Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Krásně napsáno !!!

1 0
možnosti
PK

Ti, co kritizovali Vámi popsaný komentář jízdy Ester Ledecké by s největší pravděpodobností asi nesnesli komentáře při krasobruslení a podobných sportech... Z tamějších komentářů odborníků by nejspíš dostali pupínky... a od toho ty komentáře jsou - aby nám laikům alespoň poukázali na to, čeho si musí všímat rozhodčí...

3 0
možnosti
PK

..jsem rád, že na mě nepadá ten popis sociopata, no ale zase jsem o něco chytřejší...;-D

0 0
možnosti
JU

J90o71s40e61f 43U64l78m16a63n

21. 2. 2018 16:56

Sociopat o sociopatech...komické jako vždy.

6 3
možnosti
Foto

H90a44n70a 29V38l20k52o24v50á

21. 2. 2018 16:21

Tak trošku si začínám myslet, že sociopat je pan Konrád, který se cítí být arbitrem proto, že jako mnozí z nás v dětství lyžoval. Jeho rozsáhlé příspěvky v blogu, o kterém se zmiňuje (Může bratr...) jsou velmi vypovídající

Někde nabyl přesvědčení že lyžaři jsou samá "kalba a pařba" a proto hulváti a tím se to všechno vysvětluje.

Inu ... proti gustu žádný dišputát.

I když já tedy znám lyžaře i snowboardisty s určitou společenskou úrovní...

On i golfista se napije, že...

To se sportem nesouvisí. Spíše s osobností.

1 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 1
možnosti
DN

Sociopat se vyznačuje tím, že neustále komentuje všechno, čemu ani za mák nerozumí a pak říká odborníkům, že se jako elita vyvyšují.

To je sebediagnóza?

5 2
možnosti
Foto

P78a64v82e71l 59V66á79v53r57a

21. 2. 2018 12:18

Vážený pane Hornere.

Děkuji za kultivovaný článek, se kterým ale nemohu souhlasit. Pochopil-li jsem jej správně, označujete za sociopatické chování fanoušků, kritizujících výkon komentátorů v ČT. A to proto, že přece konstruktivní kritika je úkolem profesionála a jejím cílem je zlepšování se. Tolik mými slovy Vaše tvrzení?

Máte pravdu. V čem ale pravdu nemáte, je Vaše hodnocení. Odborná, konstruktivní a na chyby zaměřená kritika by měla totiž být vyhrazena bratrům Bankovým. Komentátor v televizi nesmí chyby přehlížet. Nesmí je ale ani zveličit. Navíc musí vzít v potaz, že nekomentuje nejen pro dotyčného sportovce, ale ani pro lyžařské profesionály. V tomto případě ale ke zveličení došlo. Celkové vyznění komentáře bylo nevyvážené.

Podle mne to mělo tyto důvody:

1_komentátoři se nechali unést "technikou" a zapoměli že nekomentují pro profíky ani lyžařku na trati, ale pro hrdé české laiky - fanoušky

2_sami byli tak překvapení, že se nechtěli ztrapnit přílišným nadšením, kdyby to nevyšlo

3_nechtěli to zakřiknout

Víte, nepovažuji se za sociopata jen pro tento názor, navíc ale za názor "celkem o hovně";-)

Po pravdě si ale myslím, že se jim ten komentář nepovedl. To je možné omluvit a odpustit, což jsem s radostí hned udělal, ale ne hájit, což jste udělal Vy.

Hezký den.

4 0
možnosti
VV

Ja bych k tomu jen dodal, ze je to sympaticka holka na rozdil od nekterejch primadon.

A jak vidim v diskusi politika se da zaplest uplne do vseho.

4 0
možnosti
Foto

Až na to, že jste se seknul s tou olympijskou vítězkou ze Soči, protože tam Ester žádnou medaili nezískala, absolutní souhlas. Napsal jste to jako jeden z mála dobře, protože jste se nechtěl jenom přiživit na jejím neuvěřitelném úspěchu. Mě osobně pobavilo, jak takoví "odborníci" na všechno, jako Hermánek, Havránek nebo Beneš, si toho všeho omylu nevšimli. :-)

5 3
možnosti
SB

Budete se divit, paní Jandová, ale já jsem si toho všiml.

Avšak snažím se nebrousit do obyčejných lidských omylů a přepsání, které se mohou stát komukoli a které na podstatě věcí nic nemění.

Že se autor přepsal, to se dnes stalo jemu, zítra se to může stát mně, pozítří Vám.

Proč bych tohle měl nějak analyzovat?

Avšak názory, které jsou posle mého mínění chybné, má autor trvale. To těch šiji, nikoli do naprosto banálních omylů a přepsání, které nemají nic společného s myšlenkou.

A s těmi příjmeními bez "pan" si klidně poslužte. Já na rozdíl od Vás budu vždy psát "pan" nebo "paní", protože jsem slušnější než vy.

4 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS