Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Mnohem horší se mi zdá popírání holokaustu a dalších skutečných gigazvěrstev, které proporcionálně nelze s ruskou operací srovnávat."

Zdroj: https://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=791979

Takže když ruskou agresi na Ukrajině nelze s holokaustem proporcionálně srovnávat, je její schvalování v pořádku? Tak jste to myslel? :-/Rv

2 1
možnosti

Když se ptáte, tak jsem nic takového neřekl. ;-D To vy jen napřahujete ručku k úderu. Na strach už jsem starej. A ne, žádná agrese není v pořádku. Ani ta vaše vůči mně.

2 1
možnosti

Safra, komunální volby a autor řeší válku s Irákem....? what? Já koukal na pražské politiky v ČT, a budu volit levici - Šabatová sice koktala, ale tahle levice by to mohla trošku zkomplikovat starým dobrým milovníkům zlodějen ve velkém. ...Proč? Protože hlásaí, že chtějí řešit problémy chudých a já jsem spadl na dno...sice mám slušný důchod, takže nežiju pod mostem, ale po současném západním řádění Pravdy a Lásky mi sežere všechno nájem, energie, voda a žrádlo. Dokonce už i točené malé pivo začíná být pro mne položkou, nad kterou se zamyslím hamletovsky. Ale pořád mi situace připadá docela zábavná - jakpak to asi se nmou dopadne. To je fun č.1 a pak kam až tohle zajde s našimi chytrými hodnými spoluobčany? Samozřejmě nedopadneme tak špatně jako Švédi a Němci, protože nejsme tak hodní, abychom si sem nastěhovali milion muslimů. ;-) Good night.

2 2
možnosti
Foto

Co jste za nemožného důchodce. Pokud chodím po městě a koukám, tak důchodci jezdí na dovelnou do zahraničních destinací, chodí na obědy do resturace, chodí do resturace na pivo, do divadel,k na koncerty, kupují pro své psy smetanové sýry, pacholíky a šunku od kosti. Kolik máte nájem, že vám sežere důchod. Energie pro domácnost jsou na stejno a nerostou akorát mně se zvedne plyn o 60 halířů anebo o 2 050. Já si také nedám plzeňičku za 50, ale za 41 kč anebo si dobřeju a jinak gambáč za 38.

1 2
možnosti
Foto

On byl Irák kobercově bombardování Iráku. Tak to je novinka. Kde jste na přišel.

0 1
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,17
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik