Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S takovými úvahami jste masochista. ;-)

V tomto případě bych doporučil volit způsobem, který se vybrala řada Slováků roku 2004 v druhém kole Mečiar vs. Gašparovič - do volební místnosti vstoupili s kramlíkem na nose. :-P

1 0
možnosti

Je zajímavé, kolik zdejších odborníků, kteří se zde vytahují znalostmi a vzděláním nepochopilo tento blog!!! ;-D;-D;-D

Jasná vtipná karma!R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Čím blbější blog, tím více palečků.

1 2
možnosti
Foto

Obávám se, že finále Bašta – Babiš je mimo realitu.

2 1
možnosti

Jeden z nich ve finále být může !

Jsem však zvědav koho by při finále Bašta – Babiš volili příznivci dnešní Národní fronty.

;-)

0 0
možnosti

Vase uprimnost je dnes prekrasna, pane Zdenku Hornere. Takoveho vas neznam. I ten rozum vaseho prispevku je na vysoke urovni. Kdyz prebiram ty vase moznosti v kandidatech, az na ty dva prvni, vychazi vam to dobre.

Vsak okamzite me prepadla myslenka vasi moznosti pouziti dnesni moudrosti i v dalsich novinarskych clancich. Jake by to bylo krasne cteni. Vytribene,duchovne podlozene a hlavne, politicky neutralni.

Probudil jsem se ze sna a okamzite jsem zavrhl ten svuj sen. Takoveho pana Hornera? Radeji ne. Koho bych nicil svymi radkami a poukazoval na vzor nevedomeho.

Proto radeji, at ten pan Horner zustane jak byl.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby se stalo tak, pak byla by to pro mne snadná volba. Já šel bych tam, kam by mne volbou takovou poslali s mými nadějemi občané. V krajině popatřil bych, na pole, zda zdárně proběhla podzimní orba a tiše došel bych až do háje. Či možná s lupením tím volebním bych došel jen k prvnímu šípku pod strání, kde jimi pro zahřátí rozdělal si ohníček.

1 1
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,36
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik