Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

v soucasne dobe mate, i pres vsechno to, co jste napsal, moc.

mate moc byt svobodnym v plne siri - jak vy osobne s takovou moci pracujete je jen a jen na vas.

ja se svobodnym citim /a neni to jen o tom, ze mohu kdykoliv vycestovat a pak vratit se domu/

5 0
možnosti
Foto

Svoboda má mnoho významů. Taky je to náplast na kecy politiků, když nemají a nemohou říci, co si skutečně myslí. Ale taky třeba svoboda pohybu. Kapitalista na rozdíl od komunisty mi nabídl svobodu cestování, a proč proboha ne, vždyť ho to nic nestojí. Pak třeba svoboda slova, s tou už je to horší. Tu mi sice kapitalista taky dopřává, ale jen do určité míry. A stejně mi tato svoboda je k ničemu. Říkej si co chceš, nic ti to nepomůže, stejně jsme tě dostali do svých chapadel, ty nemáš žádnou moc něco změnit. Můžeš i zemřít, když já budu chtít. Dalo by se sáhodlouze diskutovat, ale musím jít, karma, Zdenku!

1 4
možnosti
PJ

je mi vás líto, já se cítím svobodný a doufám, že to tak i zůstane.

5 1
možnosti
Foto

Když Petr Fiala, řekl, že jme ve válce, pochopil jsem to tak, že hybridní válka (vyvedená nikoli jen proti Ukrajině) je mnohaletou realitou a byla pro Rusko nezbytnou

přípravou k vpádu na Ukrajinu. Proto mne Fialova věta nijak nepohoršila, nepřekvapila ani nevyděsila. Navíc Fiala ji neřekl oděn do atombordelu, neměl v ruce samopal a nemluvil o mobilizací a přesunu naší armády na východní hranici.

Ani děti předškolního věku, byť ještě neznají obsahy pojmů metafora, nadsázka, alegorie, příměr..., neberou vždy vše doslova.

Například já jsem v dětství nejednou slyšel o svinském počasí, ale nikdy mne ani na okamžik nenapadlo, že nastal čas, kdy většina lidí je povinna setrvat ve svých obydlích, zatímco sviním je dovolen volný pohyb.

Domnívám se, že vyrábět z prdu dělové koule není pozitivní činnost sloužící veřejnému blahu.

7 0
možnosti
Foto

Hodně používáte slovo svoboda, ale jak je vidět ze všech článků, co tu píšete, s tímto pojmem jen žonglujete, protože ho nemáte pevně definovaný. Podle vás je svoboda to, co si o ni v danou chvíli myslíte a to opravdu nestačí.

6 1
možnosti
JB

J28i59r89i 80B11o27r

17. 11. 2023 10:24

Kdo vám brání jet na dovolenou na Ukrajinu. Pan Větvička tam jezdí na oběd.

7 1
možnosti
  • Počet článků 826
  • Celková karma 20,96
  • Průměrná čtenost 970x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik