Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75o33s21e60f 53P53a94v23e53l26k34a 5551267817242

Pan bloger obdivuje rok 1973 jako "Kopernikovský obrat", tedy pokrok lidstva. Ten měl spočívat ve vědeckém důkazu "genetického, tedy vrozeného, což znamená normálního, přirozeného původu homosexuality"? Problém je ten, že tento důkaz se nekonal a ani dnes není k dispozici žádná dostateční vědecká publikace, která by něco podobného prokázala. Kopernikovský obrat naopak nastal ve zneužívání vědy na objednávku a v manipulaci s lidmi pomocí médií aj. Nějaká dívka v USA nebyla připuštěna k maturitě, protože sdělila, že nemá ráda homosexuály, kteří ji obtěžovali. Jak je to možné? Tak, že tato naše společnost nemá ráda nikoho, kdo uznává konzervativní hodnoty lidstva. Tato společnost je již ve svých zákonech nenávistná, a svou moc nadále potvrzuje mediálním bojem za divné jednání malých skupinek proti všem lidem.

Člověk má dvě možnosti - může uznávat stálou neměnnou pravdu o člověku a jejím poznání, nebo relativní pravdu například podle okamžitého nápadu či cítění. Páni blogeři Horner a Kvapil mě napadají, že jsem nenávistný. Jako jediné řešení k ochraně dětí před jejich "produkcí" a vydáním do rukou homosexuálních dvojic vidím zrušení zákona o registrovaných partnerstvích. Jak je možné, že dnešní "humanitní" doba nedokáže alespoň potvrdit, že děti mají právo na mámu a tátu, jak je to uvedeno aspoň v deklaraci práv dítěte?

0/0
7.8.2017 11:34
Foto

V14l19a36d21i61m86í38r 98K75r61o82u48p77a 8497868921142

Přijde mi, že nesnášíte lidi kolem sebe, všichni jsou hrozní netolerantní tyrani. Myslím si, že jediný člověk, který u vás došel uznání, by asi byl homosexuální Rom vyznávající islám.

+7/0
2.8.2017 16:13
Foto

L69u51d45ě69k 32M86a69z15u84r79e67k 7960986591919

Ano, také jsem nabyl dojmu, že ten "heterosexuální bílý muž" (který to tady zajisté všechno "rasisticky ovládá", řídí a určuje a kterého je proto třeba minimálně "umravnit" nebo nejlépe úplně zničit a eliminovat a nahradit někým vhodnějším a lepším!) panu Hornerovi notně leží v žaludku.

Obávám se, že se takto může jednat o "naučené chování a světonázor" vštípený jeho Almou mater a že v tomto bohužel v současném světě není pan Horner sám. ;-(

+2/0
2.8.2017 17:02

J98o62s30e74f 64P48a18v86e76l56k58a 5761157757542

Cituji z materiálu "člověka v tísni": "Homosexualita je geneticky podmíněný celoživotní a neměnný stav, při kterém jedinec za účelem sexuálního a citového kontaktu dává přednost osobám stejného pohlaví. Takto vytvořený vztah se svojí kvalitou plně vyrovná vztahu heterosexuálnímu." Tato jedna lež na druhou je dnes uplatňována v našem naoko svobodném světě. Genetická podmíněnost je dávno vyvrácena na studiích jednovaječných dvojčat. Je třeba trvat na zásadě "žádná tolerance ke špatnému jednání". Tím špatným jednáním těchto dvojic je jejich tlak v právu nejen na děti z dřívějších heterosexuálních životů, ale také jejich "pořizování" pomocí moderních metod a obchodu s bílým masem. Manželka O.Wilde donutila svého manžela podepsat, že si nečiní žádné právo na jejich děti. Protože naše zhoubné právo pokračuje dalšími kroky k dětem, je třeba zrušit registrované partnerství. Hněv na ty, kteří chtějí děti a respekt pro své nešťastné sklony, které vedou k nemocem a společenskému zlu.

+3/−1
2.8.2017 15:57

Z36d59e22n64e13k 79H21o91r27n48e31r 4354811282413

Jsem vám za váš nenávistný výlev vděčný. Až mi tu zase někdo bude tvrdit, jak jsou Češi tolerantní, opřu se o vás. Díky.

0/0
2.8.2017 17:09

P98e26t69r 83B84u56r73i31a54n 2953810736

V čem je příspěvek pana Pavelky nenávistný? Můžete nám říct konkrétně? Která věta, které tvrzení?

Aha, nemůžete, díky.

Tak jinak: co to znamená "nenávidět"? Mohl byste vámi nejčastěji používaný pojem definovat? Je to jako "nemít rád", "nechtít"?

Tak ještě jinak. Popište nám pár slovy rozdíly v českých výrazech: nechtít, nezajímat se, nemít rád, být proti, nenávidět, nesnášet, nemuset, nevyhledávat.

Rád si počkám, zda umíte obhájit alespoň výrazivo, které s takovou pompou používáte.

Je Čeština, doufám, váš rodný jazyk, že?

0/−1
3.8.2017 0:28

J88a20r55o81s93l59a58v 29K55v41a94p78i79l 9176456814533

Chcete vědět, Petře Buriane, co je v příspěvku Josefa Pavelky nenávistné? Nuže. Když vynechám, co citoval, pak v zásadě všechno, co pochází z jeho hlavy. Hlavně ale tyto věty: Je třeba trvat na zásadě "žádná tolerance ke špatnému jednání". Protože naše zhoubné právo pokračuje dalšími kroky k dětem, je třeba zrušit registrované partnerství. Hněv na ty, kteří chtějí děti a respekt pro své nešťastné sklony, které vedou k nemocem a společenskému zlu.

Kdopak je Josef Pavelka, aby prosazoval obecnou netoleranci k jednání, které on považuje za špatné; zrušení registrovaného partnerství (jinými slovy rovnost před zákonem vztahů lidí, po kterých mu nic není); aby se hněval na homosexuály, že chtějí děti?

Kromě toho Josef Pavelka absolutizuje své názory. Například tvrdí: "Genetická podmíněnost je dávno vyvrácena na studiích jednovaječných dvojčat." Nic takového se však nestalo. Genetickou podmíněnost homosexuality nanejvýš tyto výzkumy zpochybňují, avšak homosexualita a homosexuální chování jsou velmi složité pojmy a vyzkoumat jejich podstatu je úkol pro budoucnost.

Faktem zůstává, že Pavelka ani Burian nejsou žádní normotvůrci, ani nemají právo určovat, co je špatné a co správné, a v tomto smyslu jsou oba vaše příspěvky jednoznačně netolerantní a v mnohém nenávistné (ať už skrytě či otevřeně).

Konečně ani manželství a rodina nejsou žádné genetické danosti, ale společensky a historicky podmíněné právní uspořádání sexuálních vztahů mezi muži a ženami a k dětem.

Pokud chcete vědět, co si myslím o Prague Pride a homosexualitě, přečtěte si můj příspěvek do diskuze, který najdete níže.

+1/0
3.8.2017 8:56

P39e65t88r 54B76u40r88i92a29n 2283800146

Tak já vám vysvětlím merito mého dotazu (mohl jste pochopit z řady doplňujících otázek).

Jde mi o tohle: chtít=toužit po tom, mít rád=oblíbit si, milovat=nechtít, aby něčemu někomu bylo ublíženo, nechtít=odtahovat se od toho, nemít rád=odvrhovat to, ale nenávidět=chtít, aby to bylo zničeno, zlikvidováno.

A to je ten problém. Že dnes totiž každý kdo má hubu osočuje jiné z nenávisti. Přitom tohle slovo je v pejorativnosti až na samém konci spektra. A tak se dozvídáme s lehkostí, že ti kdož jsou proti živelným vlnám nelegálních běženců je NENÁVIDÍ, tj. chtěli by, aby tito lidé zhynuli, že ti, kdož jsou proti průvodům Pride z důvodů jejich nesmyslné napadání majority chtějí, aby LBG byli zničeni apod. (tohle sám naznačujete konkrétně i u mne) A to je samozřejmě nesmysl. Tedy napsat, že homosexuálové jsou hnusáci, by bylo jistě silné kafe, ale nazvat oponenta nenávistným vám připadne jako správné. A přitom je to mnohem závažnější označení.

A k tomu právu určovat co je správné: budete se divit, ale já ho mám. Říká se tomu společenská morálka a ta se utváří v dané době a v daném společenském kontextu. A já jsem součástí toho procesu. Pokud ještě před 100 lety bylo nošení sukní nad kolena společenským skandálem nebylo to proto, že je to odporné, ale proto, že takto byla nastavena morálka.

Nicméně mě homosexuálové (a třeba jakkoliv jiní lidé) opravdu vůbec nevadí. Vadí mi buď jejich způsoby (arogantní porušování práva-běženci), anebo neustálé napadání majority (tedy i mne), že jsem nenávistný, zaostalý, xenofob, homofob, rasista apod. Na to už začínám být fakt alergický.

0/0
3.8.2017 10:10

J15a25r82o39s90l10a45v 45K53v71a75p61i71l 9106146474883

Vy jste si nepřečetl, co jsem k článku pana Hornera o Prague Pride napsal. Že ne? Velmi komické mi pak připadá, jak jednoznačně vysvětlujete jednotlivé pojmy, jako jsou chtít, mít rád, milovat, nemít rád, nenávidět. Přitom jde o výrazy, které mají vesměs celou škálu významů.

Kromě toho Josef Pavelka napsal například, že by se mělo zrušit registrované partnerství. Co jiného to znamená, než zničení institutu registrovaného partnerství? A snaha o zničení se podle vás rovná nenávisti.

To, že jste součástí společenské morálky, vás neopravňuje naprosto k ničemu. A už vůbec ne k tomu, abyste určoval, co je správné. Vy na to můžete mít nějaký názor, a to je tak vše. Druhý člověk muže mít zase jiný názor a další opět jiný. A teprve ze souhrnu jednotlivých názorů lze vysledovat, jaké názory převažují. Mít názor a nějaký zájem není totéž, jako mít právo. Navíc současná společenská morálka ani současné právo nejsou vašim názorům příliš nakloněny. To znamená, že jste v menšině. Podle vaší logiky a logiky pana Pavelky by se ale měly zájmy menšin potlačovat.

Na co jste alergický, je mně úplně lhostejné.

+1/0
3.8.2017 10:33

J75u49l73i30u91s 87C16h36a96l57o31u62p61k75a 4782549240391

Nikdo sice nenutí pana Čunka, jít v čele toho průvodu, ale respekt se nezískává tím, že se člověk vymaškaří, ještě dodá něco erotického a jde do průvodu. Prostě vnučku bych tohoto průvodu ušetřil. A na dítě není právo! Jestliže se narodím s jednou nohou kratší, tak se musím smířit s tím, že nebudu běhat maraton. Nebo narodím-li se slepý, nedostanu řidičák. Nebo jo?

+2/0
2.8.2017 14:43

Z58d65e86n78e70k 10H38o81r62n14e26r 4544721922983

Jsou maratonci s jednou nohou kratší.:-)

0/−1
2.8.2017 17:07

V26o78k53o59u22n 26V18l55a41d43i78m82i82r 8762918319478

Je zajimave,jak mnohe zdejsi ta Prague Pride drazdi az k nepricetnosti. Kazdorocni Christopher Street Day v Berline nikoho nedrazdi nerozciluje a cela zem ho akceptuje.

Nezda se mi ce ze by to byla jen nenavist vyucovana pres 40 let komunisticke vlady. Nebude to v necem jinem?

+1/−1
2.8.2017 14:22

D42a50n47a 59T20e15n49z45l47e38r 5830892815343

;-D Tak to žijete v opravdu zajímavé růžové bublině. Prý "celá zem ho akceptuje a nikoho nedráždí". :-)

+6/0
2.8.2017 14:31

V64o32k45o82u31n 28V41l97a30d12i33m53i10r 8862268609888

Dekuji, ze jsem poznal prvniho cloveka , ktereho drazdi. I na pomerne velkou vzdalenost.

0/0
2.8.2017 20:00

D41a65n83a 13T34e42n88z21l38e18r 5210822415283

Takže se přiznáváte, že o lidech v BRD nevíte nic. :-)

0/0
2.8.2017 20:53
Foto

V73l17a77d56i47m98í55r 72Š88ť49a21s47t24n15ý 1191276325843

Ale ona dráždí Vokoune, dráždí, ale z Germánů už jsou dnes tak zastrašené chudinky, že to veřejně nikdy nepřiznají.

+6/−1
2.8.2017 14:43

P58e96t28r 15B77u10r31i42a34n 2533230176

Ano, je to v něčem jiném. A to v psychologické agresi oněch demonstrujících vůči většinové společnosti.

Dříve byly tyto pochody za něco, pro něco, proti něčemu. Za rovná práva, za možnost registrovaného partnerství, proti diskriminaci těchto skupin. To už ale všechno získali a poměrně snadno a s porozuměním. Takže proti čemu demonstrovat nyní, když už všechno máme?

A co teď? Hodila by se demonstrace LBG s hesly jako: Děkujeme většinové společnosti za to, že nás vyslyšela, anebo Češi jsou velmi tolerantní národ a za jim patří náš obdiv.

Ovšem ouha, poděkování se v dnešním neomarxistickém světě nenosí (viz. řádění levičáckých hord v Hamburku proti kapitalismu za to, že jim tento systém zajistil pohodlný život a svobodu).

Takže zpupná demonstrace toho, jak jsme zatočili s většinou, připomenutí, že mají držet pysk a arogantní příkaz, že nás MUSÍ respektovat a projevovat nám úctu.

Koneckonců celá řada odpudivých alegorií http://img.cncenter.cz/img/18/new_article/2060934-img-prague-pride-2014-v0.jpg?v=0

http://www.bezpolitickekorektnosti.cz/wp-content/uploads/2016/08/%C5%A0oust%C3%A1n%C3%AD-deviant%C5%AF-v-centru-Prahy.jpg

http://www.extra.cz/images/thumbs/06/f3/06f34a8-81617-f6-0d0000000-0d0720721-0d9480000-0d8738739-sector_668x376-crop.jpg

http://www.zdravotnickydenik.cz/wp-content/uploads/2016/08/N%C4%9Bmeck%C3%A9-sestry-v%C4%9B%C4%8Dn%C3%A9-radosti_2015_foto-Eva-Ko%C5%99nkov%C3%A1.jpg

nám dává obrázek o utlačovaných chudáčcích. Sám blog pana Hornera nám jasně říká, že jejich požadavky už nejsou jen z roviny základních lidských práv (ty už mají), nýbrž mají neustále urážet majoritu, tvrdit o ní lživě, že je zpátečnická, nenávistná a diskriminující. Opravdu už mě, jakožto velmi tolerantního člověka, ty věčné útoky ze všech stran a sprosté napadání uráží. Koneckonců jsem se z médií a článků nespočetněkrát dozvěděl, že jsem nácek, fašoun, rasista, xenofob a islamofob. Tak nějakého homofoba už přežiju taky.

+7/0
2.8.2017 15:10
Foto

J58i65ř12í 38H26e75r52m49á27n15e25k 4516262722640

Moc hezky napsané, dám plus.

0/0
2.8.2017 23:20

M19i37l78a92n 16R33a62d84e23k 3237956171551

milej Vokoune, v Cesku i jinde jsou k nim tak tolerantni jako v Nemecku, akorat si mysli sve. A do diskuzi pisi to same co Cesi.

+4/0
2.8.2017 17:00

D23a22n54a 41T65e40n82z18l19e96r 5390652765153

Tolerance je vynucená a respekt se vynutit nedá, rozhodně ne takhle. Takže silně kontraproduktivní. Buď jsou tak hloupí, že jim to nedochází, nebo jde spíš o něco jiného.

+3/0
2.8.2017 13:47

A78n42t54o11n42í22n 89R93e63č40e47k 9895532726520

Homosexualita je defekt jenž popírá reprodukční schopnosti a určení partnerů k trvalému vztahu. Ony nynější pochody homoušů nevypadají jako projev svobody, ale sexistického exhibicionizmu. Jde o návrat do dob pohanských, kdy různí aktivisté i přes média se nyní snaží tuto lidskou odchylku povýšit na ctnost a abnormalitu za normu! Jde o novodobé beranidlo k multikulturnímu ničení instituce rodiny a tím i národa. Úpadek čestnosti a mravnosti je už patrný v celé Evropě, protože Evropa už vymírá. Dobře ji tak!!

+6/0
2.8.2017 13:41
Foto

V88l42a19d29i39m37í71r 72Š58ť21a42s63t55n22ý 1961226265103

Myslím, že naše společnost do začátků doby pořádání pochodů Prague Pride, nechávala homosexuály bez povšimnutí v klidu žít. To co lidi podráždilo, byl právě pochod holých zadnic a sápání se po rodinných výhodách, které soužití lidí stejného pohlaví nemůže nikdy naplnit. Čunek to řekl naprosto jasně a přesně. Na soužití lidí stejného pohlaví nemůže společnost nikdy stavět, netvoří a nikdy nemohou tvořit plnohodnotnou rodinu, udržují uměle nepřirozený stav, kterého by se příroda, pro jeho neživotnost, sama zbavila.

+9/0
2.8.2017 13:38
Foto

L53u29d39ě21k 79M82a27z61u59r81e17k 7510226661409

Můj názor je asi tento - Monstrózními a ostentativními akcemi, jako je Prague Pride a účastí na nich, sami homosexuálové dělají všechno pro to, aby ztratili veškerý respekt, který v naší společnosti dlouhodobě mají a přesunuli se sami vlastním zapříčiněním někam jinam - tedy maximálně někam do oblasti tolerance (a to ještě mnohdy u hodně lidí důvodně s velkou dávkou jejich sebezapření). Rv

+4/0
2.8.2017 13:13

J29a75r87o19s36l49a43v 16K82u43t68h77a65n 1777957509247

On ten pochod je takový ojedinělý úkaz, který nepostrádá skoro až nechutné scény, já bych spíš zaměřil pozornost na to, jak naše společnost reaguje na úplně běžnou situaci, kdy spolu prostě normálně žijí dva muži. Tam bych si troufl odhadnout, že tolerance bude celkem v normě.

Ale počkejme, až co pan Větvička, ten určitě vydá stanovisko, protože tohle by mu opět mohlo vynést automatické připíchnutí na nástěnku.

0/0
2.8.2017 12:41
Foto

Z47d46e34n42ě40k 18M59a91t67u79š55k63a 7318466545116

Prague Pride není demonstrace, to je show a reklama na odlišnost.

A ti, co tam polonazí šaškují, si tímhle respekt získají stěží.

+12/0
2.8.2017 11:54

T43o78m33á86š 85B76r66y46k45n95a52r 1115267493642

Tak já myslím, že Češi jsou obecně docela liberální a navíc tu homosexuály nikdo neutlačuje. Znám jich pár a jsou úplně v pohodě. Dokonce mi přijde i vcelku logické, aby dítě žijící a vychovávané třeba 2 lesbami (biol.matka + "tetička"), mohlo být tou druhou osvojené.......ale co mě vadí na tom Prague Pride je ta forma, kdy polonazí lidé procházejí Prahou a dávají na obdiv svoji sexualitu........představte si, kdyby stejnou formu zvolili třeba demonstrující odboráři nebo třeba zahrádkáři - tak je budou skoro všichni považovat za blázny nebo úchyly ;-)

+2/0
2.8.2017 11:38

J18a66n 69R15á87ž 1339103214260

Kdyby byl takový článek uveřejněn v první polovině minulého století, měl by smysl. Dnes nikdo nepochybuje, mimo naprostých hlupáků, že ženy i homosexuálové jsou si v našem civilizačním okruhu s muži i heterosexuály lidsky i v právech rovni. Takže feminismus a exhibice nesebevědomé části LGBT komunity jsou víceméně trapné projevy, které nemají širokou podporu veřejnosti. Toť vše!

+12/0
2.8.2017 8:43

Z95d51e56n93e78k 84Z46a88m66e43c86n53i18k 3644471799983

rád budu necivilizovaný

+2/−1
2.8.2017 8:54

J87a46n 86R16á42ž 1519123704870

Což znamená co? Že budete považovat ženy a homosexuály za nějaké podřadné bytosti, které by neměly stejná práva, jako ostatní? Tak jste to nemyslel, že ano?

0/0
2.8.2017 10:09

T93o26m58á30š 11D32v62o36ř45á38k 6817875613987

Myslel. A nebo tu jen troluje.

0/0
2.8.2017 11:03

V17l85a66d39i94m55í52r 29J88a16v98o86r22a 4140832536488

Ale není to tak, že ne?

0/0
2.8.2017 11:59

V84l15a83s67t86i68m65i21l 33K26r72a35u64s 3913464874393

Jiří Čunek sice nepatří k mým oblíbencům, nicméně s jeho vyjádřeními citovanými v článku naprosto souhlasím.

Jediným "přínosem" Prague Pride bude to, že u nás opět o něco vzroste počet HIV pozitivních osob.

+12/0
2.8.2017 7:35

M11i48l12o56š 56D27v67o15ř20á58č42e87k 2275778810954

Adolescenti v sobe tez nemivaji casto zcela jasno a cini navzajem si zcela odporujici prohlaseni. Vetsina z nich z toho posleze 'vyroste'.

+2/0
2.8.2017 7:32

M52i75r13o92s22l48a29v 55B15u77č82e27k 6643953681214

p. Hornere, tolerantnost společnosti se pohnula. To považuji za dobré. Nicméně sofistikovaně , své postižení vystavovat v průvodech a nutit majoritu k uznání respektu, dokonce pak hodnoty ... ? - Pak považuji za šíleně kontraproduktivní , naopak, obracející se proti jim samým ! :-)

+19/0
2.8.2017 7:05

Z57d21e65n80e96k 91Z67a47m77e57c37n35i77k 3924551449753

Bůh přece jasně určil podřazenost ženy, když trestal ženu za hřích, kterého se dopustila, když utrhla zakázané jablko ze stromu poznání" bude pod jhem muže svého", ani slovo není v Bibli o tom, že to nebude platit od 1.8.2017, když to zpochybní autor tohoto blogu

+1/−1
2.8.2017 6:09

M82i87r88o52s74l90a80v 92B96u78č72e10k 6123193501474

Z Bible - Žena je tvor nečistý ... ještě , snad i chápu. Muž dal ženě Lístek zápudný ! Asi se ji zbavil ... Jak, něco napsal - předal ? .... Myslím to korektně - Jsou nějaké vysvětlující stanoviska ? ... (děkuji) ... :-)

0/0
2.8.2017 7:09

M84i75r61e96k 84P14i84n38k34a44s 7842221517626

Budete se divit, jak precizně to rabínské školy řešily - v Ježíšově době to byla Hillelova a Šamajova škola.

O té nečistotě ženy - takto to v Bibli psáno není. Snad jen v kontextu, že člověk, tedy muž i žena jsou hříšní, přičemž žena je slabší. Bude-li zájem dále rozvedu.

+1/0
2.8.2017 22:36

M59i43c16h43a76e17l26a 46S66p39á72l83e27n28k66o45v68á 8174893494116

Pane Hornere, polovina britských muslimů chce, aby byla homosexualita postavena mimo zákon. Čechy pohrdáte, jsou podle vás málo tolerantní a nerespektují minority, ale většina vašich oblíbených muslimů by homosexuály rovnou zavřela do vězení. Necítíte se ve vašich myšlenkách poněkud rozpolcen?

+20/0
2.8.2017 3:38
Foto

J40i58ř58í 70H96e58r63m17á89n77e39k 4406462442660

Myslím, že velmi mnozí by si přáli ještě daleko drastičtější postih homosexuality.

0/−1
2.8.2017 5:07

Z65d34e11n33e10k 28H46o88r22n66e85r 4274911642373

To, že hájím lidská práva neznamená, že mám muslimy v oblibě a představoval si, že do toho budou mluvit. To jsou vaše nepodložené fantazie, že vidíte někomu do hlavy.

+2/−6
2.8.2017 5:41

V94l72a49d31i11m84í44r 46J27a53v19o55r88a 4100422466828

Rozpolcen není, tak daleko to nedomyslel.

0/0
2.8.2017 12:01

J61i11ř20í 67J82i88r31o64u51d45e90k 8846799654974

Viděl bych to spíše na něco jako mezi exhibicionizmem a komplexem:-/ Slepá ulička v pokračování linie lidského rodu, ač se mnozí v ní neocitli vlastní vinou. Obávám se ovšem, že někteří i ano, neb jí nedokázali přijmout a se s ní vyrovnat. Oni sami!

+9/0
2.8.2017 1:51

J79i94ř14í 88J18i45r59o31u29d17e57k 8246549384454

P.S.: že je za tím i biznis, to je též nepochybné, neb i ona čtyři procenta jsou také i kupní silou, zákazníky, někdy pak i zbožím:-/

+1/0
2.8.2017 1:55
Foto

J56i75ř83í 34H26e81r96m53á15n50e84k 4786642922590

O tom vůbec nepochybujte. Osoby, které se většinou nemusí starat o potomstvo, mají obvykle více peněz k dispozici.

+7/0
2.8.2017 5:08

J66a60r54o38s60l83a20v 33K10v32a40p81i13l 9196686444913

Každý pochod (průvod) je demonstrací něčeho. A když vezmeme z několika významů slova demonstrace dva, které se k pochodu Prague Pride vztahují, a sice demonstrace jako ukázka (předvádění) a jako protest, pak se musím ptát, proč chtějí homosexuálové něco předvádět a proti něčemu protestovat? Když jste zvolil příměr se ženami, pak naprosto rozumím protestům a demonstracím sufražetek, které měly jasný cíl - dosáhnout volebního práva žen a jejich rovnoprávnosti žen před zákonem. Co a za co však demonstrují feministky a homosexuálové?

Znám mnoho žen a hovořím s nimi a jednám jako s lidmi, ale s drtivou většinou z nich nikoli kvůli jejich sexuální orientaci na muže, ale protože jsem nucen nebo chci s nimi mluvit a jednat jako s lidmi. V takových případech mě vůbec nezajímá, jak to mají se sexem. Znám i několik homosexuálů obojího pohlaví, a zase s nimi jednám jako a hovořím jako s lidmi a jejich sexuální orientace mě v tomto případě nezajímá vůbec. Mohu však jednoznačně říct, že z těch homosexuálů, které znám a o jejichž sexuální orientaci vím, se nikdo neúčastní žádných LGBT pochodů a festivalů, tak jako většina žen, co znám, není feministkami. Jsou ženami, berou to jako fakt a nějak se vyrovnávají se svým životem. Totéž dělají ti homosexuálové, které znám.

Asi takhle - jsem muž, heterosexuál, syn, otec a děda, a co je na těchto faktech zajímavého, k hrdosti nebo k demonstraci?

Jinak samozřejmě chápu, že vás výroky Jiřího Čunka popudily.

+19/0
2.8.2017 0:47
Foto

J28i93ř68í 16H60e62r83m10á36n88e62k 4136382792660

Občas, pane Kvapile, spolou souzníme. Což považuji za plus.

A já mohu jen podpořit toto Vaše prohlášení:

Asi takhle - jsem muž, heterosexuál, syn, otec a děda, a co je na těchto faktech zajímavého, k hrdosti nebo k demonstraci?

+1/0
2.8.2017 23:26

J70a61r55o12s84l92a54v 35K33v75a61p92i44l 9786866834703

Jsem rád, když se mnou souzníte, aspoň tedy s tou poslední větou. Snažil jsem se co nejpregnantněji vyjádřit, proč nejsem z tech, kteří podporují podobné akce, jako je Prague Pride, aniž bych měl něco proti homosexuálům, nebo proti jiné přírodou dané skupině, případně nějak vymezené ve společenské struktuře.

0/0
3.8.2017 1:30

P58e66t84r 95B86u97r13i76a54n 2123710306

Tak na vaše doporučení: ano, tohle jsem četl a souhlasím s vámi. Plusové hodnocení jsem nedal kvůli poslední větě, protože s Čunkem, tak jak je to podáno v odkazu na něj, souhlasím. On tím morem myslel to co já, tedy postupné utahování šroubů ze strany těch, ke kterým je společnost vstřícná.

0/0
3.8.2017 10:14

J16a93r29o65s68l29a56v 17K82v50a47p92i70l 9926546664283

Na vaše plusko kašlu. Avšak to, jak jste nevyžádaně zdůvodnil, že ho nedáváte, je pro vás typické, pane Buriane. Když souhlasíte s Čunkem, jste ochoten popřít i to, s čím jinak souhlasíte. A jakpak vůbec víte, co čím myslel jistý pan Čunek? Nevíte, že! Domníváte se. Nebo vy snad bydlíte v jeho hlavě?

0/0
3.8.2017 10:40

P14e22t51r 27B14u46r53i83a78n 2723580786

Panenkoskákavábohorodičkonatřipalcesmutná, ty to vidíš na svý voči! ;-D

Nic proti vám, pane Hornere, pokud se chcete věnovat problému, který naprosto neexistuje, protože jak prohlásili sami pořadatelé, v ČR opravdu žádná diskriminace LBG není a naopak, zákony jim jdou na ruku, stát je vstřícný a lidé nic nenamítají (neberu 5% extrémistů, kteří jsou vždy, všude a u všeho), potom byste měl být alespoň uvnitř rámu daného tématu, když už ne rovnou v obraze.

Píšete, že jsme zpožděni o 50 let proti VB, kde byla tehdy zrušena trestnost homosexuality .Lež. U nás už neexistuje celá desetiletí. A vemte si na to kalkulačku.

Dále se zahloubáváte do slovního spojení: " A perla na závěr: „co třeba rodit zadečkem“ – to míří zřejmě na lesby, pozn autora."... Panebože komu všemu jsi to dal krevní oběh?! To je přeci jasně míněno na chlapy! Ženy přeci mají čím rodit (někdy si to někde zkontrolujte u obou pohlaví, ženy opravdu mají čím).

Dále tvrdíte, že muži by si ženy vážili jen kdyby měla pindíka! Tady veliká gratulace vašemu dealerovi, tak kvalitní matroš se hned tak nevidí.

A dále tvrdíte, že lidé v průvodu Pride chtějí jen upozornit na to, že jsou stejní jako jiná rodina. Čím to chtějí vyjádřit? Přilepeným umělým penisem, evokací kopulačních rytmů za dne přede dětmi, muži v ženském negližé, či bičíky a sporým oděním v kůži? No já nevím. Já vychoval dětí šest a nic z toho jsme před nimi neprováděli.

Dále, i přes demagogické useknutí výroku Čunka, v celé větě i vyjádření má samozřejmě pravdu.

Já vám povím, jak by měli tito lidé ostatním dokazovat, že jsou jedni z nás: co třeba festival hudby, pouliční malíři, zmrzlináři, párkaři, kadeřníci přímo na ulici, to vše pro spoluobčany zdarma v rámci dne porozumění? Ovšem ne biče, pouta a umělá prsa.

A tady se dostáváme k meritu: respekt se NEDÁ vynutit. Respekt si musíte získat, zasloužit!

Ne zákonem, silou, rozdílností. Nýbrž, začleněním.

+29/0
2.8.2017 0:30





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.