlit nedokážu.

Proč máte děti Vy? Proč mají neplodní heterosexuálové zájem adoptovat děti z dětských domovů? Proč lidé darují sperma a vajíčka?

Nechci Vám podsouvat nějaké odpovědi, ale člověk má děti, protože chce vyplnit prázdné místo, cítí potřebu se o někoho starat, závidí někomu jinému, že mu děti přinášejí radost, chce, aby po něm něco zbylo a nesl dále jeho odkaz... Nemyslím si, že na otázku, proč máte děti, lze rozumně odpovědět. Mít děti rozhodně není povinnost ani nutnost. Není to ani dluh společnosti, protože se každý může rozhodnout dítě nemít a být společnosti prospěšný jinak.

0/0
22.8.2017 15:10

J37a14n 49Z65á62t84u52r86e89c41k52ý 9523963697262

No tak proč pak vůbec něco jako adopce funguje? Snad proto, aby měly šanci i děti, ketré nikomu nepatří ne?

+1/0
22.8.2017 14:01

D82a45n75a 60T70e98n51z77l17e14r 5270342695363

Uhýbáte od tématu. Téma je - vždyť dnes jde zplodit děti i jiným stylem než klasickým sex. stykem.

0/0
22.8.2017 14:10

J33a79n 74Z94á69t52u51r52e83c60k39ý 9253123597532

Jako umělým oplodněním? No to lze. Ale jinak nerozumím proč myslíte, že uhýbám od tématu. Adopce je přece k tomu, aby bylo možné dát dohromady rodinu i jiným způsobem než jen pokrevním rozmnožováním ne?

+1/0
22.8.2017 14:23

G61a33b71r93i24e30l87a 77I42v81a17n84c35o 1414608449599

Ano, dnes lze zplodit děti i jinak, než klasickým sexuálním stykem. Dělají to i heterosexuálové (kteří navíc mají možnost zplodit děti i klasickým pohlavním stykem). Přesto mají heterosexuálové povoleny i adopce, a nikomu to zvláštní nepřijde. Tak proč ne homosexuálové? Proč u nich se divíte, že by to taky chtěli? Jaký je mezi nimi a heterosexuály rozdíl, že co je u jedněch v pohodě, to je u druhých špatně? Mně osobně nedává smysl mezi nimi rozlišovat, tak proč Vám?

+1/0
22.8.2017 14:27

P82a59v66e60l 76V56é36b26r 5749402612241

Lidský rod je, mimo jiné, úspěšný proto, že pro odchov mláďat používal model samice, samec, mláďata. Tento model se nejvíce osvědčil a tak jsou mláďata přímo geneticky připravena na rodinu s ženským vzorem a mužským vzorem. Cokoliv jiného je náhražka, sice samozřejmě lepší, než uhynutí hladem, ale přece jenom náhražka, která plně nerozvíjí osobnost dítěte, a měla by být nasazována pouze v případě, kdy není zbytí. Zavádět tyto náhražky v masovém měřítku je pro lidský druh v dlouhodobém horizontu nebezpečné.

0/0
22.8.2017 15:17

G31a55b95r90i34e54l79a 54I39v54a16n44c11o 1424238619669

A jste si jistý? Já tedy si tou důležitostí daného modelu pro úspěch lidského rodu ve výchově mláďat zase tak jistá nejsem, když se podíváte do minulosti, tak zjistíte, že model samice, samec, mláďata tady funguje jako samostatná jednotka pouhý zlomek lidské historie, a nevnímám jej jako něco, co má extrémně pozitivní vliv zrovna v dané oblasti - myslím, že pozitiva tohoto uspořádání je třeba hledat jinde. Je pravda, že pokud mláďata v takovém uspořádání vyrostou, budou pravděpodobně připravena tento vzor soužití opakovat, ale jestli je to opravdu dobře, to už je druhá věc.

+1/0
22.8.2017 15:33
Foto

B25r20o32n25i78s42l52a92v 92G84a75b45r76y48š 2892369621

Náhražka, která plně nerozvíjí osobnost dítěte? Jak je to v případě, když se muži a ženě narodí homosexuál? To jeho osobnost je nebo není plně rozvinutá?

Lidský rod není úspěšný. Tedy jak v čem. Ano, myslet umíme, ale máme i negativní stránky. Je sice hezké, že stavíme a zkoumáme, ale taky boříme a zabíjíme se kvůli pitomostem. Máme v povaze ničit sami sebe a může to dojít i k tomu, že se vyhubíme navzájem dřív, než přijde nějaká přírodní katastrofa. Nemám pocit, že lze hovořit o úspěšnosti.

Pochybuju, že na lidi, kteří ničí a zabíjejí, jsou jejich rodiče hrdí a že je jejich osobnost rozvinutá. Možná ano, ale nejspíše špatným směrem.

Takže znovu říkám, že sexuální orientace nehraje při výchově potomka roli. Aspoň já nemám v úmyslu vychovávat zakomplexované chudáčky, kteří si vybíjejí vztek na nevinných lidech. Jistě jste zaznamenal zprávu, jak před dvěma lety dva kluci v Pardubicích k smrti utýrali bezdomovce.

0/0
22.8.2017 17:24

P20a35v21e92l 11V85é79b89r 5309372532311

Chybu vidím v sexuální orientaci na partnera stejného pohlaví, což znemožňuje rozmnožování. Samozřejmě, u člověka lze dosáhnout umělého oplodnění (nebo přinutit se ke kopulaci s partnerem, který ho nepřitahuje) - ale to jsou výjimky.

Společnost skládající se se samých heterosexuálů přežívá (nepočítám války nebo katastrofy všeho druhu), kdežto hypotetická společnost, skládající se se samých homosexuálů, v první generaci vymře - pokud nad nimi nebude nějaká síla, která je přinutí k sexu s opačným pohlavím.

0/0
22.8.2017 8:57
Foto

B58r44o43n73i58s59l29a38v 98G51a23b53r97y41š 2692149191

Ale je to jen hypotéza. Nikdy se nestane, že všichni lidé na světě budou homosexuálové. Nikdy se nestane, že všichni lidé na světě budou heterosexuálové.

0/0
22.8.2017 9:17

P61a16v25e18l 47V31é86b50r 5739232342521

Samozřejmě, proto jsem napsal hypotetická společnost. Tento myšlenkový konstrukt ale slouží k demonstraci toho, že homosexuální orientace je vlastně nežádoucí a zhoršuje šance na přežití.

Rozhodně je ale pravděpodobnější to, že všichni lidé budou heterosexuálové, neboť už nyní jsou silně převažující. Ale holt se občas něco nepovede a tak jsou i homosexuálové. Prostě se přírodě v jejich případě něco nepovedlo. Tak se s tím smiřte a nevydávejte to za přednost.

0/0
22.8.2017 9:41
Foto

B35r58o14n98i70s43l49a42v 70G28a88b70r96y63š 2682229661

Já s tím smířený jste. Jste s tím smířený i Vy? A ostatní? Podle těch reakcí ne a u náboženských fanatiků už vůbec ne. Ti mě ovšem nezajímají, protože věřící nejsem.

Argument s přežitím je vedle. Protože je nás tady na planetě přes 7 miliard a nezdá se, že by se počet lidí nějak brutálně snižoval. Navíc každý heterosexuál může mít dětí, kolik chce. Dvě, tři, patnáct, nebo 150. Před pár lety se tady psalo o muži, který daroval sperma a nyní má po světě asi 800 potomků.

A i kdyby hrozilo, že lidstvo vyhyne, tak co se stane? Nic. Před časem vyšel článek o tom, že ČR do sta let přijde o více než milion obyvatel. Když si přečtete v diskuzi ty nej... příspěvky, poznáte, že není nutné, aby nás tady bylo tolik.

http://zpravy.idnes.cz/obyvatelstvo-demografove-listrvo-osm-miliard-porodnost-pze-/zahranicni.aspx?c=A170622_133156_zahranicni_aha

0/−1
22.8.2017 9:57

P94a69v26e75l 80V67é31b37r 5239212222561

Jestli správně rozumím vaší argumentaci, tak i terorizmus je přípustný...

0/0
22.8.2017 11:08
Foto

B33r84o45n94i85s73l92a18v 54G37a96b29r70y47š 2432279541

Ne. Rozumíte tomu špatně. Terorismus jsem nikdy neschvaloval a schvalovat nebudu. Je dost velký rozdíl, když se druh nerozmnožuje a když se vraždí.

0/0
22.8.2017 11:40

J20a83n 62Z73á83t77u52r18e75c53k89ý 9823703567322

Jak víte, že společnost složená z homosexuálů by měla vymřít? Copak oni netouží po dětech a po rozmnožování?

+1/−1
22.8.2017 9:52

P37a85v47e42l 52V75é21b88r 5749142212661

No, po rozmnožování, zdá se, ani moc ne. Kdyby ano, tak by se tak vehementně nedožadovali práva na adopci. Svoji touhu po dětech by realizovali rozmnožením. Ale to, zdá se, jim nevyhovuje.

0/0
22.8.2017 11:24
Foto

B71r95o14n42i34s14l82a12v 36G59a81b49r16y91š 2862199291

Náhradní mateřství zatím není právně ošetřeno. A nechci obcházet zákony, jen abych mohl mít dítě. Nechci jít přes mrtvoly jako někdo.

A právo na adopci je nejschůdnějším řešením. Heterosexuálové se chvástají, že jsou díky orientaci normální, ale že vůbec připustili existenci dětských domovů, už nevidí. Neřeším ty, které rodiče nemají, protože už nežijí, ale ty, kterých se rodiče vzdali nebo se nejsou schopni postarat.

To, že je někdo schopen a ochoten postarat se o dítě, které není jeho, byste měl brát jako velmi pádný argument.

0/0
22.8.2017 12:04
Foto

B13r34o82n79i74s91l84a10v 11G73a77b97r93y86š 2692719201

A jiná sexuální orientace chyba není. Rozmnožování je jen jedna z mnoha věcí, kvůli kterým tady člověk je. Čili člověk se může svobodně rozhodnout, jestli děti mít bude nebo ne, nemůžete nikoho přinutit. Není nutné, aby nás tady bylo jako much.

Moje jiná sexuální orientace mě v ničem neomezuje. Stejně jako leváka. I levákovi se prostředí přizpůsobilo tak, že se vyrábějí předměty určené výhradně pro ně. A měl někdo něco proti, že si tak malá skupina vynutila speciální předměty? Ne. Měl někdo něco proti tomu, že si malá skupina nevidomých vynutila razantní zásahy do staveb a zařízení, nota bene do zákonů a norem? Neměl.

0/−1
22.8.2017 10:03

P80a21v70e20l 64V78é86b54r 5949762142971

Podívejte, mně je úplně jedno, jestli je někdo homosexuál, nebo ne (zajímalo mě to u mojí manželky, ale jinak ne). Mě je sexuální orientace nějakého člověka zcela lhostejná.

Co mně ale vadí, tak to je to, že homosexuálové neustále (a velmi halasně a vlezle) vyžadují nějaké extrabuřty, které mají plynout z jejich odlišné sexuální orientace. Stále požadují "nejen toleranci, ale i respekt" a tak podobně. Nedovedu si představit, co si pod tím "respektem navíc" představují - že bychom měli stanout v němém obdivu nad jejich sexuální orientací? Proč ale? Vždyť je to jejich soukromá věc a zrovna tak jako můj soused mě neobtěžuje neustálým zdůrazňováním, že se mu líbí ženy, tak nechci, aby mně někdo obtěžoval neustálým zdůrazňováním, že se mu líbí stejné pohlaví a ke všemu aby vyžadoval projevy obdivu.

+1/0
22.8.2017 13:25
Foto

B35r59o87n12i69s71l78a37v 86G96a13b29r42y33š 2392149131

Vy jste to ale nepochopil. Celý ten problém vyplynul z toho, že nějaký zakomplexovaný chudák označil homosexuála za úchyla a homosexualitu za špatnou. Proč by jinak za ni hrozilo vězení nebo i smrt? Proč by jinak ti primitivové z Kozí ulice vyhrožovali, že gayům zalepí zadky montážní pěnou?

Mně je taky orientace lhostejná. Ale není mi jedno, když se ke mně lidé chovají odlišně. Přitom nedělám nic víc než heterosexuálové. Mohou se držet za ruku? Mohou a dělají to. Mohou se líbat a objímat na veřejnosti? Mohou a dělají to. Proč mi tedy někdo nadává, když to udělám já? Že to Vy nebo Váš soused nezdůrazňuje, neznamená, že to každodenně svým chováním ke své ženě nedává najevo.

Když lidé pochopí toto, vymizí drtivá většina problémů.

Nechci obdiv. Ale znovu opakuju, že nechci mít strach projevovat se stejně jako heterosexuál. Ale jelikož nevím, na jaké omezence narazím, prostě nemůžu.

0/0
22.8.2017 13:38

P42a71v22e76l 94V21é74b47r 5199472542951

Nemusel to být zakomplexovaný chudák, prostě byla taková doba. Taky se věřilo - a byli to probudilí duchové! - že je Země placatá.

Doba se změnila a homosexualita je tolerována. A kdybyste ve svém zbytečném boji nepokračovali dál a nevyžadovali jakési uznání a jakýsi respekt a pořád nepořádali dosti nechutné pochody, tak by ani žádní primitivové nevyhrožovali montážní pěnou.

Prostě jste otravní tím svým neustálým bojem a upozorňováním na sebe. Máte to, co ostatní a chcete víc. Tak se reakcím, třebas i primitivním, nedivte. Sami je provokujete.

+1/0
22.8.2017 14:13
Foto

B34r79o24n80i12s74l23a88v 95G34a25b89r43y33š 2832179511

Asi si to neuvědomujete, ale doba před pořádáním pochodů byla mnohem horší. V roce 2009 nebylo tolik otevřených lidí jako dnes.

0/0
22.8.2017 15:13





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.