Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Docela malé divadlo v Litvínově, moje seznámení s divadlem bylo určitě i jeho zásluhou. Čest jeho památce.

2 0
možnosti
Foto

Pane Hornere, děkuji za tento článek. Mirka jsem znal a často jako bývalý Malostraňák potkával. V divadle Rubín jsem někdy na počátku 70tých let dokonce v jeho Zeleném peří také účinkoval. Kupodivu jsem psal také v mládí básně (samozřejmě existencionalistické a dekadentní) a dokonce za jednu jsem dostal jakousi celostátní cenu. Jezdil jsem také recitovat na Wolkerův Prostějov. Sedával jsem v porotách na Šrámkově písku. vystupoval v divadlech poezie v Turnově (Kompas) a měl jsem dokonce své divadlo poezie - totálně dekadentní, beatnické. S Mirkem jsem se potkal nedávno v Thunovské ulici a velice si stěžoval, že zájem o pezii a možnost její prezentace je v současné době mizivá. Byl to veliký bojovník za čistotu jazyka. Objevil pro svět Václava Hraběte, také Malostraňáka. Jeho báseň (V. Hraběte) významně zvěčnil Vláďa Mišík Variace na renesanční téma a skvělé aranžmá vytvořili kluci z kapely Etc . Mirek byl jednou z nejvýznamnějších postav české poezie od konce šedesátých let. Čest jeho památce. S ním odchází jedna celá éra, která byla posvěcena v šedesátých letech časopisem Světová literatura, který jsem hltal, zvláště poezii Brazilce Vinicia de Moraese, kterou jsem recitoval na Wolkerově Prostějově. Díky za informaci. Nevěděl jsem, že Mirek umřel. Bude mít pohřeb?

2 0
možnosti
Foto

oprava: na Šrámkově Písku

0 0
možnosti
Foto

Díky, moc pěkná vzpomínka :-)

0 0
možnosti

Demonstrace za poezii? ;-D

0 0
možnosti

Tak už jsem si to dohledal. Ona to byla recese. R^

Bohužel, u vás jeden nikdy neví. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS