Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Prapodivná názorová bramboračka. Je to o panu Hannigovi a nebo o pravidlech sebeobrany před teroristy resp. lumpy všeho druhu?

6 0
možnosti
ZH

Je to Haniggovi jak nemá podle mě právo soudit bez soudu druhé...

0 10
možnosti
MZ

No nic, tady to zase asi bude plodná diskuse. Škoda, že jen tu na netu, rád bych viděl pana Hornera a další v přímé konfrontaci. To by alespoň byla zábava, takto jen pár šiřitelů té jedné pravdy bude dehonestovat člověka. Hlavně slušně, bez nenávisti, jako pank Pajonk, Horner, Nýč. Už chybí jen Rank, Bočok a Béreš. Pak to tu bude dokonalé, mírumilovné, slušné a věcné.

16 0
možnosti
LK

To jste tedy velice odvážný. Vámi jmenovaní byli tak odvážní (podle jejich příspěvků nebo blogů), že před rokem 1989 jednou týdně prokousli hrdlo minimálně okresnímu tajemníkovi strany a jednou měsíčně vařili guláš z důstojníka SA.:-P

11 0
možnosti
Foto

Tvorba, tato vlastní prezentace každého z nás, je přímo úměrná charakteru (lidskosti) toho každého. Nejhorší je to když popularita předstihne lidskost. Úplně nejhorší je ale, když takto postižená osoba získá moc.

Karma pane Horner.

Ti údajně nepodělaní si kolikrát ani neuvědomují, že tady smrděli pěkně dlouho.

2 14
možnosti
MZ

Přesně:-) Už tu smrdíte dost dlouho..To je úroveň.

3 0
možnosti
MZ

Už to jen dát na první stranu. Přitom se mi při čtení vybavilo Rudé právo, které jsem nedávno vyšťoural (já si tu dobu nepamatuji). Pane, jste tak nenávistný člověk až běda. Já bych možná i souhlasil s některými pasážemi, máte právo na názor jako pan Hanning, ale ta dehonestace. Zase a opět porušujete kodex blogera a nechápu, že jste odsud nemazal jak malované sáně. Po několikáté výrazy za hranou, osobní nepodložené osočení atd. Přesně, šiřitelé jen té své jediné pravdy a kdo jde proti, tomu dáme po bolševicku. Protože v zájmu lepší, humání a té "naší" společnosti ty nehumání co? Já si už vůbec nedělám o Vás iluze, co by se stalo..

Klidně si mě smažte, pak dostanete blog, to bude větší sranda.

Vám ten svůj poslední mile rád obětuji.

MZ

20 0
možnosti
ZH

Dehonestace na základě jeho vlastních zdrojů ;-D myslím, že ani váš úsudek se neblíží zdravému rozumu. V roce 1970 brali takový redaktorský post v rozhlase jen pokřivené osobnosti. Já v té době šel do druhé třídy. Později jsem si myslel, že v oblasti výkonnostního sportu není možné zatlouct osobnost s mezinárodními výsledky, ale to jsem se přepočítal. Jinak mne nenajdete na žádném seznamu SSM, KSČ či přidružených organizací. Zato poctivý Hannig jel v pohodě destiletí, nenchte se vysmát, to enní dehonestace, to je nedůvěra ke komunistické legendě.

3 4
možnosti
JA

Dobrý den pane Hornere, zde se musím pan Hanniga zastat, ač jsem s jeho řešením (úplným zrušením zákona, díky kterému jsou souzeni lidé bránící ostatní před teroristou, nesouhlasil). Nepřijde mi od vás příliš fér, že si připravujete argumentační půdu útokem na minulost pana Hanniga. Do jaké míry tam říkáte pravdu a do jaké míry pouze spekulace, nemůže čtenář vašeho blogu posoudit. V tomto se vám nemůže bránit a hájit se stejně, protože on je osobou známou, kdežto vy ne. S celou podstatou sporu však tenhle úvod nemá nic společného, jen to navozuje, dle mého názoru nečestným způsobem, nějakou náladu proti panu Hannigovi. Co se týče samotné diskuse na téma zastavení teroristy, nevybral si pan Hannig dle mého názoru vhodný příklad, Chomutovský případ je nedořešený a zřejmě to tam bude mnohem prostší než je teroristický útok. Ale co se týče opravdových teroristů, takových co řádili teď v Londýně a mnoha dalších městech Evropy, souhlasím s panem Hannigem. Tam musíme odhodit nějaké presumce nevinny a snahu čekat na policii, že to za nás vyřeší. Tam opravdu to bude o tom, že teroristy musíme zastavit bez ohledu na nějaké jeho pseudoprávo na spravedlivý proces. On totiž nectí naše právo na život, my nesmíme váhat a ctít nějaké právo na jeho život. A nikdo by nás za to neměl soudit. Když to bude jinak, nepřežijeme.

14 0
možnosti
ZH

Máte naprostou pravdu. Petr Hannig je pro mě zcela nevěrohodná osobnost minulého režimu. Je to můj osobní názor a patří to k upřimnosti nějaké výpovědi, objasnit, jaký osobní postoj mám k oponentovi. Je mi jasné, že se to někomu nemusí líbit, ať si každý udělá závěr sám. Asi bych nikdy nekomentoval Hannigovu minulost, kdyby se opět nedral kupředu ve službách populistických myšlenek vedoucích nás do záhuby totalitarismu. je to jeho volba.

A k vašemu postoji k vlastní sebeobraně, tu já neodmítám, ale jak odlišíte teroristu od člověka za volantem, který má srdeční příhodu? Například by také někdo mohl být zastřelen, protože parkuje špatně kolem na chodník, to už je teroristický úmysl ne? A pak už je jen krůček k tomu, že někdo za volantem vypadal jako terorista, a vyvraťte to. Nemůžeme povolit střelbu na základě zdání. Vy to můžete myslet třeba dobře, ale ve skutečnosti jste vtahován do osidel totalitarismu, který sám nechcete. Považte, mně se na vaší blogové fotce jevíte jako možný terorista. To je samozřejmě jen vtip, ale ilustruje nebezpečnou skutečnost bianco šeku ke střelbě na domnělého teroristu.

1 6
možnosti
MZ

Vy karmuje nepodložené osobní útoky? Ok. Jen abych věděl. Za tou svou pravdou půjdeme se železnou pěstí a nepřátel se nelekneme, že?

8 2
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 21,58
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik