Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezáleží ani tolik na Písmu, ani na jiných, odlišných filosofiích, ale na každém z nás - a na našem svědomí í... A to jsem jsem se v článku nedočetla. (Já homosexuálům jejich názory a přání žít v manželství neberu, ale já osobně být dítě rodičů č,1 a č, 2 být nechtěla Pro mne je matka a otec je jen jeden - a slovo MANŽELSTVÍ by nemělo mít dva významy, ale jenom jeden. Je to i dlouholetá tradice. (Zrovna tak jako slova MATKA a OTEC(biologičtí)Jinak je to otčím a náhradní matka (hanlivě n macecha).I když velké díky těm, kteří se o cizí ti starají se stejnou láskou jako by byli vlastní. Paní Válková je věřící, její názory na manželství vycházejí z Písma, zato A u K. Trčálka nejde jen (podle mne) o ekvilibristiku, ale i o exhibicionismus a cynismus. A i škodolibou radost urážet cítění druhých.... Proč se tak chová ví jen on sám. :-/

1 0
možnosti
Foto

...díky těm, kteří se o cizí ti starají se stejnou láskou jako by byli vlastní.... Atd. Díky.

1 0
možnosti
Foto

"Zmateni uz je tady" ,pisete. To se neda poprit. Po precteni jsem zmatena.

1 0
možnosti
ZH

Chcete-li se smiřovat, pak přestaňte o druhých šířit lži. Jinak se může stát, že nedojde k možnosti smiřování:

Zjevení Janovo 21:8 Avšak bázliví, nevěřící, ti, kdo propadli modlářské ohavnosti, vrahové, smilníci, kouzelníci, modloslužebníci a všichni __lháři__ mají svůj díl v jezeře, které hoří ohněm a sírou, což je smrt druhá.“

Jak prosté, milý Hornere... ;-D

1 1
možnosti
ZH

Z vaší strany to smiřování nevidím ani v tom království ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 824
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 972x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik