Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M43i66r45o31s23l77a61v 25B26u81d86í75n 8245687252

Ve společnosti by měla být rovnováha. Momentálně je rovnováha porušena ve prospěch sluníčkářského bagatelizování problémů s migranty ve stylu "Ještě tu ani migranty nemáme, ještě žádné teroristické útoky, ale již se tu varuje a nenávidí na celé kolo". Jako bychom ani nebyli součástí Evropské unie. Pokud jsme, tak je TADY máme. Jak migranty, tak teroristické útoky.

"Pokud k nám migranti podle všeho nedojdou a teroristické útoky nebudou, ozbrojená individua nám nečinně zůstanou. Koho asi budou střílet?" No přece toho, koho doteď. NIKOHO! Počet "ozbrojených individuí" sice stoupá v důsledku obav z reálně vzrůstajících rizik v rámci Evropy, ale počet jimi postřílených lidí je celkem konstantní - téměř nulový. Legálně ozbrojená individua nám nečinně zůstanou i nadále nečinná. Naprostou většinu trestných činů způsobených střelnou zbraní spáchají individua ozbrojená nelegálně. Těch se jakékoliv další omezení tak nějak z principu netýká.

Máme poměrně dobrý, přísný "pistolový" zákon. Cílem "ústavní aktivity" je zachovat současný stav. Ne nesmyslně omezovat legální držitele střelných zbraní, kteří prošli celkem náročným procesem získání zbrojního průkazu.

+6/0
29.6.2017 15:02

J55i61ř87í 96S91v10o58b72o63d12a 9705218113406

Ve svém článku uvádíte jako příklad dobu feudálů, kdy "běžný občan nesměl držet zbraň". Tak zaprvé: v době feudálů nebyli žádní občané, ale poddaní. Za druhé: právě proto to byl feudalismus a nikoli demokracie. Poddaní se nesměli bez souhlasu své vrchnosti ani vystěhovat, natož držet zbraň. To by se dnešnímu vedení Evropské unie líbilo – úplně odzbrojit obyvatelstvo, aby se v případě problémů (nesouhlasu, vzpoury) mohli kdykoli spolehnout na profesionální armádu. Právě tohle je cesta ke skutečnému panství. Vždyť největší moc v EU mají nikým nevolení úředníci, kteří si osobují právo vychovávat celé národy!

Ta Vaše "rovnováha", o které hovoříte, je dobrá tak pro nějakého buddhistu, který celý život nevytáhl paty z kláštera. Ve společnosti musí vždycky převažovat dobro nad zlem a dobro je nutné aktivně prosazovat. Žádná rovnováha. Kristus si také upletll z provazu bič a vypráskal podvodníky a lupiče z chrámu.

Vy mluvíte o České republice jako o "zemi, kde je tekutý hněv na postupu". Prohlédněte si celý muslimský svět a uvidíte, jak vypadá skutečný tekutý hněv. To, že se tento skutečný a hmatatelný tekutý hněv přelévá do Evropy, nezpůsobují občané České republiky. Ale maximálně ten hněv přiživují "filozofové" Vašeho typu.

+9/0
29.6.2017 12:29

D47a45n51i52e50l 96Č51e90r32n49ý 8534765115448

Trochu vás poopravím:

1.v době feudálů měli běžní poddaní k dispozici cep, sekeru a další si upravili, což dokázali velmi přesvědčivě, zatímco dnes tyto prostředky nejsou a máme fakt jen holé ruce.

2. V budhistických klášterech vznikla velmi účinná bojová umění, když je přestalo bavit nechat se podřezávat jako kuřata.

3. Naprosto souhlasím

+5/0
29.6.2017 13:44
Foto

V53l95a52d88i76m46í88r 92K41r16o12u89p84a 8927818291512

Kdyby ten článek nebyl k smíchu, byl by k pláči...;-D

+13/0
29.6.2017 9:40

Z66d60e83n77e46k 44H32o73r71n72e64r 4394471532243

Ohromující intelektuální námitka ;-D

+1/−2
29.6.2017 11:02
Foto

V98l23a29d67i58m81í44r 63K50r54o13u45p50a 8597218571182

Ano, až si říkám, jestli jsem to s ohledem na vaše možnosti neměl podat poněkud jednodušeji, abyste se nezacykloval už u slova článek.

+1/0
30.6.2017 15:32

P12a97v85e26l 26Š65t16í60p30e24k 5149733344625

Je porušena demokracie, protože občané mají jiné názory, než Horner. A ještě se ti tupí nenáviatníci nechtějí zadlužovat, no fuj! Všechno zcenzurovat a nařídit Hornerův demokratický názor plošně po celém území!

+9/0
29.6.2017 9:11

Z93d61e86n90e71k 72H24o69r69n32e95r 4424331432973

Ale, ale, to jistě Horner nechce. Demokracie je rovnováha, slyšel jste někdy to slovo?

0/−4
29.6.2017 11:07

J81i23ř59í 24S55v36o49b66o97d81a 9565238163386

Demokracie není rovnováha. Demokracie vždycky MUSÍ znamenat převahu demokratických principů nad nedemokratickými principy, kterým skutečná demokracie musí nepřetržitě aktivně čelit. Demokracii paradoxně ohrožuje i to, co se nyní odehrává po celé Evropě a co právě vypadá jako rovnováha – programy politických sil jsou od sebe téměř nerozlišitelné a vládní a opoziční politické síly jsou mezi sebou snadno zaměnitelné. Právě proto pozorujeme snahy o rozředění a promíchání obyvatelstva, snahy o jeho pacifikaci a unifikaci – to je totiž způsob, jak zcela eliminovat opozici.

+5/0
29.6.2017 12:54

P66a39v89e26l 90Š19t83í62p67e49k 5839933424375

Demokracie je vláda většinového názoru a ne Hornerových vlhkých představ.

+5/0
29.6.2017 14:25

P63e29t82r 42S71k61ř48i11v54a58n 3783358538

Je to váš názor a to je třeba respektovat. Snad vás povzbudí, že na odzbrojení obyvatel máte přesně shodné názory s velikány celého světa.

Například Hitler měl stejný názor jako vy:

Největší chyba, kterou bychom mohli učinit je dovolit podřízeným rasám držet zbraně. Historie ukazuje,že všichni dobyvatelé, kteří dovolili podřízeným rasám držet zbraně, si tím připravili vlastní pád.

Další vaše spřízněná duše Mao C Tung:

Veškerá politická moc pochází z hlavně pušky.Veškerými zbraněmi musí vládnout komunistická strana, aby takto žádné zbraněnemohly nikdy být použity k vládnutí straně.

Určitě vám bude blízký názor i pana V.I.Lenina:

Jeden člověk s puškou je schopen kontrolovat sto neozbrojených. Provádějte plošné prohlídky a za nalezené zbraně popravujte.

Naopak názor Masaryka vás musí budit ze spaní:

Když mě někdo napadne, aby mě zabil, budu se bránit, a nebude-li jiné pomoci, zabiju násilníka; když už jeden ze dvou má být zabit, ať je zabit ten, kdo má špatný úmysl (vlastnil a nosil zbraň)

Bohužel vám nepomůže ani Sigmund Freud který prohlásil toto: Strach ze zbraní je znakem sexuální a emocionální nedospělosti.

+23/0
29.6.2017 9:00

D88u18š24a59n 17N40i13k92o16d26e41m 9345249284543

R^

+2/0
29.6.2017 9:11

Z19d39e60n93e22k 12H77o98r23n50e53r 4894651842403

Nějak vám při čtení článku unikla zásadní maličkost. Nejde mi o odzbrojení, ale o to, že není žádoucí posilovat plošně postavení potenciálně nebezpečných střelců ochraňujících stát, který se vám dnes líbí.

0/−5
29.6.2017 11:06

P46e64t64r 87S72k59ř35i34v86a11n 3343708228

Potencionálně nebezpeční střelci? Mluvíte tu o lidech kteří MUSÍ prokázat čistý trestní rejstřík. Mluvíte tu o lidech jenž MUSÍ být psychicky v pořádku, mluvíte tu o lidech jenž MUSÍ prokázat i fyzické zdraví. Dále MUSÍ prokázat jistou inteligenci u závěrečného testu. Tito lidé MUSÍ předvést své znalosti při bezpečné manipulaci se zbraní. Tito lidé na sebe dobrovolně berou obrovskou zodpovědnost, zbraně plus děti, krádež zbraně, ten člověk se nesmí ani napít pokud má u sebe zbraň. Jestli takto vypadá potencionálně nebezpečný člověk, tak osoba usedající za volant je dle vašeho výkladu vrah. A že vy se domníváte, nebo v krajním případě si myslíte že..... to je argument na pískoviště a ne do seriozní debaty.

A než se tu začnete ohánět jediným případem který by alespoň trochu podpořil vaší jedinou pravdu tak si uvědomte, že střelec UB už mít dávno zbraň neměl. Tady selhalo naprosto vše, i přes výzvy příbuzných policie nekonala:

https://www.krajskelisty.cz/zlinsky-kraj/okres-uherske-hradiste/12225-k-masakru-v-uherskem-brode-vubec-nemuselo-dojit-casovana-bomba-tikala-sestnact-let-co-prozradila-policejni-zprava.htm

Stále zde máte 300 000 ozbrojených lidí, pokud selže jeden tak to ani statistika nezaznamená. Proč nebojujete proti SUV nebo dlouhým kuchyňským nožům? A poslední dotaz. Pokud by došlo k větší konfrontaci, kdo bude bránit občany? Naše malá armáda s municí na 1 týden bojů? Stejně jako ve Finsku nebo pokud se obrátíme do historie, zde střelci budou obrovským přínosem.

+6/0
29.6.2017 11:29

P66e11t47r 47Č29e55j44k28a 7276415409912

Opravdu mě baví, když všechny ostatní osočujete ze strachu z cizinců, xenofobie, rasismu a já nevim čeho všeho a přitom se bojíte vlastních spoluobčanů. Dovolte mi vám říct, že mnozí ozbrojení kolem vás třeba chodí bez toho, aniž byste to vůbec kdy zjistil.

Jinak řečeno, zatímco podle vás "není žádoucí posilovat plošně postavení potenciálně nebezpečných střelců", tak podle jiných "není žádoucí mít otevřenou náruč a neuplatňovat přísné kontroly vůči těm, co chodí do Evropy z třetích zemí" - a zatímco teroristických útoků (či zveřejněných a zmařených pokusů o ně) v Evropě spáchaných v souvislosti s tou otevřenou náručí je za poslední dva roky hned několik, tak vražd spáchaných legálními zbraněmi bylo spácháno za poslední roky v ČR kolik? Šlo jenom o Uherský Brod, kde navíc došlo k selhání jednotlivce - ten člověk de jure legálním držitelem dávno nebyl..... Zamyslete se nad sebou pane Hornere....

+4/0
29.6.2017 18:09

A20n19t10o19n62í50n 46P17e75t78r76k68o36v54s94k83ý 8159730910865

No není vůbec náhodou, že dnes ti, kteří si o sobě myslí, že mají právo rozhodovat o tom kam má směřovat a jak má vypadat společnost mají podobné nebo totožné myšlenky a názory jako největší zločinci historie. Jsou to pro společnost nebezpeční jedinci s pro totalitním myšlením.

+2/0
29.6.2017 22:42

P41e65t41r 22Č12e16j69k20a 7506225299322

Kdyby byla soutěžní disciplína v demagogii, tak v rámci mistrovství republiky obsadíte velmi vysokou příčku, možná se dostanete na bednu! ;-D

+8/0
29.6.2017 8:46

Z33d95e62n49e34k 25H33o60r86n62e46r 4864331772213

Toto vyvolává v oponentech silně strukturovaný názor ;-D

0/−2
29.6.2017 11:09

M73i59l59o23š 53D48v53o59ř53á76č87e16k 2555798360664

Autor i clanek predstavuji absolutni vrchol odriznuti se od prirodnich zakonu a reality.

+11/0
29.6.2017 7:56

Z63d59e53n44e39k 91H54o58r89n49e41r 4104781292533

Tohle je dobrá pochvala, děkuji.;-D

0/−3
29.6.2017 11:08

S87l34a94v95o59m89í97r 75B83e79n45e18š 6722467180764

Je vrchol demagogie srovnávat Uherský Brod s rozmachem terorismu.

V Uherském Brodě nabo na Třídě Obránců míru, dnes Milady Horákové, v Praze (narážka na čin Olgy Hepnarové v roce 1973) zabíjeli vyšinutí jedinci. Takoví žili, žíjí a žít budou. Podstatné je, že to nemá stoupající tendenci. Kolik jich bylo za Přemyslovců (i když tehdy neměli k dispozici automobili a pistole, ale vyskytovali se), tolik jich bylo za císaře Leopolda I., za Svobody (zmíněná Hepnarová), nyní za demokracie a tolik jich bude za sto let. Sem tam nějaký, ale nemá to tendenci růst. Z hlediska obětí a jejich blízkých je to stejná tragédie jako teroristický čin, protože nebožtíci jsou mrtvi úplně stejně v obou případech. Ale z hlediska celospolečenského to jsou sakra velké rozdíly.

+10/0
29.6.2017 7:47

S79l60a94v81o37m79í43r 80B81e14n10e32š 6132177520804

Omluva za překlep "automobili"

0/0
29.6.2017 9:01

Z34d32e98n81e60k 83H75o76r64n83e69r 4634931822813

Že nezmiňujete střelbu v Chomutově? Odtud to srovnání pochází a nejsem jediný, kdo si toho všiml.

0/−2
29.6.2017 11:11

P22e80t72r 61A48g82u46l26á18r 4907248240544

Očividně vám unikl smysl zákona. O to smutnější je, jak intenzivně ho odmítáte.

+8/0
29.6.2017 7:09

D88u75š71a75n 36N63i82k49o46d36e26m 9955839284273

Nač si čistit zuby když nemám zubní kaz? Že pane Hornere? Co se Vám nelíbí je populismus. Jste vrchní demagog této země. Já zbraň nemám a netoužím po ní. K zákonu jako celku můžu mít výhrady, ale co vy předvádíte je jen a pouze účelové překroucení podstaty problému. Rv

+19/0
29.6.2017 6:40

Z53d20e78n85e97k 31Z87a51m40e54c13n97i87k 3164901909463

v Italii už se to houfuje, hlavně aby bylo dost munice, v Uherském Brodě se ukázalo na co máme Policii

+5/0
29.6.2017 6:03

M69i30r86o88s21l92a37v 39B98u42č74e53k 6563653641634

Nelze nevidět obrovské proměny společnosti. Já je pak chápu jako rozpad hodnot - s vycpávkami nejrůznějších náhrad. Ten odkaz Adamitů - blíží se konec , Mesiáš přichází , pobíhejme tedy nazí , je pak ještě i přijatelně sympatický ... Žižka je mýtil - pálil, nicméně to očekávání přetrvalo. Je to i zvláštní, jsme ateisté - přesto věříme rádi ! V Brusele je věštírna, podobně pak i velekněz neagent je přijatelný. Do toho ony vycpávky líbivosti, pořid si svou zbraň a vyhlédni utečence svého ... Žít se dá - v jistém smyslu pak i přes pokrouceniny je doba skutečně dobrá. Nicméně tak nějak jsem si to představoval, když člověk očítal okolnosti konce, tak kdysi mocného Říma ... :-)

0/0
29.6.2017 4:54

S29l71a97v21o37m25í32r 11B33e41n31e32š 6642947420554

On ten konec kdysi mocného Říma asi vypadal jinak. Tehdy to až tak moc viditelné nebylo, jelikož tehdy veškeré změny ve společnosti byly pomalejší než dnes. Lidé v té době žili, ale moc si toho asi nevšímali, protože během jednoho života se toho zas až tak moc nezměnilo.

Dnes to můžeme rekonstruovat na základě historických podkladů a po tolika stovkách let nám připadá rozdíl 200 let mezi vládou císaře X., kdy to ještě šlo, a císaře Y, kdy to už hodně haprovalo, jako zlomek času, protože ve srovnání s tím, kolik času uplynulo od té doby, jsou ty dvě stovky let jedna desetina. Ale tehdy to byly stejné dvě stovky let, jako nás dělí od doby, kdy Karel Hynek Mácha byl dítě školou povinné.

+5/0
29.6.2017 9:30
Foto

L78i35b62u40s38e 41P26a51l56k97o88v22a 6970834888487

R^jde to s námi z kopce;-(

+3/0
29.6.2017 3:19

M44i67l43a92n 78R18a53d96e85k 3647796711141

jo - silácký populismus z EU, to jo. I přesto že se Česko chce bránit, dokud bude v EU tak se neubrání.

+4/0
29.6.2017 3:07

O74n13d10ř28e17j 76U39r12b32a90n 8407800699807

Tohle "Ministr vnitra se bez jakékoli argumentace dušuje, že zbytečně ozbrojenci střílet nebudou

Zdroj:http://horner.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=611460"

je obvzlášťní perla. Nikoliv ten, kdo nevěří na kouzelný proutek, ale ten kdo tvrdí, že záhadně zešílí až 300 000 lidí by měl svá tvrzení dokazovat. Chovanec to může tvrdit čistě proto, že to tak funguje dvacet let. Aneb kritériem pravdy je praxe.

+6/0
29.6.2017 1:58

Z26d43e87n35e57k 41H83o30r36n97e62r 4664701812643

S tou praxí právě souhlasím, protože navzdory tomu, že se nic neděje, střílelo se v Uherském Brodě a v Chomutově legálními zbraněmi. Budou problémy, ačkoli souhlasím, že drtivá většina "ozbrojenců" nic špatného neudělá, bez toho zákona mohlo být problémů mnohem méně. Uvidíme jak nás rozsoudí historie.

0/−1
29.6.2017 2:55

D54a72v61i54d 47V80i94k88t92o89r17a 9594464215767

V Brodě střílel cvok, který by si tu zbraň našel, i kdyby byla tisíckrát zakázaná. Tak by holt nestřílel pistolí, ale odpálil by PB bombu. V Chomutově střílel slušný člověk, který chtěl zastavit opilého šílence, chystajícího se přejet lidi na chodníku a ničit majetek.

Ne náhodou je nejvíc obětí v gun-free zónách.

+12/0
29.6.2017 7:30



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.