Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak ono to bolo trochu inak...vyslovene to nebol vyšinutý jedinec, ako sa uvádza v komentároch...ani nebol neinteligentný...ale sympatizant určitej nemenovanej strany...škoda mladých životov...

0 0
možnosti

P61e66t21r 85D62r18a24p14a31l

15. 10. 2022 6:07

Co je proboha na vyjádření Streduli špatně?

1 0
možnosti

Hmm, takže odsouzení činu magora nestačí? Naopak je špatně, protože menšina. Aktivisté blmspvz dělají jejich komunitě medvědí službu. Protože naštvávají lidi kterým jsou ve své podstatě fuk. Což je z jejich hlediska špatně. Mně je osobně zcela lhostejné kdo spí s kým, není mi lhostejné když se mi někdo snaží mermomocí tvrdit, že je to správné a jsem povinen s tím nadšeně souhlasit. Nejsem. A čím víc to bude někdo tvrdit, tím víc mně naštve.

10 2
možnosti

Lépe bych to nenapsal.

1 0
možnosti

Jsem vysoce tolerantní ale myslím že to až umělé a neustálé "show" kolem minorit je jedním z příčin "protiakcí". Už ten název klubu "Tepláreň" - je to normální?

3 6
možnosti

Čo je nenormálne na názve "Tepláreň"?

Nie sú v ilegalite, aby sa ukrývali za rôzne pseudo-názvy. V lete mávajú vystavený na chodníku pred prevádzkou reklamný pútač, kde je kriedou napísané:

"Sme teplí, ale nápoje máme chladené."

9 0
možnosti

Tak trochu z Vašeho blogu plyne, že kdo je proti adopcím dětí homosexuálními páry, vyvolává nenávist ve společnosti, v důsledku čehož pak lidi budou na potkání střílet homosexuály, jako "v té Bratislavě". To už jsou snad trochu přehnané konstrukce, ne? Myslíte, že když homosexuálům vyhovíme úplně ve všem, co si vymyslí, tak že se jednou za čas nevyskytne nějaký vyšinutý jedinec, který je nejen že nebude mít rád, ale který se dopustí i takového násilného činu?

13 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS