Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85i24c84h61a57l 41S61e69d14m85í86k 3989945516701

Ad blog o svastice:

Je pozoruhodné, že autorovi, který poměrně často používá nálepku fašizmu, vadí totéž v grafické podobě od jiného autora.

0/0
21.8.2017 10:29
Foto

L54i36b19u69s57e 28P31a66l27k83o96v58a 6850714248957

mnohé brunety jsou přebarvené blondýny-když si projdete seznam našich královen krásy je jasné, jaká je mužská preference posledních desetiletí

pokud chce blondýnka být opravdu obdivována a obletována musí si zajet na dovolenou do Řecka, Španělska nebo Itálie:-)

0/0
18.8.2017 9:35
Foto

L64i91b41u29s98e 69P53a12l98k86o37v40a 6650234148557

když v rodině zahynou ženy muži se o děti postarají? 8-o

Většinou tak že si najdou jiné ženy:-)

většina svobodných matek nejsou svobodnými matkami ze svobodné vůlě ale protože se partner odmítá postarat:-/

0/0
18.8.2017 9:30

J53i65ř56í 94S47v98o31b49o63d56a 9675768593816

Naprosto chápu, že chcete vyjádřit, jak je důležitý respekt a úcta k člověku, Vy ale mezi sebou směšujete věci, které s demonstrací odlišné sexuální orientace vůbec nesouvisejí.

Když v rodině tragicky zahynou ženy, tak se o potomky musejí postarat muži. To vyplývá z logiky situace. To ale rozhodně neznamená, že pozůstalí muži se automaticky stávají analogií homosexuálních mužů, kteří spolu sexuálně žijí. A navíc – uvědomujete si vůbec, že přirovnáváte sexuální soužití osob stejného pohlaví k rodině postižené tragédií?

Dále píšete, cituji: "Pak přiřaďme ke komunitě LGBT+ i svobodné matky". Opravdu se domníváte, že člověk, který demonstruje svou bisexualitu nebo třeba transsexualitu je srovnatelný se svobodnou matkou? Naprostá většina svobodných matek vnímá svou situaci jako problematickou, a to jak z hlediska rodinného a výchovného, tak i pracovního a ekonomického. Bisexuál však demonstruje své právo chovat se bisexuálně. To prostě není srovnatelné. Dokonce i svobodná matka, která se rozhodne být svobodnou matkou cíleně a záměrně, vnímá, že na sebe bere riziko výchovy dětí v neúplné (nestandardní) rodině. Bisexuál však svou nestandardnost spočívající v sexuálních kontatech s osobami obou pohlaví (defacto promiskuitu), požaduje uznat za standardní chování hodné respektu.

Jak na to chcete naroubovat skutečnost, že se někomu líbí brunety a jinému blondýnky, opravdu nechápu.

+3/0
15.8.2017 14:20

Z74d97e88n88e32k 17H62o31r71n84e82r 4164691702903

Mám respekt a úctu k člověku, ale ... prostě pořád dokola.

+1/0
15.8.2017 15:52

P89a11v13e79l 50V15é30b24r 5299582652691

A jak respekt a úcta k člověku souvisí s jeho sexuální orientací? Proč je požadován respekt a úcta na základě jeho homosexuální orientace? To přece není něco lepšího, než heterosexuální orientace. A nezlobte se se, ten, kdo se v různých průvodech chová jak šašek - ten mou úctu nemá a nesouvisí to s tím, jestli má raději vaginu, nebo anus...

0/−1
15.8.2017 18:12

Z90d65e52n12e75k 51H26o22r39n51e76r 4904961922313

Já se zlobím ;-D úcta k člověku je respekt. Jsou různé druhy respektu. žádná sexuální orientace není něco lepšího a s tím to právě souviset nemá. To vy to sem stále taháte, protože nemůžete oddělit jeden okrajový projev od celé problematiky.

+1/0
15.8.2017 18:44

P92a70v22e41l 38V60é58b72r 5559632962191

Tak zlobte, ale než vás klepne, tak mně vysvětlete, proč mám respektovat někoho za to, že je homosexuál, když je mně to docela jedno a nerozlišuji to (s výjimkou toho, když jsem hledal družku mého života - tam to byla podstatná informace. Naštěstí byla hetero).

Vy tady pořád vyskakujete jak pérák kvůli jakémusi respektu, který spojujete s homosexuální orientací a já pořád nechápu, proč by najust tohle měl být důvod k nějakému respektu. Já podle toho lidi nerozlišuji a průvody typu Prague Pride jsou mi protivné, protože jsou jednoduše nevkusné, hloupé a odporné, bez ohledu na to, jací lidé se jich zúčastňují.

To vy jste netolerantní, protože rozlišujete lidi podle jejich sexuální orientace. Já ne a homosexuálové jsou mi lhostejní - pokud mně svoji orientaci nestrkají vlezle do obličeje.

+1/−1
15.8.2017 20:33

J76a53r82a 68R40a65n46k 1711656299811

Nestaci Vam jen "zit a nechat zit"? Kolik tech prihlouplych blogu o pride parade jeste bude v pristich 10 letech? Tady se delo , ucastnilo se 360.000 lidi, velky kseft pro mesto a bnikdo nenapsal jediny blog, ziji v dobre zemi:-)

'Look at all the happy here today': Vancouver's Pride parade lights up ...

www.cbc.ca/.../look-at-all-the-happy-here-today-vancouver-s-pride-parade-lights-up-the...

Aug 6, 2017 - Thousands of people hit downtown Vancouver on Sunday for the 39th annual Pride parade.

0/−1
16.8.2017 1:31

J16a63r53a 57R61a48n34k 1221816579821

Dost hloupy prispevekRv a uz vidim, co se odehrava ve Vasem mozku a ty predstavy podle posledni vety

0/−1
16.8.2017 1:29

P36a52v17e27l 36V18é41b92r 5969482772421

Podle vás máš špatné pochody v mozku, když je mně zcela lhostejné, jestli je někdo bílý, černý, nebo zelenobíle tečkovaný, stejně tak, jako je mi lhostejné, jestli někdo homosexuál, nebo heterosexuál. Jsem, dle vás, špatný, když nechci rozlišovat dle sexuální orientace a když nevidím důvod, proč tak činit.

To vy vyžadujete rozlišování - to vy jste netolerantní.

0/0
16.8.2017 11:12
Foto

L48u67d55ě81k 45M34a59z30u65r73e87k 7150766831139

Citace z článku:

"Nenávistníci si nemohou dovolit osoby rozličné orientace nezákonně napadat. Kdyby to zákon nezakazoval, tak by to ovšem dělali, tolerují totiž jen se skřípěním zubů a běda, když jim tu toleranci naruší nějaký obscénní karneval za přítomnosti relativně oplzlých jednotlivců."

Zdroj: http://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=618742

______

Pane Hornere, vy jste totálně mimo (bohužel ne poprvé a nepochybně ani naposledy)!Rv

Onen "obscénní karneval za přítomnosti relativně oplzlých jednotlivců" (mimochodem - v tomto jediném, tj. v takovém pojmenování Prague Pride, se nemýlíte) totiž hlavně sám o sobě narušuje jakýkoli jinak všude přítomný a existující respekt k k LGBT! Veřejnou obscénností a oplzlostmi se totiž jakýkoli respekt absolutně nezískává, ale naopak naprosto ztrácí a mohou si za to osoby LGBT jedině samy!

A u těch nenávistníků (kteří skutečně někde mohou také být) takové veřejné obscénnosti a oplzlosti (navíc trapně prezentované jako jakási "hrdost") jen zvyšují jejich důvod, proč osoby LGBT nechtějí ani tolerovat.

Proto se vůbec nedivím těm osobám LGBT, kteří se na akce typu Prague Pride samy dívají s hlubokým despektem a nechutí a nemají absolutně žádnou potřebu se jich jakkoli zúčastňovat!

+7/−2
15.8.2017 10:06

Z96d34e31n50e25k 61H92o26r39n61e23r 4384381392723

A co udělají nebo by měli udělat ti, co nechtějí LGBT ani tolerovat? Vyhlazovat, zavírat, likvidovat?? Jak vás znám, tak všechno dohromady.

+1/0
15.8.2017 18:47

A32n43t38o31n14í88n 15K65o87u87n32o36v27s62k64ý 9128490528158

Autor by měl dát pozor, aby se neprovinil nenávistí k nenávistníkům...

+6/−1
15.8.2017 9:04

M44i67c74h96a62l 79S55e51d26m30í32k 3949315906921

Ve smyslu, jak píšete, lze mít ke každému respekt; ovšem proto, že je člověk, ale ne proto, že je LGBT aktivista.

+5/0
15.8.2017 8:22

Z51d54e75n55e79k 23H91o67r43n62e92r 4354751632743

Zatím jste první a jediný, kdo to pochopil. Karma

+3/0
15.8.2017 9:25

P58a72v85e33l 94V14é56b46r 5749502582471

Nechápu, jak souvisí respektování člověka s jeho sexuální orientací.

+1/−1
15.8.2017 9:32

Z87d44e64n91e11k 44H34o20r20n35e93r 4724901512103

Nesouvisí. Dokud se vám nestane, že kvůli té orientaci hodláte někoho nerespektovat.

0/0
15.8.2017 18:46

P41a44v69e53l 78V86é51b71r 5599182962951

Aha. Takže žádám respekt pro nás, dalekozraké, respekt pro nás, co máme vyšší krevní tlak, ...

Co kdyby někdo hodlal nás kvůli tomu nerespektovat. Ono je to zatím ostatním šuma fuk, zrovna tak, jako ta sexuální orientace, ale co kdyby...

0/0
15.8.2017 20:24

Z87d94e17n10e14k 30H75o13r33n77e69r 4914901502523

Ano, mělo by to být stejné se sexuální orientací.

0/0
16.8.2017 2:02

J64a33r78a 23R41a52n14k 1241126159961

Mam pocit, ze toho nechapete vice, pokud byste mel homosexualni dite, mohlo by za svoji sexualni orientaci, kdyz o sobe tvrdite, ze jste hetero? Mne osobne vadi vice hetero tatove, kteri znasilnuji sve vlastni deti.

0/0
16.8.2017 1:33

M78a59r46t72i15n82a 13M47o45u25d12r34á 7880513256489

Narodit se jako člověk není žádná zásluha. Respekt nemůže automaticky pramenit z pouhé příslušnosti k druhu.

+5/0
15.8.2017 10:42

M75i62c73h77a62l 38S43e85d47m79í94k 3649535836791

Respekt lze mít k zásluze nebo hodnotě. Hodnota člověka je základem a cílem lidských práv a k ní lze mít respekt, i když vůbec nesouhlasím s jeho jednáním. Problém LGBT aktivistů je, že chtějí mít respekt i vůči tomuto jednání.

+2/0
15.8.2017 11:29

Z15d94e17n50e25k 65H59o72r86n87e52r 4154371612973

Jde o to zdali nějaké jednání člověka může rušit respekt k lidské bytosti. Jednání komunity LGBT+ není trestné, takže pro ně odpadají naštěstí pokušení s trestem smrti. Nejsou-li jejich jednání trestná, pak mohou být pouze nepříjemná pro libido s jiným zaměřením.

+1/0
15.8.2017 15:59
Foto

J88i70ř26í 13H37e60r38m37á43n50e25k 4596342342870

Ne, to oni mají jiné zaměření. A libido bych do toho vůbec nepletl.

0/0
15.8.2017 17:41

M47a93r60t44i95n39a 81M10o98u81d26r89á 7850883206329

Za respektem je vždy nějaký výkon. Respekt nezískáte pouze tím, že jste. Musíte si jej zasloužit. Proto respekt nelze požadovat jaksi automaticky.

Můžete si ho ovšem vynutit, což ovšem opět vyžaduje výkon. Zda je takovým výkonem třeba Prague Pride bych nechala na laskavých čtenářích.

+9/0
15.8.2017 8:19

P16a33v49e89l 33V48é49b56r 5299762662721

Co se týče Prague Pride - nejsem laskavý, byť čtenář...

0/0
15.8.2017 9:30

P10e98t16r 35S47k98ř49i57v53a92n 3653678178

Sportovec na olympiádě má můj respekt -- za tím vším je spousta dřiny.

Veterán z druhé světové má můj respekt -- ani vám nemusím vysvětlovat proč.

Chirurg má můj respekt. Pán s rodinou na procházce můj respekt nemá, nezaslouží si ho. Až ho poznám blíže a zjistím, že je neurochirurg můj respekt získá, zasloužil si ho. Homosexuál v parku můj respekt nemá, ničím si ho nezasloužil. Pokud se ovšem dozvím, že je to hasič co zachránil člověka, opět bude mít můj respekt, bez ohledu na jeho sexuální orientaci. Ale bude to zasloužený respekt, pokud vyžadujete respekt jen z důvodu jiné sexuální orientace tak jste zcela mimo. Ad-absurdum, nechcete po nás respektovat pedofila který má zcela očividně jiné sexuální preference.

+12/0
15.8.2017 8:09
Foto

J70i26ř31í 20H70e51r48m33á27n19e36k 4846442632980

Prostitutky nejsou promiskuitní, to si pletete. a V Berlíně jsem kdysi četl stížnost jedné lesbické prostitutky, která si stěžovala, že to pro ni je "těžký džob".

Nicméně, samozřejmě, se do prostituce mohou pustit i ženy s promiskuitními sklony. Velmi dobře popsáno to bylo v knize a filmu:

Kráska dne / Belle de jour (1967) | ČSFD.cz

https://www.csfd.cz/film/1088-kraska-dne/prehled

80 % ·

Počet hodnocení: 1.9 tis.

Jiskřivé dílo, oscilující na rozhraní pikantní reality a surrealistické vize a řadící se k nejdůmyslnějším průhledům do podvědomí moderních žen.

0/0
15.8.2017 7:54

P14a25v29e72l 18V10é10b75r 5909512862481

Jako vždy to autor vidí ... tak nějak podivně.

Neuvědomuje si, že naše česká společnost je vůči těmto lidem v podstatě tolerantní a nezajímá ji sexuální orientace kohokoliv - dokud někdo nezačne se svou orientací nadměrně obtěžovat a vystavovat ji na odiv, nebo dokonce velmi halasně vyžadovat nejen obdiv, ale i nepřiměřená práva.

A právě tohle komunita LGBT (nebo její část) činí. Jako dotěrná moucha neustále bzučí kolem, až se každému zprotivili, takže dosáhli toho, že jsou protivní i těm, kterým byla původně sexuální orientace kohokoliv lhostejná.

A LGBT by si měli uvědomit, že jejich orientace je odchylka nežádoucím směrem a tudíž by ji neměli vystavovat na odiv.

+12/0
15.8.2017 7:50

O61t78o 22J67u80r81n62e31č27k45a 2583340281493

"Vidět to jinak je v podstatě, bohužel, nenávist k jinakosti bližního." ... už jen tato věta je chybný axiom, ze kterého pak vyvozujete chybné závěry...

+5/0
15.8.2017 7:37
Foto

J81a89r79o49s13l44a50v 13K48o77n45á94š 4986706266553

Vidět to jinak je....nenávist k jinakosti... Vida ! Král je nejen nahý, ale ještě k tomu hloupě tlachá.

+4/0
15.8.2017 7:54

J29a28n 63R98á70ž 1479953674140

Autor má odjakživa problémy s logikou.

+1/−1
15.8.2017 10:47

T61o11m76á36š 67V65y93o53r67a27l 5203956501473

Ono studium náboženství moc logiky nepřináší a pokud autor nemá mnoho analytických ani logických schopností (což je vcelku zřejmé)... Pak ty chybné teze a z nich vyvozené závěry přichází, jak houby po dešti.

0/0
16.8.2017 0:10

J52a97r58a 39R44a32n84k 1821906159711

Tady jste chyboval, pane Vyorale, pan Raz je velice verici.

0/0
16.8.2017 1:35

Z26d39e70n29e78k 43H92o21r45n51e42r 4724751802213

Vyoral se nevymezuje vůči Rážovi, ale vůči mně :-)

0/0
16.8.2017 2:04





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.