Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a30n 63R93á90ž 1829523784320

Názor pana Hanniga, že beztrestnost obrany lgeálně drženou zbraní použité člověkem majícím potřebné oprávnění zbraň použít, při jakéhokoliv útoku na člověka by měla být samozřejmá, je naprosto správný.

Ad příspěvek pana Hermánka v 5:35: Jestli pane H. nepovažujete útok klackem za smrtící útok, tak to máte ve své mysli nějak popletené.

+1/0
6.6.2017 17:22

L58u50k97a40s 87M67a81d46l59e 4660386597818

Jak to rikal Pesek Tregloj ve Skola zaklad zivota?

"Starej popleta" nebo tak nak ne ;-)

+1/0
7.6.2017 4:49

J35i21ř78í 50Č90u20m22p18e57l15í64k 5666696412551

Tak pánové přestaňte jančit.

Dobrý a kvalitní umělci z komunistické doby, měli, nebo mají úspěch i dnes.

Platí totiž,

že když někdo něco umí, tak se dokáže prosadit v každém režimu a pokud ho režim

odstaví, tak se na něj stejně nezapomene.(Marta Kubišová)

Pokud se podíváte na program

"Strany zdravého rozumu," tak pokud budete mít ten zdravý rozum, tak jim klidně můžete dát svůj hlas.

Prosazuje totiž to zásadní právo občanů, tedy

závazné Občanské referendum!!!

0/0
6.6.2017 17:09
Foto

J73a60k40u30b 57R55o61t10h 5479863591456

Pane Hornere, vy se panem Hannigem chyťte za pacičky a odskotačte po rozkvetlé louce vstříc jasným zítřkům. Jeden za osmnáct, druhý za dvacet bez dvou. :-/

0/−1
6.6.2017 11:02

M94i96c89h89a64l 32S94e51d24m50í90k 3429655246111

Vstanou noví kádrováci, s p. Hornerem v čele.

Petr Hannig nikdy nebyl v KSČ, do rozhlasu se dostal díky odbornosti a občas lezl ideologům krkem. S režimem nijak významně nekolaboroval.

Váš článek patří do oblasti morální pornografie. Náměty k přehodnocení rovnováhy mezi útokem a legitimními prostředky obrany jsou oprávněné.

PH: "Pokud ten, který použije násilí proti někomu, kdo násilí koná a zabrání tak tomu, aby byly zničeny životy nevinných lidí, neměl by být vůbec stíhán." - ZH "...jinak by je tito majitelé pravdy "oprávněně" zastřelili, kdy si zamanou, neboť by se zanedlouho mohli cítit ohroženi na životě tím, jak je kdo oblečen a jak nebezpečně smrdí." Toto a Vaše analogie k holokaustu jsou zcela mimo Hannigovo uvažování. Váš stupeň démonizace oponenta je daleko horší, než co lze případně vytušit u Petra Hanniga.

+8/0
6.6.2017 8:55

J45a42n 72R27á36ž 1359713984350

U pana ZH je projev demagogie v jeho článcích naprostým standardem. Na to nemá smysl reagovat. Hledat u pana Hornera projev logického uvažování je většinou ztráta času.

0/0
6.6.2017 17:26

K18a12r36e72l 20T41r63o40n74n17e22r 2596254730124

Jsou země kde se střílí a země, kde se nestřílí. Někde je to legální a jinde zase ne.

Můj tři týdny starý zážitek z newyorského Manhattanu: do trafiky typu pražská vietnamská večerka vlítl chlap s revolverem v ruce a chtěl všechny prachy z kasy. Trafikant, hodně starý a hodně tlustý černoch vytáhl z pod pultu brokovnici s uřezanými hlavněmi a bez řečí střelil lupiče do prsou. Příslušné orgány si prohlédly kamerový záznam a konstatovaly, že je vše v pořádku, že je nevinný, protože bránil svůj život a svůj majetek. V mnoha místních médiích zveřejnili fotku lupiče se žádostí, aby obyvatelé NYC pomohli policii s jeho identifikací. Konec zážitku.

A takhle to tam chodí běžně.

+6/0
6.6.2017 8:45
Foto

P47e45t13r 58H20a49n86n90i41g 5606644145244

Když mne tak osočujete, pane Hornere, proč jste vymazal můj příspěvek, který byl hned první. Takže tedy ještě jednou. Nikdy jsem nebyl v Pionýru, ČSM, SSM, KSČ, nebyl jsem ani kandidátem KSČ. V KSČ nebyli ani mí rodiče. Nebyl jsem v žádném seznamu (Cibulkovy atd) Tak jsem zvědav, zda v zájmu vaší jediné pravdy smažete i toto moje ohrazení se Vaším útokům na mou osobu. Do rádia jsem nenastoupil v roce 1970, ale až v roce 1974 jako redaktor na hudební výměnu, vzhledem k mým jazykovým znalostem. 5 řečí prakticky.

+10/−1
6.6.2017 8:35
Foto

J42a18k78u32b 96R63o80t61h 5949323401826

Pačdon, to nemělo být plus, ale reakce, nějak jsem se překlikl. Takže - nikdo vás nevymazal, fidlale. A k vašemu tvrzení - nebyl jste členem? Nebyl, možná, ale rozhodně jste byl takový malý, přičinlivý slouha režimu, jen draze placený. Vy "zdravý rozume" na jedné straně s ABB. :-/

+2/−4
6.6.2017 10:59

P85a59v67e57l 11B50a30r67t69o78k 9898310222883

Pane Hannigu ten pop osmdesátých let byl fakt skoro děsivý.

A když jsem poprvé náhodně otevřel nějaký Váš blog měl jsem trochu strach, že budu číst něco podobně děsivého. Ale úplně naopak mi Vaše názory připadají velice rozumné. Je dobře, že sem píšete, Aspoň trocha racionality kompenzuje různé Hornery, Hermánky a pod.

0/0
6.6.2017 17:27

D85u30š20a94n 21N55i36k48o97d65e37m 9885619604923

Vy jste snad blog pana Hanniga ani pořádně nečetl. Vy si prostě vyberete názorového oponenta, vyberete z článku části, které se Vám pro oponenturu hodí, vynecháte ty, které dovysvětlují zbytek a tradáááá.... Vůbec teď nejde o to zda z jeho názory souhlasím, souhlasím částečně, nebo nesouhlasím. Tady jde o to zde zde nenávistně napadáte názorový protipól. Já myslel, že na dno už jste klesl, ale vy jste se vydal do hlubin Mariánského příkopu.

+2/0
6.6.2017 6:34

V49á51c23l72a75v 33K88o29p42ř39i20v43a 1454530625281

Vždyť ten článek Hanniga byla jedna velká hloupost.

+1/−3
6.6.2017 6:46

D57u20š17a76n 60N51i10k20o84d55e47m 9615129304213

Možná ano, možná ne. Tady jde o napadání autora ne o oponenturu jeho názorů. To mi vadí.

+2/0
6.6.2017 8:07
Foto

J87i68ř74í 29H36e76r58m46á65n96e10k 4766642112220

Žádný zákon o nepřiměřené obraně podle mě nikdy neexistoval a neexistuje. Je to pouze upřesnění v paragrafech o nutné obraně a krajní nouzi s tím že obrana nesmí být zjevně nepřiměřená útoku.

Pokud vás někdo bude ohrožovat klackem je střelba patrně nepřiměřená, ale pokud vás někdo ohrožuje sekerou pak už je střelba asi přiměřenou obranou.

+1/−1
6.6.2017 5:32

V89á94c45l46a79v 78M54a82c41h 9979513128868

napsal bych že Petru Hannigovi nesaháte ani po kotníky - ale takovým srovnáním bych Vám přilepšil:-P

+12/0
5.6.2017 23:39

M29i84l37a27n 22R27a31d73e69k 3347356501971

ja take nechapu ze za nacistu nebo jinych socanu, komunistu atd. se nekteri lide ohrazovali. Meli drzet hubu a krok a byli by vsechny bytosti na svete stastne

0/0
5.6.2017 23:09

K72a50r79e60l 73T44r19o72n65n51e26r 2646494420434

Prapodivná názorová bramboračka. Je to o panu Hannigovi a nebo o pravidlech sebeobrany před teroristy resp. lumpy všeho druhu?

+6/0
5.6.2017 23:04

Z85d43e31n84e74k 70H26o79r69n81e63r 4464791472293

Je to Haniggovi jak nemá podle mě právo soudit bez soudu druhé...

0/−10
5.6.2017 23:13

K70a19r95e80l 15T13r13o80n33n16e91r 2246634430214

Ani tak Vám nerozumím.

0/0
6.6.2017 8:29

M62i71c84h86a87l 36Z12á50k74o36u56c70k19ý 2774204961391

No nic, tady to zase asi bude plodná diskuse. Škoda, že jen tu na netu, rád bych viděl pana Hornera a další v přímé konfrontaci. To by alespoň byla zábava, takto jen pár šiřitelů té jedné pravdy bude dehonestovat člověka. Hlavně slušně, bez nenávisti, jako pank Pajonk, Horner, Nýč. Už chybí jen Rank, Bočok a Béreš. Pak to tu bude dokonalé, mírumilovné, slušné a věcné.

+16/0
5.6.2017 22:58

L34u45d80ě16k 67K68r36a40t81o62c96h77v81í56l 9615464581294

To jste tedy velice odvážný. Vámi jmenovaní byli tak odvážní (podle jejich příspěvků nebo blogů), že před rokem 1989 jednou týdně prokousli hrdlo minimálně okresnímu tajemníkovi strany a jednou měsíčně vařili guláš z důstojníka SA.:-P

+11/0
5.6.2017 23:02

Z91d61e91n58e92k 67H68o30r53n58e41r 4924121232183

;-D ano, to jsme dělali; já si na rozdíl od jiných klidně nechám ze sebe dělat šprťouchlata.

0/−3
5.6.2017 23:03

L62u88d28ě61k 14K93r13a58t55o15c72h15v71í92l 9795934331604

Vaše blogy bohužel nic jiného neevokují .......

+19/0
5.6.2017 23:08

Z57d27e45n46e75k 52H23o47r47n24e77r 4974881592833

Na svoje pochybnosti máte právo, stejně jako já na svoje "historické" zkušenosti.

0/−6
5.6.2017 23:02

M68i29c66h43a84l 54Z34á87k13o45u52c29k62ý 2954374721631

Vy máte právo psát co se zlíbí, názory atd, to budu vždy bránit. Ale máte povinnost a tou je: neporušovat kodex blogera. Máte nějak podložené Vaše tvrzení? Já si nedělám iluze, že vše v té době bylo ok, ale to by kádný herec, zpěvák či vysokoškolský učitel musel být dehonestován absolutně stejně. Takže i Vy.

+3/0
5.6.2017 23:06

Z18d41e53n94e72k 26H23o74r48n65e56r 4884791572263

V čem porušuji kodex blogera? Tvrdím jen to, co o sobě uveřejňuje Hannig, dávám k tomu odkaz. Můj způsob výkladu, jak říkáte je oprávněný. Nějakým způsobem vidím Hanniga, jako on vidí například teroristu, na kterého je nezbytné střílet a usmrtit. Pro mne je to velmi nevěrohodný člověk a vždycky byl. Při mém nečlenství kdekoliv na mě můžete vyhrabat leda nezúčastněnost. Já se nikam nederu, protože nemám žádné zásluhy, jen mnoho lidských hříchů.

0/−3
5.6.2017 23:11

M22i31c12h73a23l 60Z48á16k33o39u41c10k32ý 2324604501191

Cink.

+1/0
5.6.2017 23:14

O50n24d89ř56e15j 87N95ý13č 6528675457873

Chválit podporovatele minulého režimu a otevřeného sympatizanta národní demokracie a její komické vedoucí figurky Bartoše opravdu nebudu. Zrovna nedávno jsem někde viděl pořad kde se Hannig rozčiloval jak to že je Bartoš souzen za slova. Ale to že za komunismu byly tisíce lidí perzekuováni za svůj názor to mu nevadilo. Asi ne jinak by opravdu těžko mohl dělat práci jakou dělal.

0/−1
5.6.2017 23:05

M76i98c32h87a36l 17Z40á93k63o59u12c69k35ý 2304654401251

Jistě vyčtěte mu co dělá, jaké má názory. Ale chápete ten rozdíl? Asi ne...

+1/0
5.6.2017 23:08

O90n52d87ř24e47j 47N65ý66č 6698165427163

Použiji vaše slova. Vy jste jen klaun a šašek této diskuze.

0/−4
5.6.2017 23:15

M70i69c91h12a28l 55Z39á18k22o94u25c29k56ý 2554904211291

Přesně tak. Tak to sobní bychom měli, teď nějaký fakt, pravdu a lásku?

+4/0
5.6.2017 23:17

O30n84d32ř64e86j 61N25ý56č 6728395607663

To jsou vaše slova z jedné minulé diskuze. Oni se vám najednou nelíbí? Vám se pravda nelíbí. Vy ji znát ani nemůžete protože tu dobu jste nezažil ale evidentně si myslíte že o ní víte daleko víc než ti co v ní žili. Ponechám bez komentáře vaši mladickou nevědomost a přejdu ji s lehkým pousmáním zkušenějšího. Myslím že autor je docela korektní oproti vám a vaší vlastnosti každého s jiným názorem urážet a nálepkovat. Ale snad jednou dospějete a zmoudříte.

0/−1
5.6.2017 23:30

M30i65c10h97a86l 92Z88á20k66o17u73c35k31ý 2124944371681

Ano, teď by se krásně hodily na Vás. A proto se mi líbí. Ale to je teď jedno a není podstatné. Ať si je autor sám bohem, nechť jako bůh dodá jediný důkaz. Nebo ať mlčí. To je pravda, ta se mi líbí. Autor káže sám o presumci neviny a najednou ji nectí? Protože takto bych musel šmahem odsoudit všechny vystudované atp. před rokem 1989. Pane, nikdy jsem nikoho za názor neurazil, možná napsal satiru, až zmoudříte, poznáte rozdíl.

+4/0
5.6.2017 23:38

O66n90d56ř53e47j 48N31ý20č 6508825187763

Vy si nepamatujete svoje výtvory? Tak to zkusme obráceně. Jmenujte jednoho veřejně činého a známého umělce který za komunismu si svobodně říkal své kritické názory na komunismus. A samozřejmě nebyl za to trestán. Aspon jednoho.

0/−2
5.6.2017 23:45

M54i54c25h78a51l 90Z38á24k31o69u62c11k11ý 2624234201951

Jo a pokud urážkou myslíte to, že někdo po někom kamenen a já mu stejnou mincí vracím, tak to vyplývá asi nejspíše z toho, že netrpím nějakým masochismem a moc rád nastavuji zrcadlo. A až nastaví zrcadlo, přijdu. Dnes se s Vámi s lítostí sobě vlastní loučím.

+3/0
5.6.2017 23:44
Foto

R42a84d65o86v87a15n 48P13a23j82o27n78k 6865462205797

Tvorba, tato vlastní prezentace každého z nás, je přímo úměrná charakteru (lidskosti) toho každého. Nejhorší je to když popularita předstihne lidskost. Úplně nejhorší je ale, když takto postižená osoba získá moc.

Karma pane Horner.

Ti údajně nepodělaní si kolikrát ani neuvědomují, že tady smrděli pěkně dlouho.

+2/−14
5.6.2017 22:48

M42i21c61h57a56l 79Z20á65k22o47u96c38k55ý 2514834341201

Přesně:-) Už tu smrdíte dost dlouho..To je úroveň.

+3/0
5.6.2017 22:53

M23i17c96h52a88l 66Z48á76k74o37u18c21k45ý 2434324521301

Už to jen dát na první stranu. Přitom se mi při čtení vybavilo Rudé právo, které jsem nedávno vyšťoural (já si tu dobu nepamatuji). Pane, jste tak nenávistný člověk až běda. Já bych možná i souhlasil s některými pasážemi, máte právo na názor jako pan Hanning, ale ta dehonestace. Zase a opět porušujete kodex blogera a nechápu, že jste odsud nemazal jak malované sáně. Po několikáté výrazy za hranou, osobní nepodložené osočení atd. Přesně, šiřitelé jen té své jediné pravdy a kdo jde proti, tomu dáme po bolševicku. Protože v zájmu lepší, humání a té "naší" společnosti ty nehumání co? Já si už vůbec nedělám o Vás iluze, co by se stalo..

Klidně si mě smažte, pak dostanete blog, to bude větší sranda.

Vám ten svůj poslední mile rád obětuji.

MZ

+20/0
5.6.2017 22:38

Z68d50e61n61e49k 62H73o98r73n50e18r 4204571702973

Dehonestace na základě jeho vlastních zdrojů ;-D myslím, že ani váš úsudek se neblíží zdravému rozumu. V roce 1970 brali takový redaktorský post v rozhlase jen pokřivené osobnosti. Já v té době šel do druhé třídy. Později jsem si myslel, že v oblasti výkonnostního sportu není možné zatlouct osobnost s mezinárodními výsledky, ale to jsem se přepočítal. Jinak mne nenajdete na žádném seznamu SSM, KSČ či přidružených organizací. Zato poctivý Hannig jel v pohodě destiletí, nenchte se vysmát, to enní dehonestace, to je nedůvěra ke komunistické legendě.

+3/−4
5.6.2017 22:56
Foto

P91e67t72r 38H22a37n52n54i22g 5806804525124

Na to už musím reagovat. Nebyl jsem nikdy v Pionýru, ČSM, SSM, KSČ. V KSČ nebyli moji rodiče ani nikdo z příbuzných. Nebyl jsem nikdy konfidentem, nejsem v žádném ze seznamů (Cibulkovy atd.)

0/0
6.6.2017 8:29

J54a76r13o73s84l34a82v 42A72n58d73r54ý33s53e24k 6255404669269

Dobrý den pane Hornere, zde se musím pan Hanniga zastat, ač jsem s jeho řešením (úplným zrušením zákona, díky kterému jsou souzeni lidé bránící ostatní před teroristou, nesouhlasil). Nepřijde mi od vás příliš fér, že si připravujete argumentační půdu útokem na minulost pana Hanniga. Do jaké míry tam říkáte pravdu a do jaké míry pouze spekulace, nemůže čtenář vašeho blogu posoudit. V tomto se vám nemůže bránit a hájit se stejně, protože on je osobou známou, kdežto vy ne. S celou podstatou sporu však tenhle úvod nemá nic společného, jen to navozuje, dle mého názoru nečestným způsobem, nějakou náladu proti panu Hannigovi. Co se týče samotné diskuse na téma zastavení teroristy, nevybral si pan Hannig dle mého názoru vhodný příklad, Chomutovský případ je nedořešený a zřejmě to tam bude mnohem prostší než je teroristický útok. Ale co se týče opravdových teroristů, takových co řádili teď v Londýně a mnoha dalších městech Evropy, souhlasím s panem Hannigem. Tam musíme odhodit nějaké presumce nevinny a snahu čekat na policii, že to za nás vyřeší. Tam opravdu to bude o tom, že teroristy musíme zastavit bez ohledu na nějaké jeho pseudoprávo na spravedlivý proces. On totiž nectí naše právo na život, my nesmíme váhat a ctít nějaké právo na jeho život. A nikdo by nás za to neměl soudit. Když to bude jinak, nepřežijeme.

+14/0
5.6.2017 22:33

Z19d28e77n70e93k 39H92o25r95n48e80r 4684201702533

Máte naprostou pravdu. Petr Hannig je pro mě zcela nevěrohodná osobnost minulého režimu. Je to můj osobní názor a patří to k upřimnosti nějaké výpovědi, objasnit, jaký osobní postoj mám k oponentovi. Je mi jasné, že se to někomu nemusí líbit, ať si každý udělá závěr sám. Asi bych nikdy nekomentoval Hannigovu minulost, kdyby se opět nedral kupředu ve službách populistických myšlenek vedoucích nás do záhuby totalitarismu. je to jeho volba.

A k vašemu postoji k vlastní sebeobraně, tu já neodmítám, ale jak odlišíte teroristu od člověka za volantem, který má srdeční příhodu? Například by také někdo mohl být zastřelen, protože parkuje špatně kolem na chodník, to už je teroristický úmysl ne? A pak už je jen krůček k tomu, že někdo za volantem vypadal jako terorista, a vyvraťte to. Nemůžeme povolit střelbu na základě zdání. Vy to můžete myslet třeba dobře, ale ve skutečnosti jste vtahován do osidel totalitarismu, který sám nechcete. Považte, mně se na vaší blogové fotce jevíte jako možný terorista. To je samozřejmě jen vtip, ale ilustruje nebezpečnou skutečnost bianco šeku ke střelbě na domnělého teroristu.

+1/−6
5.6.2017 22:48

J96a47r43o34s32l87a64v 29A19n98d83r88ý83s37e39k 6815234649859

Pane Hornere, váš názor na pana Hanniga je samozřejmě věcí vaší, nepřišlo mi ale férové tím uvádět článek. Ale to je jedno, to si vyříkáte asi sami. Budu se věnovat vašim úvahám ohledně sebeobrany. Když někdo parkuje kolem na chodníku, neohrožuje můj život, střílet nebudu. Když někdo vypadá na fotce jako terorista, neohrožuje můj život. Když někdo vypadá jako terorista a bude stát vedle mě, nebudu střílet, ale budu ve střehu. Když někdo dostane srdeční záchvat a jeho vůz se na mě bude řítit a ohrožovat můj život, a já to vyhodnotím, že je to teroristický útok, byť mylně, ale v dobré víře, střílet budu. Dobře, zabiji nevinného (který by stejně asi nepřežil, pokud by se řítil tak že bych to viděl jako ohrožení), ale kolik je takových případů srdečního selhání versus stejných případů útoku automobil s cílem zabít? Nebudu čekat, až mě auto zabije, protože to by mě už bylo jedno jestli mě zabil terorista nebo řidič s infarktem, udělám všechno proto, abych se zachránil, sebe i ostatní nevinné lidi. A za tohle by mě nikdo neměl soudit, to není nabádání k žádné anarchii a pistolnictví, jen přirozená reakce na situaci, že auta se staly zbraně a teroristé jsou mezi námi.

+4/0
5.6.2017 22:59

Z92d35e97n41e79k 55H41o67r46n34e76r 4154441612983

Nikdy bych se nesmířil s tím, že zabiju nevinného, ale to je můj osobní problém. Myslím, že zcela pomíjíte, že onen zákon nezakazuje osobní sebeobranu, ale chtít za každou sebeobranu bianco beztrestnost, stačí že prohlásíte někoho za teroristu, to mi promiňte, s tím nemůže nikdo souhlasit. Když se budu cítit ohrožený nebo moje rodina, asi budu také schopen zabít, ale abych pak očekával, že to nebudou vyšetřovat; to je prostě riziko situace, zákonem nelze posilovat svévoli, a já to vyšetřování předem přijímám, jinak se strhne násilná anarchie.

0/−1
5.6.2017 23:20

J27a77r96o42s92l77a53v 98A68n70d19r50ý19s86e66k 6665674139339

V tomhle s vámi souhlasím, však jsem tento názor přednesl v diskuzi u článku pana Hanniga, že upravovat zákony tak, aby člověk, který se střelbou bránil teroristickému útoku nebyl vyšetřován, by nebylo správné.

+1/0
5.6.2017 23:34

O77n27d98ř15e62j 77N90ý29č 6288935417933

KarmaR^

+4/−11
5.6.2017 22:05

M49i36c83h20a60l 83Z79á70k18o49u36c39k69ý 2694144321801

Vy karmuje nepodložené osobní útoky? Ok. Jen abych věděl. Za tou svou pravdou půjdeme se železnou pěstí a nepřátel se nelekneme, že?

+8/−2
5.6.2017 22:40

O79n67d19ř11e20j 83N80ý28č 6718445637123

Bohužel jsem v té době žil. V 69. začínala tuhá normalizace a člověk který se v té době vrátí ze západu tak může jen tak působit v rozhlasu a všeobecně v hudbě? Mohl ale jen ten s těmi správnýmy názory. Nikdo jiný.

+1/−3
5.6.2017 22:48

M57i35c14h36a76l 69Z24á34k75o15u81c86k42ý 2254384901681

Jo ták. Tak to potom ano. Já komouše nesnáším, takže se jedná o nějaký výplod Váš nepodložený? To jsem chtěl vědět.

Děkuji

0/0
5.6.2017 22:50

O44n91d73ř68e48j 47N36ý32č 6928385527133

Vy je opravdu nesnášíte tak moc že to umíte skvěle maskovat jejich podporou.;-D

0/0
5.6.2017 22:54



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.