Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Další pokus o vtipné psaní? Ještě ubožejší než minule, ale nyní už věřím, že to dokážete ještě překonat.

0 2
možnosti

Chytrý jako rádio Jerevan jste tady akorát vy.

2 3
možnosti
Foto

blogera Tuirnera dlouhodobě nečtu - a mám klid . Pan Vidlák je samozřejmě kverulant a samorost , (jak by se řeklo za totality), ale v podstatě má pravdu - i k současné situaci se nevyjadřuje se kulantně jako někteří mediálně uznávaní politologové, ale tak, "jak mu zobák narostl". Sám o sobě tvrdí že je sedák a používá proto selského rozumu. A svoboda projevu u nás prý ještě existuje. Anebo už ne ? Děkuji za kvalitní rozbor současné situaci týkající jedné z občanských svobod naší demokratické země. (Nevšimla jsem si, že by měl být zněněn zákon o svobodě projevu). I když chápu, že je to u některých zbožným přáním. Karma.

2 6
možnosti
Foto

Já jsem tam panu Turnerovi včera hodil komentář, kde jsem říkal, že možná by nebylo od věci občas si od toho Vidláka něco přečíst. Zrovna v jednom ze svých posledních textů psal právě o tomhle – jak se tu kádruje pomocí manipulativních škatulek a nulových argumentů. Jak si ho vzali na paškál v médiích v rozporu s tím, co říkal. Učinil jsem ovšem tu dezolátskou chybu, zapomenuv důsledně dodržovat principy autocenzury, že jsem tam hodil odkaz na jeden z webů, kde píše. Jelikož je ale tento web nejspíš na černé listině vytvořené nikým nevolenými soukromými skupinami neoficiálně posvěcenými vládou, vede se proti němu a dalším v rozporu se zákony či Ústavou svatá válka a je samozřejmě cenzurován. V důsledku toho mi byl komentář okamžitě smazán a já dostal na tři hodiny ban do diskuse. Tedy alespoň si myslím, že to bylo kvůli tomu, neb vysvětlení mi nikdo neposkytl, a dokonce ani v soukromém přehledu ten smazaný komentář po kliknutí nebyl vidět (kromě reklam tam bylo prázdno). Ani nebudu zmiňovat název toho webu, to by mohli smazat taky. Ostatně jsme jen krůček od toho, kdy už se budou cenzurovat i samotná ta jména.

Tož tak ohledně té svobody a demokracie. Třicet let...

9 0
možnosti

No, a pan Horner nekádruje, když každého, kdo nesouhlasí s jeho názorem, udělá automaticky přisluhovačevládu, která je ovládaná celožidovským světovým spiknutím, jejichž jediným cílem je zlikvidovat český národ a český stát (jak píše pan Vidlák)?

A pan Vidlák, jeden z největších kádrováků, taky nekádruje, dokonce i rámci "disidentu"?

A na tzv. alternativních webech není rovněž tzv. cenzura, když tam sotva zveřejnění oponenturu svých pravd, v jejichž rámci se Západ a pětidemolice rovnají absolutním Zlu a zkáze, kdežto jedinou spásou je Rusko?

Tož tak ohledně té svobody a demokracie...

10 1
možnosti
Foto

J89a93n 90Š49i66k

1. 12. 2023 5:56

Posledni pokus o humor byl k nezasmání, ovšem tohle je už přímo k pláči. Ať si je kdo jaký chce a píše stylem jakým chce. Jen je smutné, když se pokouší o styl, na který nemá, i kdyby se na noze vrtěl. Nebudu se raději pokoušet psát jako Trčálek, Vodvářka, Vracovský, Horner nebo Nožička. A když už mě taková hloupost napadne, tak doufám, že se najde někdo, kdo mi řekne, že to bylo stejně trapné jako tohle veledílo...Hezký den

14 1
možnosti

Tak to už je skoro stejné dílko, jak z Trčálkovic dílny.

1 1
možnosti

To je tak trapné, že se stydím, že je můj spoluobčan něčeho takového schopen.

12 2
možnosti
Foto

On je dle jména částečně zahraničního původu, takže spoluobčan jen podle bydliště. Nahlédněte do slovníku, podrobnější návod dát nemohu, aby mi to zase nesmázli.

0 0
možnosti

Každý komik by si měl včas uvědomit, že je trapný.

4 1
možnosti

Veselo k uzoufáni...

3 0
možnosti
Foto

Očkovaná jsem, ale s čipem bych asi měla problém. To bude ten jižní temperament a židovští předci. 😂 Ja dezoláta nepoznám, kdybyste mě po hlavě mlátil.

1 1
možnosti
Foto

Na předky se raději neodvolávejte, např. jste vůbec nepodědila smysl pro humor.

0 1
možnosti
  • Počet článků 826
  • Celková karma 20,96
  • Průměrná čtenost 970x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik