Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Váš blog mi připadá jako zoufalé volání o pomoc. O lékařskou pomoc.

2 0
možnosti

M20i70l40a28n 76R35a10d90e75k

21. 7. 2017 19:49

takze se dari, ne?

0 0
možnosti

Kdyby ještě před třiceti lety někdo prohlásil, že starostou Londýna bude muslim, byl by v lepším případě považován za kašpárka, v horším za blázna. Od té doby se ovšem kašpárkovství a bláznovství stalo realitou. Když Sadiq Khan jako starosta Londýna vystoupil před britským parlamentem, tak se rozhodl upozornit zákonodárce na jednu závažnou skutečnost – počet muslimů v britských věznicích dalece přesahuje podíl muslimů na celkovém britském obyvatelstvu. Okomentoval to přesně takto: "Není to plýtvání jejich potenciálem?" Mohli bychom to chápat jako klasický černý anglický humor, jenže pan Sadiq Khan to myslel s naprostou islámskou vážností.

Takže pane Hornere, do současného anglického humoru Váš článek dokonale zapadá, ale čím dál méně lidí se směje.

16 0
možnosti

P17e42t52r 44T74o93m53e53k

21. 7. 2017 13:34

Přesně, jenže to člověk jako je Horner těžko připustí. Tihle lidi buď nemají žádnou představivost nebo trollují nebo jsou to muslimové.

4 0
možnosti
Foto

Horner už vstal a jako vždy se vyhýbá otázce. Kolik migrantů je evropa schopna přijmout?

5 0
možnosti

Seriózně? Takže asi 742 500 000 obyvatel Evropy (2013) představuje přibližně 9,6% podíl na světové populaci (údaje k roku 2009) tj. asi 72 obyvatel/km². V tom případě klidně desetina podílu na počtu obyvatel nic v Evropě nepřeváží a Evropu obohatí. Tedy 75 miliónů migrantů není žádný problém. :-)

0 12
možnosti

Úvahy typu: Proč budovat protipovodňovou hráz když neprší nebo jen drobně mrholí? se mi nelíbí.

Za mne tedy Rv

13 0
možnosti

Děkuji za důležité hlasování. Nelze se zavděčit všem, ani pochvalou. Chápu.R^

0 1
možnosti
Foto

To je fakt úlet, když něco takového napíš člověk údajně pocházející z Teplic (Ústecký region), jejichž muslimské návštěvníky probírala snad všechna média, a údajně žije v Praze, kde jsou cizinců "migrantského typu" mračna.

Připomínám, že uvádíte: "Celý den jsem se snažil najít jediného cizince migrantského typu."

8 0
možnosti

Vy neumíte přijmout pochvalu. Zbytečně zpochybňujete sama sebe. Zajděte si do kostela a poseďte tam, a zamyslete se. Uleví se vám. A pak mi napište, kolik jste tam potkala migrantů.

0 0
možnosti
Foto

Ja jsem v Irsku a pred par lety jsem byla a par mesicu doma, kdyz jsem se vratila, tak ten rozdil byl velky. Kdyz se ve meste pohybujete denne, tak vam to neprijde ale tech lidi odjinud pribyva pomalu a nepozorovane a je naivni to zlehcovat. Nejdriv to byli hlavne mladici s iphonem u ucha, potom zacalo pribyvat zahalenych zenskych s detmi, hodne tehotnych plus hodne deti, vousati v tradicnim pakistanskem, ruzne verze africkeho obleceni vcetne zahalenych devcatek od utleho veku. Je zajimave, ze se jich plno trousi po ulicich, muzi vysedavaji po parcich ale pracovat je nikde moc videt neni. O islamu jsem nevedelado te doby moc nevedela ale tu pomalou islamizaci jsem videla jeste nez zacali rezat hlavy a davat to na internet, takze ani nechapu o cem to autor blogu tady zase pise.

15 0
možnosti

Máte v Irsku taky maringotky? To by různé hlavy značně ochladilo.

0 2
možnosti

Keby vám v roku 1938 Churchill tvrdil, že nacizmus predstavuje smrteľné nebezpečenstvo, vysmiali a dehonestovali by ste ho s tým, že žiadni nacisti predsa v Británii nie sú. Bol by to pre vás "kašparek".

22 0
možnosti
Foto

Přesně tak! A teď: smaže vás, nebo bude mlžit a tvrdit, že to nesouvisí? ;-D

3 0
možnosti

Moc se s tou Sibiří nevyšklebujte. Jde o to, abychom na tu Sibiř nemazali nakonec my.

Doporučuji našetřit si na velkou italskou cestu a jet až pěkně na jih, cestovat veřejnou dopravou, abyste si užil všech těch nádraží a jiných veřejných prostor, abyste tam musel pár hodin čekat na noční přípoj apod. Oni Rakušáci dobře vědí, proč už začali vyhrožovat kontrolami na Brenneru, byla jsem nedávno v italském Brixenu a už tam jsou. Zbavit se jich evropsky přijatelně lze jen přeposláním jinam, takže se jich stejně jednou dočkáme. Tak jim zatím chystejte důstojné bydlení, ať jdete příkladem.

No, možná je Vám jen horko, investujte do klimatizace.

18 0
možnosti
Foto

I36v35a48n 95M81a57r78e10k

21. 7. 2017 9:03

P.Pokorná, jižní Itálie byla naší oblíbenou dovolenkovou destinací téměř každým rokem, až . . . .Tipněte si dokdy ? ;-( Rv

3 0
možnosti
Foto

Kde proboha žijete pane Hornere? Nedávno jsem s přáteli seděl na zahrádce restaurace ve Veselí nad Moravou a zahlédl jsem černocha. Jsem člověk "co na srdci, to na jazyku", takže jsem hned docela nahlas řekl: "Ty jo, černoch ve Veselí, tak to už jsme v pr...". Rozesmál jsem skoro celou zahrádku i když to k smíchu vlastně nebylo v souvislosti s tím, že se furt nic nedělá. Ono totiž šlo o to, že mloci už jsou v povodí Moravy, ale nikoho to moc nezajímá. Je jich zatím málo.

Hezký den přeji.

6 0
možnosti

Ve své daliborkovské mentalitě by vás jistě nemohlo napadnout, že to může být třeba američan 25 generace. Prostě byl černej a byl ve Veselí na Moravě.

0 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS