Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kde proboha žijete pane Hornere? Nedávno jsem s přáteli seděl na zahrádce restaurace ve Veselí nad Moravou a zahlédl jsem černocha. Jsem člověk "co na srdci, to na jazyku", takže jsem hned docela nahlas řekl: "Ty jo, černoch ve Veselí, tak to už jsme v pr...". Rozesmál jsem skoro celou zahrádku i když to k smíchu vlastně nebylo v souvislosti s tím, že se furt nic nedělá. Ono totiž šlo o to, že mloci už jsou v povodí Moravy, ale nikoho to moc nezajímá. Je jich zatím málo.

Hezký den přeji.

6 0
možnosti
VK

Ve své daliborkovské mentalitě by vás jistě nemohlo napadnout, že to může být třeba američan 25 generace. Prostě byl černej a byl ve Veselí na Moravě.

0 5
možnosti
Foto

Co je to daliborkovská mentalita? Jo a mimochodem, kde vlastně jsou lidé jako vy? Podobných průpovídek jsem měl mraky a i je slyšel od jiných a nikdy nikde se nevynořil žádný Kopřiva. Jak to? To je vás tak málo? Mimochodem podruhé. Veselí NAD Moravou!!

4 0
možnosti
ZH

Bo jsou stateční pouze na webu. Dovede si představit, že by tyto pitomosti někde osobně a veřejně prezentoval? Mimochodem, co také můžeme čekat od autora bakalářské práce "Klasifikace proudů feministické teologie". Je to prstě nový "Poch" a mi se máme aspoň čemu smát.

5 0
možnosti
ZH

Podívejme jak vás už jen název mé práce irituje, pak práce udeřila hřebík na hlavičku, ani ji nemusíte číst a už jste jejím odpůrcem. :-)

0 2
možnosti
DN

Jenže vy ten hřebík zatloukáte úplně mimo požadovaný spoj. ;-)

4 0
možnosti
ZH

Viz odpověď panu Ivanu Markovi níže.

0 0
možnosti
Foto

V Praze už pokročili mnohem dál. Vejdete do obchodu a tam jako personál černoch, který ani neumí česky. Nakonec se ve vlastní zemi musíte domlouvat anglicky (ze strany personálu ale lámaně, protože ani to mu moc nejde)

2 0
možnosti
ZH

Brzy budou všude automaty, tak to odpadne, je třeba se naučit čínsky.

0 0
možnosti
Foto

už na tom pracujete? Že byste mi třeba dohodil lektora

0 0
možnosti
  • Počet článků 824
  • Celková karma 22,15
  • Průměrná čtenost 972x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik