Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-):-)R^pana Čermáka už nečtu.kdo neotvírá diskuze dává najevo že ho názory jiných nezajímají tak nevím proč by mě měly zajímat ty jeho

0 0
možnosti

Chápu pane Hornere, že se cítíte nedoceněn. Pan Čermák sice neotevírá diskuse, ale čte ho přibližně desetkrát více lidí, než Vás. Počet čtenářů sice nemusí být měřítkem kvality, ale jednoho to naštve, že? A co teprve paní Šichtařová – každý její článek zde čte asi dvacet tisíc lidí, to je "vo mrtvici", co?

Zřejmě by se Vám líbilo, pokud by naše školství bylo pod filantropickým vlivem George Sorose. Nepochybuji o tom, že už byste byl nejméně rektorem univerzity. Byl byste ideálním funkcionářem jeho nadace, která má výmluvný název "Repair of the world" neboli "Náprava světa". Ani finančně by to nemuselo být špatné, Soros ji dotuje částkou jedné miliardy (!) dolarů ročně. Ale než začnete napravovat svět, měl byste ve svém článku nejprve napravit rozdíl mezi Putnou a Putinem.

5 4
možnosti

Jste mě nachytal. Jsem rád, že čtete moje blogy pozorně. Ale dopustil jsem se toho omylu jaksi symbolicky a úmyslně.

2 0
možnosti

Naprostý souhlas s panem Horákem níže. Co je lepší? Neotevřené diskuze anebo diskuze takové které oficiálně otevřené sice jsou, ale ve kterých pouze řádí samotný autor a třikrát běda když si někdo dovolí s ním nesouhlasit což je v poslední doména tří mistrů s příjmeními na Á,Z a Š.

Asi věc názoru že.

5 2
možnosti

opr. poslední době

0 0
možnosti

P62e31t33r 26B63u61r68i85a97n

13. 2. 2019 13:41

Závist, ta věčná družka všech poražených a frustrovaných vám zřejmě vedla ruku v omylu, když jste napsal proti Putinovský blog, zatímco já dohledal jen proti Putnovský blog pana Čermáka.

Redakce vybrala proti Putinovský blog pana Čermáka na hlavní stranu internetového deníku iDnes, čímž mu zaručila stejné skvělé podmínky jako paní Šichtařové.

Zdroj: https://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=700681

0 0
možnosti
Foto

Redakce má svaté právo vybrat si na titulní stránku i do zaujalo nás absolutně cokoliv, co uzná za vhodné

Stejné je to s přístupem čtenářů, kteří mohou články tohoto blogera otevřít i za cenu, že nemohou diskutovat, nebo jej míjet.

Nevidím žádný problém.

3 0
možnosti

Vy si dovedete představit, že by pan Čermák napsal protiPutinovský blog? Měl jste se tomu zasmát, ale vy pana Čermáka nečtete dlouho a pozorně. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Náhodou, abyste věděl, tak redakce činí dobře. Upevňuje tak naše duševní zdraví - stačí se podívat na Čermákův titulek a již začnou P.T. čtenáři mizet jakékoliv komplexy méněcennosti.

5 1
možnosti

Už jsem myslel, že dám na modlení, protože bloger Čermák napsal protiputinovský blog! Ale on to je jen překlep autora článku. Mělo tam být protiputnovský.:-)

3 0
možnosti

P94e65t16r 15B82u36r63i46a33n

13. 2. 2019 13:32

Taky jsem ho hledal...marně.:-)

0 0
možnosti

Čermáka už nečtu, protože mi svými příspěvky připomíná Bohouše z bratrstva kočičí pracky. A jestli ,že má karmovače typu Standy Nováka - tak ať je na svoje spisovatelské umění pyšný.

11 0
možnosti

Já to mám jednoduché, když tu vizáž vidím, nečtu ;-D

5 0
možnosti

Tak je pravda, že tak fackovací vizáž se jen tak nevidí.;-DR^

0 0
možnosti

J32i47ř70í 52J95a81n66d16a

13. 2. 2019 8:52

Podle mě, patří absence diskuse pod blogy pana Čermáka ke koloritu zdejšího blogu. Kdyby jí otevřel, tak zdejší blog ztratí část svého kouzla.

Pro některé jiné blogery a diskutující je to něco jako "vyrážka které se nedá podrbat" (jak pravil jeden hrdina v jednom westernu).

5 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,53
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik