Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Viceprezidenta nepochybně potřebujeme, ovšem hned dva, aby se vzájemně hlídali, stejně jako dvojnásobně početný senát, trojnásobně větší poslaneckou sněmovnu, ombudsmana pro komplikování života domorodců a protežování muslimů, ministerstvo pro správu veřejných WC a centrální úřad pro práva zlodějů, lenochů, příživníků a černých pasažérů. Kdo to kdy viděl, aby tak velká, pokroková a významná země, jakou Česko bezesporu je, si vystačila s tak ostudně nicotným počtem byrokratů?

5 0
možnosti

Vy jste můj člověk. Ani jsem nedoufal, že vyvolám takové nadšení! Navrhujete mne tímto za kandidáta na prezidenta?

1 0
možnosti

Hodně upocené. Nicméně, já bych se té pozitivní, diskriminace nebál a šel bych dál. Každý pátý chirurg by musel pocházet z naší velké diskriminované menšiny, nebo být uprchlíkem z Afriky. Přednostně by pak operoval lidi vašeho ražení.

10 0
možnosti

V zájmu hladkého chodu pozitivní diskriminace jsem ochoten to podstoupit.Faktem je, že v islámsko africkém světě o neevropském chirurgovi nikdo nikdy neslyšel.R^

0 0
možnosti

Nejde o víceprezidenta, ale o viceprezidenta - první část latinského kompozita znamená střídání, náhradu.

3 0
možnosti

Tentokrát máte pravdu. Opravím, díky.

0 0
možnosti
Foto

To ale jsou výmysly.

1 0
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,54
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik