Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91i20ř61í 64S78v21o60b36o72d19a 9545308443966

Skutečnost, že po nás někdo direktivně požaduje, abychom se namočili do problému, který jsme nezpůsobili, lze jen s notnou dávkou drzosti označit za "požadavek solidarity". Německý policejní prezident oznamuje, že němečtí policisté jsou bezradní a vyčerpaní, ve Francii panuje výjimečný stav a pyrotechnici po celé Evropě prohlížejí pět set nádraží denně, ale nejvyšší představitelé Evropy se nesnaží ten problém vyřešit - rozhodli se tento problém doslova rozkouskovat po celé Unii. A používají k tomu slovo "solidarita".

Možná máte pravdu v tom, že diskuse o burkinách je "tragikomická". Ale proč je tragikomická? Protože o samotné burkiny opravdu nejde. Skutečně jde o podvolení. Zahalování žen v islámu není problémem módy nebo vkusu, ale výhradně náboženství. Zahalování žen v islámu je vnějším vyjádřením podřadného postavení ženy v islámu. Burkiny tedy nejsou vyjádřením svobody volby oděvu, ale skutečně výrazem podvolení ženy. Žena v burkinách vyjadřuje nesvobodu a nerovnoprávnost svého postavení. To, že tak činí dobrovolně, ten problém rozhodně neumenšuje. Rozhodně není přehnané tvrzení, že postavení ženy v islámu je projevem naprostého barbarství. Oděv je jen nejviditelnějším aspektem tohoto barbarství. Osobně považuji za velmi nebezpečné, pokud někdo, kdo náboženství studoval, nedokáže fatálnost tohoto barbarství odhalit a varovat před ním (a naopak mírní jeho kritiku nebo ho dokonce obhajuje).

Vaše příspěvky jsou skutečně názorným příkladem naprosté demagogie.

0/0
12.7.2017 19:25

J51a18r47o40m73i62r 70N98o61v95a18k 1483364305630

Chtěl bych zpátky kvalitní blogery kteří byli z iDnes vyštváni, vyhozeni či jinak odstraněni .. to abych nenarážel v popředí na tyhle Hornery a podobné. Jsem sám, v menšině .. nebo je nás tu takových více ?

+1/0
12.7.2017 0:09

M57i97l46a46n 79R67a21d73e20k 3767156551721

Mame byt solidarni s Evropou. To znamena NEBRAT muslimy

0/0
11.7.2017 16:56
Foto

V58l95a81d75i24m97í30r 84K88r56o51u34p93a 8407248521262

Ještě nikdy jsem od vás nečetl blog, co blog, myšlenku, u kterých bych si nepovzdechl - "... Bóóóže, to je ale zase hloupost!"

+8/0
11.7.2017 14:24

P51e90t95r 77A73g72u17l49á76r 4847778970694

Bohužel, solidaritu tohoto druhu si mohou dovolit jen ti, kdo na to mají. Solidární jsme byli vdycky a s každým. To máme sbírku na německé vojáky u Stalingradu, na Kubu, na Afriku za komančů i po nich. Na postižené, na slepé. Těžko může někdo říci, že nejsme solidární.

+4/0
11.7.2017 13:35

Z34d28e89n22e12k 78Z29a93m49e16c45n74i11k 3554221529493

"prověřený uprchlík, který se vrátí po válce domů", vy tomu opravdu pane autore věříte? to nemůže být názor plynoucí z vašeho čistého přesvědčení.drtivá většina z nich nás jde kolonizovat a jsou sem naváženi s tím, že doma budou tady.

+2/−1
11.7.2017 12:52

Z52d68e56n68e85k 18H76o97r85n87e41r 4984381302323

8-o a kdo je sem veze?? Neodvažuji se zeptat, jaké k tomu máte důkazy, jistě ty nejověřenější. Kdo jsou ti oni?

+1/−3
11.7.2017 13:11
Foto

L24u63d38ě61k 21M91a60z94u57r75e45k 7550316761289

Pan autor si plete skutečnou (a všestranně přínosnou) solidaritu s jakousi falešnou "solidaritou", která není ničím jiným, než na jedné straně ubohou a podlézavou hloupostí (eufemisticky řečeno) a na straně druhé sprostým fašistickým diktátem (opět eufemisticky řečeno, protože míru tohoto svinstva vůbec nelze slušně pojmenovat).

Obrazně řečeno - Pokud by někde stádo bečících vypasených ovcí jejich vlastní hloupostí spadlo ze srázu a polámalo si nohy a čekalo pak na nucenou porážku a zbylé řekněme 4 ovečky ještě nespadly (země V4 je je podobnost "čistě náhodná"), tak by pan Horner zřejmě na ně v záchvatu "solidarity" vypustil (tady ve skutečnosti ty pravé "normalizační"!) psy, aby tyto 4 ovce přinutil rovněž ke skoku a k "solidárnímu" zlámáni noh!

(Znakem "zaprděného čecháčstcí" je zjevně pro pana Hornera skutečnost, že jsme si dovolili zatím ještě nemít zlámané nohy! A to se podle pana Hornera nesmí!) Rv

+13/−1
11.7.2017 12:36

Z59d64e10n33e26k 30H38o82r26n50e91r 4364241472293

;-D Tak přesvědčivě mi moje bludy ještě nikdo nevyvrátil. Jste jednička.

0/−1
11.7.2017 13:17

M65a29r82t30i20n72a 93M10o59u87d57r21á 7800323406869

Jenomže tahle vynucovaná solidarita je součástí a cestou k nové normalizaci.

+6/0
11.7.2017 11:35

J10o79z35e32f 41Č75e22r98n92ý 3411479863691

Švejk sa blbý robil. Vy sa robíte múdry.

+13/0
11.7.2017 11:19

P84a76v23e75l 90B56a61r34t20o14k 9348590142213

S tou svou zarputilostí jste opravdu velmi zábavný. :-)

Jen tak dál ! R^

+5/0
11.7.2017 10:42

M74a14r49t16i52n38a 50M21o10u90d16r53á 7530293896889

Přínos pana Horneta spatřuji především v tom, že si pak člověk lépe uvědomuje přiměřenost ostatních blogerů.

+7/0
11.7.2017 11:36

M72a84r33t24i81n74a 81M29o33u70d15r76á 7940553756289

opr. HorneRa (t je hned vedle r, tak jsem překlepla)

0/0
11.7.2017 11:38

M29a10r17t59i86n 87L18a46c57o 7843856178

Hornet = sršeň (angl.)

Horner = narkoman (angl.)

+1/0
11.7.2017 14:54

P31a46v37e70l 45B47a29r10t44o31k 9468920842253

Tak jsem to myslel. :-)

Tedy ne, že by z opačného názorového spektra nebylo možno číst podobně nesmyslně vyhrocené výlevy.

Jo a máte opravdu hezké příjmení. :-)

0/0
11.7.2017 11:55

D44a46n61i54e65l 34K72r85o52n46e68r 7134104636477

Zajimave je, jak vyvozujete zavery, ktere z clanku pana Jakla vubec nevyplyvaji. Vase prislovecne "hledani hole" se stava cim dal krecovitejsi. Tezko si pak muzete pripadat jako "lepsi clovek", i kdyz se tak zrejme citite. Existuji dve skupiny lidi - chytri a hloupi. Rozdil mezi chytryma a hloupyma neni ten, ze ti chytri jsou hodni a hloupi jsou zli, ale ten, ze chytri maji pravdu a hloupi ji nemaji...Nechci predjimat...ale cas ukaze, na ktere strane stojite. :-)

+4/0
11.7.2017 10:30

D74a39n95a 66S59m81é95k98a69l39o75v54á 5407956813162

Přijde mi to jako zvolání "desetitisíce lidí mají AIDS, buďme solidární, nakažme se taky, ať v tom nejsou sami!" - člověk jakožto tvor rozumný by se měl poučit z chyb svých, nebo svých blízkých. A místo jejich opakování (aby si solidárně nabil ústa taky), by měl mít možnost upozornit, že je to chybný krok a odmítnout ho. Místo toho vidíme odsuzování jiného názoru, zesměšňování argumentů, bagatelizaci varování... Máme právo si určit, kdo bude bydlet v našem bytě a stejně tak bychom měli mít právo si určit, kdo bude žít v naší zemi, kterou naši předci vybojovali za cenu ztrát mnoha lidských životů. Pokud řekneme, že tu někoho nechceme, nikdo nemá právo nám ho sem nastrčit násilím - ať se jedná třeba o nevychované německé turisty, rumunské šmelináře s kočičím zlatem, ruské propagátory bolševismu, norské nezletilé opilce nebo migranty s nejasným původem a účelem cesty.

+15/0
11.7.2017 9:42

Z31d43e51n50e55k 90H91o59r23n30e78r 4104671672443

Nechápu jak jste to četla. Takže solidarita neexistuje, nemá smysl nebo co? Kdo řekneme, že koho nechceme? Celou dobu se bavíme o prověřených uprchlících, o nichž se předpokládá, že se vrátí po válce domů. Fakt je mi z těch fňukacích výmluv nanic.

+1/−9
11.7.2017 9:57

A82n80t34o14n35í79n 43K12o29u44n76o32v78s21k92ý 9768140468248

To je ale dost podstatná změna tématu.

A moc nechápu, proč se chcete bavit o nepatrném zlomku imigrantů. když zajímavější je ta většina z nich.

+2/0
11.7.2017 10:16

M35a60r58t17i56n 82L78a81c45o 7803816388

Kto je to ten "SE"? Má adresu? Akú pravdepodobnosť má "Seho" predpoklad? Má "Se" nejakú zodpovednosť, ak jeho predpoklad nebude správny? Dá sa "Se" postaviť pred súd a dokáže zaplatiť škody, ktoré z jeho chybného predpokladu vznikli?

0/0
11.7.2017 15:01

P40e34t55r 93Č29e35j69k12a 7726295249162

Máte na mysli například ty "prověřené uprchlíky", kterým je někdy i třicet a vydávají se za děti? Člověk bez jasně ověřené totožnosti zkrátka nemůže být uprchlíkem - to je v podstatě protimluv. Uprchlíkem je člověk, který prchá z vlasti před pronásledováním - k tomu, aby mohl být uprchlík musí být doložitelné, jakým státním příslušníkem je..... to často není. Takže sakra o jakých prověřených uprchlících to mluvíte??????

+2/0
11.7.2017 15:24

Z72d33e21n79e66k 46H26o41r84n41e17r 4854741342513

Já to švejkování nechápu. Nejste si trapní? Nikde v textu nepíšu, aby kdokoli páchal solidární harakiri. To je samé zdá se mi, předpokládám, ale dohromady je obludnost námitek na úrovni praktické školy. V článku není nikde se solidaritou spojeno sloveso muset. Bohužel je mi stokrát sympatičtější postoj Slovenska, které se sice soudí o mechanismus kvót, ale migranty na současně přijímá. Když potom nějaký zdejší chytrák běduje, jak se nemůžeme sami rozhodnout, nikdo neříká lžete: vláda odmítla přijmout uprchlíky, bude za to sankcionována, no a co, máme názor, tak si za něj zaplatíme. Nechte toho fňukání a začněte konečně myslet

0/−6
11.7.2017 9:21

P35e53t43r 62T30o90m13e52k 1756842900661

Problém je v tom, že nechápete, že Evropa to solidární harakiri už páchá. A obrátky se pod vedením těch individuí v jejím čele zvyšují.

+7/0
11.7.2017 9:26

Z16d11e72n94e20k 53H84o83r44n12e22r 4454291482953

Já si nemyslím, že tu situaci lze nebo nelze pochopit. Při různém kvantu nebo kvalitě informací budou nutně různé závěry. Z pohledu historických a etických zkušeností jsou zase další hlediska. Jenom vy máte neoblomně jasno. Ve skutečnosti si nemůžeme být jisti. Já nesázím na paniku jako např. vy. Pátrám a pochybuji, nejsem si jist, co je správné a únosné, nicméně je nepopiratelné, že věc se navzdory netrpělivým kritikům řeší. Je mnoho důvodů ke kritice, nicméně hysterie není řešení.

0/−4
11.7.2017 9:53

P95e33t48r 80T68o77m10e26k 1686202970331

Já nepanikařím a možná bych i mluvil jinak, kdyby vše probíhalo jinak. To znamená kdy se ta individua v čele Evropy chovala odpovědně. Kdyby hranice Evropy překračovali jen ti, kteří jsou v opravdovém nebezpečí, to znamená, kdyby Evropa měla skutečné hranice. On by to nebyl takový problém, kdyby se chtělo. Jenže ono se z nějakého důvodu nechce. Někdo na tom hodně, ale opravdu hodně vydělává. Takže v téhle situaci je pro mne jediné řešení, řešení radikální.

+4/0
11.7.2017 10:07

A12n30t56o36n88í98n 39K25o67u89n31o62v10s89k89ý 9488220188248

Ano. Jisti si být nemůžeme. Zcela teoreticky je možné, že když bude v ČR stejné procento muslimského obyvatelstva jako třeba ve Francii (cca 10%), že to bude nejklidnější země EU a zcela prostá teroristických útoků apod.

Hysterie a panika jistě není řešení, ale řešením není ani čelit agresi teroristů hesly o usmíření a nicneděláním. Trpné a odevzdané postoje jsou v politice sebevražedné.

Já bych ovšem na rozdíl od vás vyzýval k něčemu jinému - ke skromnosti.

Tedy - nechovat se jako by nám byla do péče svěřena celá zeměkoule a nemyslet si, že Češi přijdou na to, tak integrovat imigranty z naprosto rozdílného kulturního okruhu, když to zůstalo Francouzům, Britům a dalším po celá desetiletí skryto.

+1/0
11.7.2017 10:08

Z23d33e93n79e14k 94H25o22r66n89e42r 4624951862503

;-D

0/0
11.7.2017 13:58

P64e36t17r 22Č23e15j14k79a 7166745699482

Mně je naopak z duše odporné přijímat někoho jen "pro formu", aby z toho nebyl průšvih, to je takový ten přístup princezna koloběžka - oblečená/neoblečená, přijímání / nepřijímání. Kvóta říká přijmout tolik a tolik lidí do konce letošního září (rozhodnutí má 2letou platnost, která za 2 měsíce končí) a v říjnu / listopadu by tedy mělo dojít k vyhodnocení toho, kdo jak rozhodnutí splnil / nesplnil a každá země EU, která kvótu nesplnila, by tedy měla být žalována pro porušení evropského práva (pokud jde EK opravdu o dodržování schváleného rozhodnutí a ne jenom šikanu vybraných zemí).... a bude to skoro všechny země EU (s výjimkou zemí, které mají opt-out). ;-D Přístup české vlády je mnohem čistější, rovnější a "čestnější" - říkáme jednoznačné "ne".... slováci říkají "ne, ale aby nebyly problémy, tak čistě pro formu nějakých 10 míst nabídneme, abysme se řízení prozatím vyhnuli".

0/0
11.7.2017 10:08

M89i78c39h87a18l 54S95e74d38m32í25k 3619215766411

Zdá se, že pro Vás má solidarita jeden rozměr - přijímání migrantů ze zemí, kde příval nezvládají. Falešnost této teze prohlédl dokonce i Palata!

Lidé znalí poměrů říkají, že je daleko efektivnější pomáhat v místě konfliktu nebo blízko něj, protože náklady na stejnou pomoc jsou nižší. Nelze ignorovat ani vlastní bezpečnost, protože mísení nekompatibilních kultur ve větším měřítku evidentně přináší značná rizika.

+7/0
11.7.2017 9:08

A49n81t15o92n43í22n 44K62o82u35n97o13v20s42k27ý 9298190658148

Solidarita není trest. Jen je třeba používat toto slovo ve správném významu.

Pokud si můj přítel z lehkomyslnosti zapálí dům, nemůže po mně žádat, abych si já zapálil svůj dům také a ohánět se při tom solidaritou.

Jiná věc, že tohle po mně skutečný přítel nikdy žádat nebude a pokud ano, měl bych se zamyslet, jestli si své přátele vybírám správně.

Je jistě možné hledat různé rozdíly mezi fašismem a islámem, protože například rozdíl mezi mesianismem rasovým a mesianismem náboženským existuje, ale mně hledání takových rozdílů nepřipadá nijak účelné.

Stačí mi vědět, že přijímat v ČR jako imigranty muslimy, stejně jako fašisty je nebezpečné.

+7/0
11.7.2017 8:39

V45á81c77l80a87v 66Š31í58m28a 3481746944451

I když s názory p.Hornera naprosto nesouhlasím a striktně je odmítám, cením si toho, že jsou alespoň konzistentní.

Na rozdíl od jiného "sluníčkářského guru", jenž, zdá se, již dostává instrukce a výplatu od jiného subjektu - viz. :

http://zpravy.idnes.cz/komentar-migranti-navrat-evropska-unie-fcr-/zahranicni.aspx?c=A170710_123540_zahranicni_pmk

Ani padlá děva nejde úplně s každým, ale novinář...

+9/0
11.7.2017 8:07

P80e64t31r 74T22o40m57e13k 1366952140881

Nojo, on pan Palata nějak otočil. Trvale nebo přechodně?

0/0
11.7.2017 8:55

Z15d43e62n56e18k 23H59o56r75n93e62r 4674931472713

Slušně a po dobrém vás žádám, přestaňte mne obtěžovat pod mými blogy. Pokud moji prosbu - žádost nevyslyšíte budu nucen mazat každý váš spam, kdy píšete naprosto mimo téma.

0/−6
11.7.2017 9:23

P84e92t94r 87T86o88m26e47k 1876672150871

Vy nejste schopen pochopit, že jsem odpovídal panu Šímovi? Nebo to se taky nesmí?

+5/0
11.7.2017 9:28

Z60d61e76n49e77k 87H75o53r13n73e49r 4144881282293

Dejte si schůzku pod svými blogy nebo se bavte o tématu článku. Vnášení jinýc témat je obtěžováním, neboť rozmělňuje diskuzi. Navíc to zjevně děláte schválně.

0/−7
11.7.2017 10:00

P50e27t95r 37Č36e49j55k64a 7176485199242

V takovém případě ale tuto připomínku směřujte vůči panu Šímovi a ne panu Tomkovi..... ;-)

+3/0
11.7.2017 12:28

P72e66t55r 94J51í30l62e96k 8782351267

Zajímavé a karma.

0/−6
11.7.2017 7:40

K74a91r49e44l 97B45a88b16i68c66a 9483977514605

Gratuluji! Učiniti z vět typu: ..Státní zřízení nesmí sloužiti jednotlivcům u státního vesla, nýbrž celku, tj. národu... ukázku fašistického smýšlení, toť věru majstrštyk demagogie. Konečně začínám rozuměti našim zkorumpovaným politikům napříč stranami; jedná se vlastně o ryzí projevy jejich solidarity!

Vy budete možná pro někoho úsměvný, pane Hornere. Z mého pohledu začínáte aspirovat na titul nebezpečná persona.

+17/0
11.7.2017 7:17

P40e64t42r 95T53o38m40e62k 1256192970181

Ale tak to je u Hornera vždy.

+6/0
11.7.2017 7:54

Z31d29e51n90e48k 92H33o52r14n86e91r 4514201742113

Nepřípustné je rovněž systematické obtěžování, urážení nebozesměšňování jiných blogerů. Kodex blogera

0/−5
11.7.2017 9:24
Foto

M78i51l74o73š 25F93. 63P86e86c65h52a50r 3943621580825

Kodexem blogera jste vázán vy ve svých článcích, nikoli diskutující. Dokážete to přijmout, nebo mě zase statečně smažete?

+5/0
11.7.2017 11:10
Foto

V51l35a75d25i46m24í30r 73K25r54o47u73p47a 8227318301522

Pro nikoho není kodexem blogera "trestné" poukázat na fakt, že autor píše z pohledu čtenáře/kritika nesmysly. A vy je prostě asi nejen z mého pohledu vršíte jeden na druhý. To, že vám někdo z adminů jde na ruku a umisťuje vaše výtvory na titulku je jiná věc a vy, kdybyste tu byl tak dlouho jako já, byste si možná uvědomil, že to často bývá polibek smrti. Takže znovu - kriticky a zcela přípustně tady veřejně prohlašuju, že píšete nesmysly, často hraničící se zdravým rozumem. Můžete si jít na mě stěžovat adminům, tento svůj názor si v pohodě uhájím, protože ať už to tady vypadá jakkoliv, kritika ještě naštěstí zakázaná není...

0/0
12.7.2017 14:43
Foto

J58i87ř87í 50H93e13r53m44á41n84e47k 4966962692930

Já jsme člověk solidární a rád někomu v nouzi pomohu, hlavně řidiči. Ale nesmí to být řidič, který pod falešnou záminkou nedostatku PHM (mávání prázdným kanistrem), aby mě pak okradl na falešných špercích.

Prostě, solidarita a nejen s řidiči ano. Ale pečlivě vážit, zda se jedná o nouzi skutečnou, či předstíranou.

A bohužel, musím říci, že v těch několika případech to byly spíš pokusy o podvod, než žádost o solidaritu.

Zazvonil u nás v bytě (jako důchodce bývám občas doma) mladík, že si u přítelkyně zabouchl klíče, peníze, no prostě všechno. A že si zavolal zámečníka, aby mu otevřel ten byt a potřebuje 1.000,- Kč, aby ho zaplatil...

Bylo by bývalo moc idealistické a hezké být tou tisícikorunou "solidární". Jenomže celkem rychle mi došlo, že on přece může zámečníkovi zaplatit těmi penězi, které má v tom zamčeném bytě...

A tak to v životě chodí neustále. Jen některé prosby o solidaritu jsou pravé. Ostatní jsou "fake".

+11/0
11.7.2017 6:51

P31e44t66r 75T93o37m85e58k 1766592290761

Ale Horner by i v tom případě okamžitě ochotně tou tisícikorunou pomohl. On totiž pomáhá a nepřemýšlí o tom co ta pomoc přinese.

+5/0
11.7.2017 7:56

B30o26h73u65m45i10l 91M17i74c17h87a47l 3805404835611

To ne. Ale ochotně Heřmánkovi veřejně vysvětlí, že bylo jeho morální povinností tou tisícikorunou pomoct.

+5/0
11.7.2017 8:18

M76i32r75o54s60l26a38v 80M45u37d91r65a 6989207370312

Zřejmě ten dotyčný, žádající o tisícovku vás ocenil jako osobu na úrovni "momentálně zaostalého" a tak to zkusil.;-D

Nebo si zase vymýšlíte.:-/

0/0
11.7.2017 11:32
Foto

J26i82ř37í 69H74e49r46m15á89n94e85k 4426962842440

Marná snaha, pane Hornere.

+3/−1
11.7.2017 6:15



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.