Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^karma a souhlas-těch rigidních katolíků tu začíná být nějak moc a někteří místo blogu prezentují hotové lekce katechismu-nevím jestli to v sekulárním státě není možné pokládat za nadměrnou propagaci určitého náboženského směru-a někdy jsou i nebezpeční, třeba když lidem radí, aby místo řešení bytové otázky svěřili svůj osud Bohu

Není to tak dávno, co mne začala trápit otázka, kde budeme s manželkou bydlet, až budu muset kvůli odchodu do důchodu opustit služební byt. V noci jsem přemýšlel, co by bylo nejlepší. Ta myšlenka mne budila ze spaní. V mé mysli mi jeden hlas říkal ať se tím netrápím a svěřím svůj život Bohu, druhý zase stále dokola mlel něco o tom, že když se nepostarám sám, nikdo mi nic nedá.

Pak mi konečně došlo, že se pro mne to „důchodové bydlení“ vlastně stalo tím „celým světem“, o němž hovoří Ježíš. Rozhodl jsem se poslechnout první hlas, a i když stále nevím, kde budu bydlet, tak jsem znovu získal ztracený klid a pokoj.

Zdroj: https://vlastikfurst.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=659368

0 1
možnosti

L79i38b16o82r 21V51a76n45ě60k

30. 4. 2018 13:08

Divím se Vám, kdy jinak logicky myslící a o fakta se opíraící žena,můžete dávat karmu tak slaboduchému odůvodnění diskriminačních opatření jako jsou kvoty.

0 0
možnosti

Potkal jste nekdy v zivote sloh, mistre? Mne prijde, ze na nej a na spetku kumstu cekate dyl jak na Godota ;).

1 1
možnosti
Foto

pokud nemáte k tématu co říct tak tu jen trapně trolujeteRv

0 0
možnosti

Nejnormálnější pasáž celého blogu je citace M.Kavky. A díky přiloženému odkazu jsem mu mohl dát zpětně karmu. Za to autorovi patří palec nahoru.

Za nejtrapnější považuji neustálé posměšné zdůrazňování, že Kavka je katolík.

Za totální hlupáctví potom výrok: Není dobromyslnější a nejméně násilné složky společnosti, která nikdy nesahá k žádným drastickým opatřením, než jsou ženy.

5 1
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik