Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavý blog, úžasný koníček:-)

Taky mě lákalo zjistit něco o minulosti své rodiny, ale jednak nemám dost času, neb jsem se před pětadvaceti lety přestěhoval třista kilometrů od místa, kde rodina žije, a kromě toho jsem dost líný a nedůsledný.

Čertví, co z toho mi ve skutečnosti brání víc...:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Jednou jsem se k té činnosti dostala a propadla jí jak gamblerství. Nehrálo roli, že nejde o mou rodinu. Přepisovala jsem švabach, překládala z němčiny a odkrývala zapomenutý příběh. V životě mě nic tak nebavilo... R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 21,59
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik