Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

;-D;-D;-D;-D

Žalobu můžete podat například v případě, že vás osobně někdo urazí. Nebo si na takovou žalobu můžete najmout advokáta, který ji podá za vás. Ale určitě nemůžete podat na někoho žalobu proto, že urazil třeba komunisty nebo jakobíny. Nebo třeba mě - to zas mohu podat žalobu já, nikoliv vy (v tomto případě by pravděpodobně přicházela v úvahu žaloba na vás, ale na to si snad už dáte pozor). Máte v tom dobrý zmatek. ;-D

2 0
možnosti
OT

Už jste pane Hornere hodně trapný.

2 1
možnosti
JH

"O tom, co se mne dotklo, rozhoduji výhradně sám" Ano, pane Hornere, ale musíte prokázat, že to zasáhlo do Vašich osobnostních práv! Nevím, jak článek pana Kavky o Francouzské revoluci zasáhl do Vašich osobnostních práv a jak se pan Kavka dotkl v tom článku konkrétně Vás. Nemotejte prosím, hrušky s jabkama a mě si do úst (do článků) neberte, stejně, jako to radím dalším diskutérům, např. panu Braunovi. Děkuji

4 2
možnosti
DV

D42a56v47i42d 32V30l12k

10. 9. 2018 9:12

No to ho aby si Vás lidé nebrali do úst nejlépe dosáhnete,když se stáhnete z veřejného prostoru a přestanete psát útočné a kontroverzní blogy. Pokud tak neučiníte budou na Vás lidi přirozeně stále nějak reagovat. Navíc tím, že jste zrušila diskuse a tím pádem odstranila prostor, kde se můžou čtenáři vyjádřit k Vašemu blogu, musí hledat jiný prostor.Většinou je to přece paní Holotová akce a reakce. A tu akci spouštíte Vy. A vy přece chcete být vidět,když jste se dala na tu politiku.

9 3
možnosti
VF

S panem Kavkou toho mnoho nesdílím. Přesto si myslím, že byste měl hledat chybu i na své straně. Pokud se někdo cítí být "ublížený" Vašim stylem a Vašim neustálým vymýšlením nových nálepek na ty, kteří smýšlejí jinak, nemůžete se divit, když Vám to občas někdo oplatí.

Kdyby žila moje babička a četla blogy Vaše i pana Kavky, řekla by: "Jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet." A já bych jí asi dal zapravdu.

Život mne naučil, že když má někdo jiný názor než já, nemusí to být můj nepřítel a není třeba hledat nějakou fobii, nebo si ji raději vymyslet, abych mu mohl dát co proto.

9 1
možnosti
Foto

V zásadě jsme zde na blozích svědky pozvolného rozpadu osobností určitých autorů.

1 1
možnosti
Foto

Možná byste se vy i paní Holotová mohli nabídnout do TV NOVA. Jako autoři dalšího nekonečného seriálu.

4 0
možnosti
Foto

Pana Kavku jsem dříve rád četl. Teď už se dost zradikalizoval a je monotónní. Ostatně v tom nevkusném přirovnávání není sám. Kolik tu dnes máme např. Milad Horákových? A všichni ještě běhají mezi námi. Všichni jsou nechutní. A všichni nadávají na svobodu z které těží.

8 0
možnosti
Foto

Jsme na tom stejně, Tomáši. On se na jedné straně ohání svou hlubokou teologickou vzdělaností (kterou mu rozhodně neupírám),na druhé straně mám pocit, že nepochopil základní Kristovo přikázání o tom, že má milovat své bližní jako sám sebe (on bližní je i muslim, což pan Kavka doposud nechápe). Jeho svět je rozdělen na dvě skupiny, já jsem díky jednomu článku přešel z jedné do druhé (ta druhá jsou nepřátelé). Navíc tento vzdělaný pán musí komolit mé jméno, což poněkud snižuje hodnotu mého výroku o jeho sečtělosti.

5 1
možnosti
LM

Srovnavat si muze kdo chce,co chce,s cim chce.

0 0
možnosti
JK

Pokud bych vás přirovnal k něčemu opravdu nechutnému, možná byste svůj výrok chtěl vzít zpět.;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 21,58
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik