Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už to tu několikrát psal, s nácky se nebavím s Martinem Braunem diskutuji rád. Myslím, že i jeho střízlivá reakce o ledasčem vypovídá. Můžu stopro potvrdit jedno, jak nemá rád katolíky (nejen) nikdy svou nevíru v instituci nepranýřoval skrze mne... Je zbytečné aby dva skutečné originály mezi autory blogu si šly po krku ( tedy alespoň se tak domnívám)

1 0
možnosti
Foto

Filipe omyl. Ja zasadne neresim víru těch které potkávám stejně jako neresim jejich sexualni orientaci. Proto neni přesné psát že nemám rád katolíky. Já jsem odpůrcem církví jakožto instituci ktere vnucují lidem svou představu Boha. Jinými slovy...dokud mi někdo sám neřekne že se hlásí k tomu ci onomu proudu, já sám po tom nepatram.

2 0
možnosti
Foto

jj, špatně jsem to vyjádřil... jsem si vědom.

1 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 21,58
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik