Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autorovi zřejmě povolují nervy a v diskuzi maže hlava nehlava i věcné příspěvky.

0 0
možnosti

Smazaného Petra Tomka jsem několikrát varoval ať pod mé příspěvky nechodí. Neargumentuje, nadává, vyhrožuje a pronásleduje.

0 4
možnosti

J51a41n 31R38á87ž

19. 7. 2017 12:03

Jen naprostý ignorant faktů může srovnávat migraci Evropanů do Ameriky s migrací Afričanů a muslimů do Evropy v současnosti. Nebo naprostý hlupák!

8 0
možnosti

Ignorant a hlupák, to jistě jsem, ale co nějaký argument? Vaše představa, že můžete donekonečna někomu chodit nadávat dnes končí. Neuvedete-li argumenty, budu vás pod mými blogy systematicky mazat.

0 4
možnosti

radikální Kašpárci......jak trefné označení Vás samotného ;-D

10 0
možnosti

Tedy pokud jste autorem bakalářské práce na téma - Klasifikace proudů feministické teologie (https://is.cuni.cz/webapps/zzp/download/130064498/?lang=cs), tak už se nedivím ničemu. Jen ať mi již nikdo nevykládá, že dáváme na školství málo peněz, když se může platit tohle.

10 1
možnosti

Poslyšte, to co provádíte se nedá klasifikovat jinak než pokus o pronásledování. K článku jste nijak neargumentoval. Budete-li v napadání a pronásledování pokračovat, budu vás systematicky mazat.

0 2
možnosti

Není jen selhaný, jako selhávající, ale i prolhaný!

3 0
možnosti

Krkolomná konstrukce, Poláci tomu říkají maslo maślane;-D

2 0
možnosti

Už jsem se lekl, že Horner kope do vlastního hnízda a píše o tomhle Kašpárkovi http://finmag.penize.cz/clanky/autor/70017977-michal-kasparek . Za tenhle hate free článek vás už možná vezmou do nějaké neziskovky :-)

3 1
možnosti

My polští těšínští nacionalisté říkáme, že většina zde diskutujících v minulém životě

arizovala židovský majetek, 8.května vyrabovala v Sudetech německý obchod, po válce se stála členy Svazů protifašistických bojovníků a KSČ,v roce 1968 byla vyloučena z KSČ a roky se topila v krokodýlích slzách nad svým nešťastným

osudem.... ne že bychom , my polští těšínští nacionalisté byli bez chyby,Čechy ale máme rádi a máme i pochopení pro malost a zaprděnost zde diskutujicích

a víme, že představují jen zlomek českého národa, který máme tak rádi.

No, moji rodiče a prarodiče zažili službu ve Wehrmachtu, Straflager, nucené práce,

, gestapo, Mírov, propadnutí majetku ve prospěch říše, odebrání děti....

po válce rozkulačování, PTP, JZD.....a proto si dovolím tvrdit, že současné obavy

zde diskutujicíh jsou nedostatkem osobní odvahy,vzdělanosti, pokory a dobrého srdce. Stejně všichni skončíme v pekle, tak alespoň se chovejme na tomto světě jako chlapi./týká se i žen./.Tímto poselstvím se s vámi zatím loučím a těším se na záplavu

plusových znamének. Vaš Ondra, polský těšínský nacionalista.;-DR^

1 1
možnosti

Aha, takže Hornerovým důvodem, proč sem nastěhovat Afriku, je "nebýt Kašpárek"

9 0
možnosti

Hlásím se k nálepce Kašpárka č. 1, kterou mi pan Horner přidělil.

Cituje totiž z mého diskusního příspěvku pod článkem jeho názorového souputníka pana Turnera.

Panu Turnerovi jsem napsal:

"Ani jsem neměl čas číst celý článek, ale na veškeré ideologické a od života odtržené úvahy vám řeknu, že nějaké hlubokomyslné úvahy mě nezajímají.

Já žiji ve státě, kde se cítím hodně bezpečně a kde mám téměř nulový strach, že by se mi na ulici něco stalo.

A tento stav tady chci mít nadále.

Proto tady nechci lidi, kteří by s sebou přinesli změnu tím směrem, o který vůbec nestojím.

Na nějaké hlubokomyslné úvahy kašlu a zcela přízemně říkám, že jsem spokojenější se současným stavem v ČR než například ve Francii, že jsem spokojenější s bezpečnostní situací v Praze než například v Berlíně a že této přízemnosti dávám přednost před nějakými přehnaně intelektuálskými úvahami. "

Takže ten citát o těch hlubokomyslných úvahách je vzat ode mne. A já si za ním stojím. Raději budu Kašpárek v očích pánů Zdeňka Hornera, Jiřího Turnera, Václava Kopřivy, Václava Vaňka, Vladimíra Vokouna, Karla Ábelovského, Zdeňka Matušky, Mariána Béreše, Radka Polického nebo v očích paní Marie Jandové, než abych jednou umíral s vědomím, že jsem se třeba i jenom vyslovováním nesprávných názorů, aniž bych o věcech rozhodoval (nejsem politik, takže skutečně nerozhoduji), nebo třeba i jen mlčením podílel na tom, že Evropa spáchala civilizační sebevraždu.

Nálepku Kašpárka v očích pana Hornera snesu docela snadno. Hanbu před sebou samým bych snášel podstatně hůře.

26 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS