Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Narodil jsem se s pindíkem, okolí mě vždy bralo jako chlapce/muže, celý život se cítím jako muž a dneska jsem se dozvěděl, že jsem nějaké "cis".

Nechci být cis, chci být normální chlap, jak to určila příroda. Proč mě urážejí nějakým "cis"? Já taky o gayích neříkám, že jsou buzny. Připadá mi to urážlivé a hlavně je mi to jedno.

Jinými slovy - necpěte mi svoje sexuální... cokoli, já vám svojee taky necpu.

3 0
možnosti

P23e35t75r 95Č94e25j66k47a

2. 8. 2020 18:59

Pane Hornere, je to velmi jednoduché:

- já nikomu nebráním, aby se cítil jinak, než jaké je jeho pohlaví (byť mám svoje pochybnosti o tom, že je to možné - já dokážu pochopit, pokud by někdo říkal, že necítí jako své biologické pohlaví, ale mám pochybnosti o tom, že je možné vědět, jak se má "cítit" opačné pohlaví), ale zcela zásadně odmítám, aby mi (znáte to, práva jednoho končí tam, kde začínají práva druhého) někdo určoval, jak ho (toho jedince) mám vnímat já. Jinak řečeno, pokud se někdo cítí být opačným pohlavím než biologicky je a jeho biologické pohlaví je na první pohled zjevné, ať mi nikdo nezakazuje s daným člověkem jednat (oslovovat tu osobu, bavit se s ní) podle toho.

8 0
možnosti

Istanbulská úmluva je jednoznačně hrozbu pro evropskou civilizaci. Hlavně proto, že pod pláštíkem ušlechtilých cílů, které jsou používány k jednoznačné a cílené manipulaci, jsou skryty cíle zcela jiné, které by, dotaženy do konce, znamenaly například to, že normálnost by se stala diskriminovanou, a jakákoli abnormalita preferovanou. Uměle se chce upravovat něco, co upraveno být vůbec nemusí, protože už to vyplývá z dosavadních evropských dokumentů. Je to tedy jasné zlo pro každého Evropana – a je třeba si klást otázku, kdo a proč se nám snaží namluvit opak.

4 0
možnosti

J96a37n 21R41á80ž

2. 8. 2020 16:49

Od jisté doby považuji Vaše články, pane Hornere, za produkty absurdního myšlení. A s tímto úhlem pohledu je s pobavením čtu.

Dobrá práce!;-D

7 0
možnosti

Kdyby autor žil v době, kdy jít na Štědrý den na půlnoční do kostela byl akt odvahy, byl by také velmi citlivý na to, kdy nám opět někdo chce lézt do soukromí a diktovat, jak máme žít a co si máme myslet. A to Istanbulská úmluva hodlá dělat.

Istanbulská úmluva hodlá rozbít vše, co doposud uznáváme a přijímáme jako nám vlastní. Nemám například vůbec nic proti jinak orientovaným lidem, jejich jinakost respektuji. Ale tito lidé zase musí respektovat, že pro většinu Evropanů je klasická rodina táta, máma a děti, člověk je většinově heterosexuál, a máme dvě pohlaví, které dává příroda, ne naše volba. To, kdy a jak budou své děti seznamovat se sexualitou, musí být volba dané rodiny, ne příkazu jakékoliv úmluvy.

Věřím, že budeme Poláky a Maďary v odmítnutí zmíněné úmluvy následovat.

Někdo v Evropě musí mít přece rozum...

5 0
možnosti

Hm... Já se genderově cítím jako idiot. Mám se domáhat zvláštního záchodu v každé hospodě, nebo mám dle nějakého tupého stereotypu poslušně sklopit uši a chodit potupně na pánský záchod?

4 0
možnosti

Já bych na vašem místě raději nikam nechodil.

0 4
možnosti
Foto

Zaujal mě tady v diskuzi a nejen tady odkaz na savce, případně zvířata obecně. Kdyby to nebylo smutné, musel bych se zasmát. Jen velmi málo zvířat a ptáků projde tím úplně nejzákladnějším testem sebeuvědomění. K tomu aby dumali o genderových otázkách mají skutečně velmi, velmi daleko, nejsou toho schopny. Na rozdíl od člověka.

1 1
možnosti
Foto

Šťastní to tvorové

2 0
možnosti
Foto

To vše zavinili chudí rodiče Járy Cimrmana. Musel donosit šaty po starší sestře, takže sám dlouho nevěděl čím je. Až jednou, když zjistil, že mu sestřiny šaty začínají vepředu jaksi odstávat, poznal, že byl od malička klamán.

Také jste měl starší sestru? ;-D

2 0
možnosti

Vy se sice bavíte, ale v podstatě je to hnusně útočné. Jistě vás ostatní pochválí.

0 3
možnosti

Pane Hornere, pokud se nemýlím je člověk savec. Můžete mi prozradit jak se volba pohlaví bude řešit u ostatních savců?

0 0
možnosti

Pohlaví a pohlavní identita jsou dvě různé skutečnosti.

0 3
možnosti

Vaše názory nemají chybu. Především pro seniory nad cca 100 let. Prohlásí se za ženy a začnou chodit (případně se nechají dovézt) do dámských sprch, aby se alespoň pohledem pokochali a zavzpomínali, jaké to bylo, když ještě byli muži. Tragedie je v tom, že náš stát neziskovkám na tuto genialitu platí. Pochopitelně z našich, tedy i mých, daní. Čest Vaší práci.

1 0
možnosti

Neonormalizátoři ;-D Já věděl, že dlouho nevydržíte bez toho, abyste vychrlil nějaký novotvar. Čéče, vám všechna současná slova při své filosofické obrovitosti snad ani nemohou stačit. Proč ale zmiňujete nějaká "vědecká fakta" v souvislosti s hodnocením člověka, když v jiných článcích vědecká fakta naopak popíráte či upozaďujete a nad ně nadřazujete pohled ideologický, neboť ten při své vznešenosti všechny biologické rozdíly a predispozice stírá...

1 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik