Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96a20v90e62l 45Š40t53í84p89e75k 5369233394725

Neuvádíte jediný argument, proč by kdokoli měl respektovat veřejnou exhibici sexuální odchylky, která je většině populace z čistě přírodních důvodů odporná. Jsem ochoten to trpět, ale nikoli respektovat.

0/0
13.8.2017 19:16

Z33d74e23n34e44k 25H23o57r60n43e59r 4274831632643

Řeč je o něčem jiném, ale díky za vrcholnou úvahu.

+1/0
13.8.2017 20:27

Z57b14y61š95e91k 51H59l82i63n33k44a 3171703810513

Šel jste do sebe - mám tomu rozumět tak, že jste se konečně dovzdělal a přečetl si Korán?

Dokud tu budete plkat nesmysly a současně s tím odmítat dovzdělání se, pak na jakýkoliv respekt z mé strany můžete s klidem zapomenout. :-P

+2/0
13.8.2017 15:31

Z88d19e44n29e43k 75H65o35r80n41e24r 4484591572123

Nic k věci jako obvykle.

0/−1
13.8.2017 18:15

Z27b56y89š29e42k 71H73l27i47n30k72a 3901593100103

Nic k věci nemáte vy. Označil jste mě ve svém článku, reaguji na to označení. Takže k věci to je.

No - a něco k tomu respektu. Mám hluboký respekt například k panu Berrezougovi (http://berrezouga.blog.idnes.cz/). Byť s ním nesouhlasím ve všem - pře jen je stále ve vleku islámu a dle mého názoru si některé věci idealizuje, píše se zjevnou znalostí problému a hlavně k věci - na rozdíl od vás, v obou případech. Můj respekt má také proto, že si ho nevynucuje nějakým pochybným upoutáváním pozornosti, ale soustředí se na téma, o kterém píše. A nezjistil jsem u něj, že by si vymýšlel zjevné a snadno vyvratitelné nesmysly jen na základě nějakých zbožných přání.

Takového člověka bych respektoval i v případě, že bych s ním nesouhlasil i podstatně více, než jsem zmínil. Protože takový člověk si respekt zaslouží. Na rozdíl od vás, nebo od křiklounů promenujících se po ulici.

+3/0
13.8.2017 18:47

Z18b52y75š18e54k 49H82l63i29n88k91a 3781803630763

Oprava pro lepší pochopení: s panem Berrezougou nesouhlasím v některých věcech, tedy neplatí, že bych s ním souhlasil ve všem. Blbě jsem se vyjádřil... :-)

0/0
13.8.2017 20:37

Z12d10e35n60e16k 87H26o50r48n79e24r 4914961972703

Mám rovněž mnoho důvodů, abych nerespektoval vaše lidové představy o smyslu nějakého textu. Nejsem odborník na Korán, nikde to ani netvrdím. Z českého hlediska se jen pár lidí může zasvěceně vyjadřovat k vytrženým citacím, kterými bombardujete debatu a zavádíte primitvní pohledy na problematiku, která vyžaduje značnou citlivost. V tomto ohledu jste odborná nula a těžko lze brát vaše islamofobní odrhovačky vážně, natož s respektem. Na druhé straně s problematikou náboženských textů a jejich vlivem se potýkají amatéři a vždycky si je vykládají s konečnou platností. V odborném světě je něco takového nemyslitelné. Všechny texty jsou rozporné, i ty matematické, natož texty náboženské. Přesto je s nimi veřejnost konfrontována a snaží se vůči nim vymezit. To bych vám nevyčítal. Vadí mi ovšem vaše pýcha, se kterou se svými směšnými neznalostmi zpochybňujete a lžete do očí někomu, kdo strávil roky na desítkách seminářů o analýze nejen náboženských textů. Poslužte si, ale respekt nečekejte.

0/−1
13.8.2017 20:39

Z84b16y34š79e32k 70H72l50i13n61k44a 3911703400503

;-D Věřte mi, že islám žádnou opatrnost nevyžaduje. Zato vyžaduje nejvyšší stupeň opatrnosti a obezřetnosti.

Já jsem strávil více než 20 let víceméně pravidelným kontaktem se skutečně věřícími lidmi. Ne na seminářích, ale v reálném životě. Takže mám docela dobrou představu o tom, jak náboženské texty na lidi působí - v reálu, ne z nějakého akademického pohledu. Islám je zlá ideologie, která má silný potenciál udělat z běžného člověka masového vraha. A to je pro mě podstatné, ne nějaké akademické pitvání slovíček.

Váš respekt mě nezajímá a ani v nejmenším ho neočekávám. Vlastně ho ani nechci.

+1/0
13.8.2017 21:40

Z92d91e62n69e28k 71H65o98r93n22e91r 4114361382393

Prima, s respektem jsme skoncovali, pak by bylo nanejvýš patřičné, abyste nechodil pod moje blogy vyprazdňovat svoje zabetonované fobie. Pište si o sto šest o vaší jasnozřivé zkušenosti, oblažujte lidstvo a prostě ke mně nedolejzejte, nepronásledujte. Jste přeci univerzální genius sám pro sebe. Udělám velmi rád totéž. Mazat se s vámi nebudu, ale reagovat taky ne.

0/0
13.8.2017 22:12

Z57b84y64š58e14k 85H53l11i41n15k39a 3591323970713

Jsme ve veřejném prostoru, takže pod váš blog zavítám, kdykoliv to uznám za vhodné. Totéž můžete svobodně dělat vy pod mými blogy. Jen na rozdíl od vás nemažu ani ty, kteří mě ... se kterými silně nesouhlasím. Leda by se pohybovali na hraně trestného činu křivého obvinění.

0/0
13.8.2017 22:20

J94i54ř20í 97J86i32r39o36u79d97e28k 8166409664404

R^

0/0
13.8.2017 22:02

J69a45n 22R72á14ž 1589373224360

Názor, že homosexuálové těmi exhibičními "Pride" kde se producírují s holými zadky, duhovým make upem na tváři, namalovanými rty a okolo stojící zdraví vztyčeným ukazováčkem, získají respekt majority, lze považovat za další nepodařený vtip pana Hornera.

Lidem, kterým byli homosexuálové naprosto lhostejní, neb nikdy neměli potřebu řešit něčí sexuální orientaci, jako například i já, mají k podobným exhibičním promenádám, konaným jen za účelem provokování okolí, naprostý odpor a k jejich účastníkům žádný respekt nemohou mít.

Naštěstí většina homosexuálů potřebu takto získávat respekt nemá, protože ví, že by naopak o respekt, který ve společnosti mají svou "normálností", jakou každodenně žijí svůj život, přišli.

+9/0
13.8.2017 13:13

Z64d48e90n30e63k 87H22o43r10n32e27r 4464891372503

Pro vás platí totéž, co pro Buriana. Vyhýbáte se odpovědi poukazem na to, za co respekt nezískají. Výstřelky, které ovšem popisujete jsou ojedinělé a vy tam hned zahrnujete všechny. Dokonce použijete slovo provokace. A také jste zapomněl odsoudit pojem "pochod smrti" nebo upřesnit jeho výklad. Je zbytečné, abyste se k věci dál vyjadřoval, když na ni nejste schopen mít ucelený názor. Provokujete a ztrácíte respekt.

0/−6
13.8.2017 13:23

P17e28t57r 83B59u84r78i23a43n 4111456934478

Tento váš blog pouze ukázal, že naprosto netušíte, co je to respekt.

A věta: Jak se mají lidé z menšinové komunity ponížit a obstát ve zkoušce respektu?

Tak ta tomu nastřelila ještě náušnici.

Ne opravdu nebudu mít respekt k člověku, který se úmyslně ponižuje, to sorry jako.

Respekt není duhové tričko, které si navlíknu a mám ho, a večer zase svleču a už ho nemám.

Respekt mám k někomu, koho si vážím, ctím ho pro něco, či obdivuji. Koho uznávám pro něco.

Nemám respekt ani před policajtem, po zkušenostech s nimi. Maximálně se podřizuji jeho autoritě, kterou mu dává zákon.

Respekt mám třebas k Alechinovi, bývalém mistrovi světa v šachu, ač jsem ho nikdy nepotkal.

Divné, že?

Ale vy klidně pokračujte, třeba se jednou problogujete až k respektu k logické argumentaci.

+9/0
13.8.2017 12:36

Z58d93e22n67e42k 83H43o47r40n18e72r 4914841842163

Jsem rád, že jste se zamyslel a došel alespoň k tomu, že věc je značně osobní. Odmítáte zajisté chápat kolektivní obludnost nedosažitelných společných osobních postojů. Profesionálně nechcete chápat vznesenou otázku, protože na ni neumíte odpovědět. Jak se kolektivně mohou veřejně o respekt zasloužit? Že zůstanou v anonymitě ?? Pak bez konkrétní znalosti jedince o nich obecně řeknete, že si jich všech nemůžete vážit a respektovat je. Proste iracionální hnus.

0/0
13.8.2017 13:18

P17e49t93r 78B17u70r65i84a11n 4521616504858

Na otázku jsem odpověděl výčtem toho, co je respekt a bláhově jsem se domníval, že se dovtípíte. Vidím, že tudy cesta nevede. Tedy zkusím to o level níž.

Respekt má u mě konkrétní subjekt (jednotlivec, nebo skupina) za něco konkrétního v daném čase a v dané situaci!

Respekt mají u mě naši hokejisté za Nagano, Rusové za druhé místo ne, protože jsou mi šumák. Ovšem kdyby naši byli druzí i třetí, měli by můj respekt též. Respekt má moje žena za to, jak zvládá domácnost, cizí žena za totéž ovšem jen poloviční. Souseda hasiče si nevážím vůbec, protože hasičů jsou tisíce a on je navíc debil. Kamaráda si naopak vážím za to, že udělal celkem obecné zkoušky na něco, když se předtím vzdal flámování. Atd.

Vy píšete, že "bez konkrétní znalosti jedince o nich obecně řeknete, že si jich nemůžete vážit a respektovat je."

Ale to je LEŽ! Vy chcete, abych si vážil cizího člověka ne bez znalostí o něm, ale jen proto, že je homo. Tedy konkrétně a jen proto! Já si můžu homosexuála vážit a respektovat ho pro tisíc jiných věcí. To by se ale museli takto veřejně projevit, místo toho tajdrlíkování v mámině podprsence, podělaných slipech a zmalovaný jak obraz od Úprky po čtyřech kotrmelcích.

Nemůžu, nechci a nebudu rozdávat svůj respekt jako bianco šek cizím lidem a ausgerecht za něco, co má dotyčný vrozené od přírody, tedy si to ani nezasloužil, ani nevybojoval. Chlapík s prochlastanými játry má u mě větší respekt, ten se o ně aspoň zasloužit jako chlap.

A mimochodem, mám hemeroidy jak esesáckou přilbu. Tak co, už jsem tím získal váš respekt?

+4/0
13.8.2017 15:07

P35e57t29r 27B93u74r83i15a19n 4581136164938

A ještě dovětek, to kdyby ani tohle nebylo pochopeno:

Respekt je každého naprosto soukromá věc! Jen na každém záleží, co a proč bude respektovat. Co respektuje jeden, nemusí druhý. NENÍ TO POVINNOST!

A právě tuhle povinnost se nám snažíte vnutit. Chcete nám ukrást náš respekt!

+2/0
13.8.2017 15:18

Z12d75e20n84e91k 74H98o71r15n92e17r 4664851752913

Píšete: Vy chcete, abych si vážil cizího člověka ne bez znalostí o něm, ale jen proto, že je homo.

Ne. Přál bych si, abyste si vážil člověka bez posuzování homo nebo hetero. Jde o to dokázat si vážit člověka, ochraňovat život. Asi si těžko můžeme rozumět. Nechte si svůj osobitý respekt, do něj mi nic není.

0/−1
13.8.2017 23:31

P19e21t25r 80B42u57r22i82a87n 4541976204108

Vážit si ve smyslu respektovat. A respektovat ve smyslu uznávat jeho osobité kvality.

A jsme zase u toho. Vy naprosto netušíte, co je respekt, co to znamená někoho uznávat a vážit si ho a místo toho mi nacpete takovou kejdu, jako jsou kecy o ceně života.

Pokud vám do mého respektu nic není...a ono opravdu nic není, protože můj respekt rozhodně nemáte, potom jste napsal minimálně tři poslední blogy o hovničem, zmařil jste čas několika diskutérů a ztratil i ty poslední zbytky respektu, které jste u mnohých měl.

+1/0
14.8.2017 0:05

J11i97ř89í 89J71i23r67o89u74d25e59k 8866509234294

Respekt se dá budˇ získat, nebo také ztratit, nikoli si jej vynucovat. Respekt může být jen tam, kde je opravdu k čemu, potažmo ke komu. Tam lze být, ač ne vždy, i na co hrdý. ,,Jinakost" není výjimečná, a tudíž ani k ní nelze vyžadovat respekt. Toliko ve smyslu práva na život! Výjimečnost pak je výsledkem toho, co lze vyjádřit, např., i jako statistic. chybu, též označovanou jako šum, což ovšem platí i v přírodě a jejich zákl. zákonech.

+6/0
13.8.2017 10:30

M63i22c60h17a98e91l95a 97S43p32á72l45e89n92k31o39v93á 8644983704176

Proč bych měla respektovat toto

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4726520/Trans-artist-bleeds-periods-not-just-women.html

nebo tuto kanadskou "matku"?

http://www.news.com.au/lifestyle/parenting/canadian-parent-fighting-to-protect-their-baby-from-unnecessary-gender-labels/news-story/0f9ceeec62af07b822cd87232fe69147

Mimochodem, dospělí ať si se sebou dělají co chtějí, je to jejich věc, ale nepřiznat dítěti jeho pohlavní identitu a vychovávat ho jako bezpohlavní stvoření je prachsprosté zneužívání dětí.

+10/0
13.8.2017 9:08

Z12d26e93n72e17k 12H43o94r64n92e90r 4444921282753

Klidně nerespektujte konkrétní osoby a události a vyjadřujte se k nim. Ale těžko můžete mít respekt za to, že z ojedinělých případů děláte obecnou praxi.

0/0
13.8.2017 9:47

P93e89t21r 18B14u10r55i66a98n 4761776964538

Mám tomu rozumět tak, že tyto dva lidi z odkazů vy vyčleňujete ze svého respektu k menšinám? A pokud ne, tedy i oni zastupuji tyto menšiny. A pokud ano, zastupují, potom jsou tu ty odkazy správně, že?

+5/0
13.8.2017 12:43

P85e65t32r 51B52u22r60i95a65n 4441906894618

Hezký, Míšo, respekt!

+1/0
13.8.2017 12:43

Z12d78e38n80e11k 96J73i55r44o13u52š89e65k 8160552584940

Jste vzorovým příkladem Vaší Alma Mater.

Tak šup šup do růžových šatiček. A anál si namažte lubrikačním gelem.

+4/0
13.8.2017 8:57

Z94d38e14n89e18k 97H70o49r91n79e66r 4794371542293

Co prosím? Vůbec nechápu, co máte na mysli. Upřesněte.

0/0
13.8.2017 9:45

J28o52s96e76f 38N27o75v80á32k 5961516615784

ale chápete, jen se to stydíte přiznat ;-)

0/0
13.8.2017 13:33

M60a85r15i15e 46P70o49k62o84r71n92á 9805674410

Rozhovor senátora Čunka s tou lebičkou jsem viděla. Sice použil slovní spojení "pochod smrti", ale z kontextu jasně vyplývalo, že je to ve smyslu "pochod smrti této civilizace". Rozhodně to nesměřovalo k jakémukoli spojení s nacismem, to jste vyfabuloval sám. Nebo snad účastníci toho "duhového" pochodu padali vysílením na zem a hynuli jak mouchy pod ranami nenávistných heterosexuálů?

Vy si tady vytváříte lživé konstrukce a točíte se na tom pořád dokola.

+13/0
13.8.2017 7:02

M19a26r16i75e 16P58o33k71o23r19n78á 9305774290

oprava ....rozhovor s tou lesbičkou...

+2/0
13.8.2017 7:03

Z56d81e91n66e45k 91H87o15r73n61e42r 4664151662433

Žádný jiný význam pochodu smrti, než jako nacistický pojem neexistuje. Je to stejné jako když Topolánek svého času užil pojem "noc dlouhých nožů" pro výměnu úředníků po volbách.

0/−9
13.8.2017 9:43

J80i13ř94í 69J84i65r63o26u31d44e13k 8546889724954

,,Pochod smrti" nastupuje každý již okamžikem svého příchodu na svět. Ovšem svou ,,nesmrtelnost" si mohou zachovat toliko ti, kteří,,dokázali" PŘIROZENĚ zplodit děti,ale, a to také není nepodstatné, i své děti vychovat!Operovat frázemi a výrazy je ovšem též, svým způsobem, ,,pochodem smrti";-)

+4/0
13.8.2017 10:19

P35a25v92e30l 15B12a78r36t44o74k 9538140512533

Mrkněte na Wiki, I tam definují pochod smrti v širším smyslu než Vy.

A pokud by byla pravda, že termín "pochod smrti" lze chápat jen jedním způsobem, proč jste měl potřebu v minulém blogu ten nacismus zdůrazňovat?

Ustálený termín "Noc dlouhých nožů" se opravdu váže pouze k čistce v SA ve třicátých letech. (Alespoň jsem se s ním v jiné souvislosti nesetkal.)

Takže Topolánek použil asociaci k něčemu co lze nazvat vnitrostranickou drsnou čistkou, s odkazem na konkrétní událost. Jestli to bylo nebo nebylo vkusné je k jiné diskuzi.

Kdežto Čunek použil výrok, který se neváže pouze k určité konkrétní situaci a Vy jste mu tam ten nacismus přidal nejspíš aby Čunek vypadal hůř nebo aby Vy jste se ve své kritice cítil silnější (nebo povznesenější).

No na mne to působilo spíš hloupě a vztekle.

Zkuste o sobě trochu přemýšlet. Fakt si myslíte, že ideím, které hájíte svými blogy děláte dobrou službu?

+2/0
14.8.2017 1:06





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.