Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J55a55n 27R57á62ž

18. 9. 2022 15:42

I na Vás, pane Hornere, který jste většinou svých příspěvků vzdálen realitě, je tento blog neuvěřitelný blábol!Rv

2 0
možnosti

Jsem hlupák. Dlouhodobě nerozumím "argumentům" jistého Hornera. Doufám, že mi to vydrží.

1 0
možnosti
Foto

Možná Zdeňku jsem skutečně taky hlupák jak nám ostatním sdělujete. Ale opravdu mi uniká, ač uznávám , že ne všude měříme ( EU, NATO, zkrátka všeobjímající my) stejným metrem proč Vaše blogy poslední dobou nevyznívají jen čistě jako obhajoba míru...

0 0
možnosti

Marně jsem ve svém blogu hledal slovo hlupák a jsem si jist, že tam není. Naopak píšu, že očekávám, že mne veřejnost opraví a uvede argumenty. Myslím, že mne podezíráte zbytečně, ale to už patří k totalitním praktikám nedemokratických vlád, nesmiřitelně polarizovat společnost.

1 0
možnosti

Pamatuji nacionalistické moravské strany, které hrozily odtržením Moravy. Zřejmě by nás různými spravedlivými provokacemi vyprovokovali, že bychom jim z Prahy zakázali brněnský hantec nebo hanácký nářeční přízvuk.

Zdroj: https://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=792000

Jasně. Takhle zjednodušené a posměšné vidění může napsat jen čecháček.

"Hnutí chtělo tehdy vytvořit samosprávnou Moravu a Slezsko jako územní celek rovnoprávný s Čechami a Slovenskem s tím, že by Morava měla zemský parlament umožňující vydávání zákonů. Morava by si tak prakticky hospodařila sama."

A že jste se tenkrát společně nezasmáli představám o samostatném Slovensku.

1 0
možnosti

jen malá vsuvka : Čínská republika je zde od roku 1912 a Čínská lidová republika od 1949

1 0
možnosti

Proč "Českou"? Stačilo by "českou". Asi překlad z angličtiny, tam je to s velkým. Nebo z čínštiny?

0 0
možnosti

Připadá mi, že negramotný názor máte především vy, jelikož vůbec nechápete, o co v případě politiky jedné Číny jde.

3 3
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,10
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik