Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P42e42t43r 41B48u18r64i43a44n

30. 11. 2020 1:03

No prosím, píšete slušně, máte téma a komunikujete, a ejhle, karma skoro sedmnáct a plná diskuze. Čím to asi bude?

(na mne nehleďte, já jsem ten zlý pravičák, jak jste psal o mně ten blog)

0 0
možnosti
LV

"Samozřejmě stesky omezených podnikatelů a konzumentů chápu."

Ještě, že máme neomezené blogery. Ti nám vysvětlí ten jediný správný pohled na svět! Rozorají meze našeho nevědomí a my pak radostně vykročíme na tu jednou správnou cestu, tu nejlepší pro všechny, kterou nám nachystali!

Děkuji, zůstanu dál omezený, má to svůj půvab. Nedělám si aspoň starosti s tím, do čeho mi nic není.

1 0
možnosti
ZH

Myslel jsem omezení od vládních nařízení, ne nějaké mentální.

0 1
možnosti
JL

Jsem rád, že vláda rozvolňuje a před Vánoci a Silvestrem. Je potřeba zrychlit tempo promořování.

0 0
možnosti
MP

Samozřejmě, že coronavirus je zdravotní a hospodářský problém. A že pěkně zatne drápy na pár let dopředu. Postižen je téměř celý svět. Ale myslím, že různých pracovních míst je zatím docela dost. Potřebuješ peníze, potřebuješ se udržet ? Přijmi jakékoliv místo. Některé herečky šly ke kase, herci dělají pomocné práce...jistý pilot čs. aerolinií dělá řidiče nákladního auta. Horší to mají ovšem lidé starší... A naši VIP pisatelé tady na blogu ? VIP neVIP, vždyť je to zcela jedno. Napiš něco pokud máš chuť něco sdělit, něco si napsat. Z nikoho tady nebude další Čapek ani Remarque...Kdokoliv bude zapomenut za dvě hodiny. A je to tak dobře. Pan Horner má pravdu, že podle toho co který bloger o sobě napíše pod svůj ksicht, se dá usuzovat o jeho ješitnosti i hlouposti. Mám ty a ty knihy..atd. a podobně..

1 0
možnosti
Foto

Z vašich článků čpí velká selekce lidí. Podle nějakého klíče dělíte lidi na ty, kterým lze, pomocí systému, ubližovat a pak na ty, kterým by se nemělo ubližovat. Já si naopak myslím, že nikomu, kdo na nikoho neútočí, by se ubližovat nemělo.

Jakmile začnete lidi selektovat, snadno podlehnete zločinné morálce pozitivního práva, že lze jedněm ubližovat, abyste mohl, těm vámi vybraným, pomoci. Donucení je vždy cestou do orwelovské totality a nikdy nevíte na jakou stranu vás to hodí, jestli k těm co jsou donucení, nebo k těm co donucují. Jisté ale je, že ani jedna z těchto dvou stran, nebude žádnou výhrou.

4 1
možnosti
ZH

8-o myslím, že se berete moc vážně a mě současně berete do světa mimohumorného sebou.

2 1
možnosti
Foto

Tak snad ve čtvrtek, Zdeňku, se otevřou dveře... archivů:-) a vstup bez štítu povolen.R^

2 0
možnosti
MK

Z odbornosti uvedené ve vašem profilu odhaduji, že jste placen státem. Aspoň si nedovedu představit soukromou firmu, která by potřebovala vaší odbornost.

A jako takový byste si měl uvědomit, že váš plat pochází z daní lidí, kteří právě krachují (a pracují pouze za část mzdy) a jejichž poslední možnou záchranou je okamžité uvolnění opatření.

Trochu pokory by to chtělo.

8 0
možnosti
ZH

No vidíte, a já jednu takovou firmu mám, která mě potřebuje ;-D Nikdo mě z daní neplatí, až po zdanění.

0 0
možnosti
JN

Jak se dívám, tak už to administrátoři napravili (možná díky Vašemu blogu) a zmiňovaný blog pana Zieglera jej již na titulce pouze jednou.

Nicméně v jednom se mýlíte i VY: pan Ziegler VIP blogerem není (ale možná, že po dnešku bude :-)).

2 0
možnosti
ZH

Tak to jste mne nachytal ;-D nicméně bloger může být V.I.P i když není na seznamu hentých oných.

1 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,53
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik