Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kam zmizel příspěvek pana Ptáčka?8-o Byl tu první, měl hodně plusů, jdu na chvíli na zahradu, a je v čudu?Někoho se snad kritika dotkla? ;-D

3 0
možnosti

V samozřejmě dobře víte, (podle čísla registrace zde musíte být hodně dlouho), že kdybych Ptáčkův příspěvek smazal, tak by to bylo vidět -> šedé okénko, že příspěvek byl smazán. Nicméně dezorientovat čtenáře lhaním je normální, užívejte si to, mně to nevadí.

1 1
možnosti

Pane Hornere, prokažte, že to myslíte s pomocí nebohým muslimským bratrům vážně, a přijměte nezjištně alespoň jednoho k sobě domů. My xenofobové a náckové o to nemáme zájem, ale vy, jak svědomí českého národa byste mohl ukázat, že nejsme všichni stejní. Zatím jen stále teoretizujete na blogu, co takhle praxe? Co jít příkladem ostatním? Dle vašich názorů jsem si 100% jist, že byste se postaral dobře a velmi rád.

3 0
možnosti

Nemusím nic dokazovat. Vy samozřejmě nejste ničím oprávněn komukoliv dávat podmínky chování a mistrovat ironickou legraci. Vaše latentní zatrašování na mě vůbec nezabírá, zkuste to jinde.

0 2
možnosti

Tedy nejneuvěřitelnějších blábolů už jsem četla dost, ale vy jste snad na špici. Ani trochu se za to, že působíte jako idiot, nestydíte?

5 0
možnosti

Proč bych se měl stydět za to, že jsem na špici? To není moc logické. Neberte se tak vážně, mohlo by to být o zdraví.

0 1
možnosti

R^

Kdo momentálně vítězí v soutěži o nejvtipnější blog týdne?

Vy nebo pan Dvořák nebo snad pan Hermánek?

1 0
možnosti

Pan Dvořák je soustavnější, jeho ironie není tak pobuřující jako ta moje :-)

1 0
možnosti

proč máte uvedeny bobry jako škúdce? a kormorána jakby smet?

1 0
možnosti

Pro určitou část obyvatel je bobr škůdce, když páchá škody na dřevinách a páchá svévolnou regulaci toku. Kormoránům se u nás v poslední době zalíbilo a ničí rovnováhu živočišné skladby v našich vodních tocích.

0 0
možnosti

Aha, to mě mělo přesvědčit, že kvóty jsou super. Aha.

4 0
možnosti

Děkuji, že jste se k nám přidal :-)

0 0
možnosti

J78a85n 20R68á18ž

25. 6. 2017 13:13

Dosud jsem Vás bránil před nařčením, že psychická odchylka od normálu, vytváří u Vás podvědomý tlak na psaní obsahově velmi podivných blogů.

Tímto článkem jste bohužel potvrdil, že šiřitelé názoru o skutečných příčinách Vašeho psaní, mají zřejmě pravdu.

6 0
možnosti

Děkuji za starost, to jsem si ani nezasloužil. Nicméně jestli já sám se beru vážně, tak vy se berete smrtelně vážně :-)

0 1
možnosti

Většina lidí se nechce nechat "obohacovat" i kdybyste se na hlavu stavěl.!!

6 0
možnosti

Já žádnou většinu nikde nevidím, kde je? Kdyby tady byla, už bychom se o problému nebavili.

1 1
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 22,53
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik