Děkujeme za pochopení.
T70o69m80á66š 57P39í72c35l
ZAŠESTÉ: Není třeba jít hned po stopách apokalypsy. Bohatě stačí, když se podíváte do Libanonu (to je budoucnost Evropy v řádu několika let) anebo do Marseile či Malmö, což je budoucnost České republiky za několik let, pokud se nebude bránit příchodu muslimů. Mimochodem, Marseile je městem, kde se Židé na výzvu muslimů „dobrovolně“ rozhodli, že nebudou chodit po městě v jarmulkách. Tedy, jde pouze o ten zbytek Židů, co ještě neodešli dobrovolně do bezpečnějšího Izraele. Jinak, pokud je mi známo, nemoci, dopravní nehody a průmyslové havárie nevznikají přičiněním člověka proto, že mu to přikazuje už 1300 let jeho Bůh.
ZASEDMÉ: Islám známe už 1300 let a víme, co provedl s celým Blízkým východem a severní Afrikou. Víme, co provedl s většími západoevropskými městy. Víme, jaká jsou jeho východiska, navíc muslimové se svými úmysly nijak netají.
ZAOSMÉ: Naše lidství se projevuje v tom, že odmítáme nenávistné násilné ideologie. Pokud k nám někdo přijíždí jako nepřítel (což se týká každého muslima), není tady pro něho místo. Naše lidství se projevuje i v tom, že už teď by bez nás pomřela půlka Afriky. Nelze pomáhat do absolutního sebezničení, protože pak už nikomu pomoci nedokážeme.
ZADEVÁTÉ: Ano, je to velmi podezřelé, jak rychle se dokážeme vzdávat právě sekularismu, rovnosti pohlaví, svobody slova a dalších vymožeností. Islám do sekularismu zahrnout nelze, protože je se sekularismem v naprostém rozporu. Je to asi, jako byste chtěl zahrnout AIDS mezi ozdravné kúry. Multikulturalismus se ukázal být utopií, ostatně, i z naší historie známe případ, kdy si skupina obyvatel po 600 letech vzpomněla, kým jsou a kam chtějí patřit. Vznikl z toho největší masakr 20. Století.
ZADESÁTÉ: Tato představa je naprosto lichá. Není naší starostí starat se o lidi všude na světě. Představme si, že v Tichém oceánu je ještě nějaký neobjevený světadíl. Prostě jsme ho zatím přehlédli. Jak k tomu jeho obyvatelé přijdou, že se o ně vůbec nezajímáme, když máme starost o celý svět?
Z26d21e50n35e54k 59H43o60r45n89e89r
6. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak. Bavit se s vámi o společném myšlenkovém základě křesťanství a islámu, jímž je zajištění panství asi nemá cenu. V obou náboženstvích skomírá teologie osvobození, které by mohlo mít věrohodnou perspektivu. Vaše jednotlivosti vytržené z kontextu jsou třeba pravdivé, ale pro situaci vcelku nepodstatné.
7. To je zatím největší zhůvěřilost, co jste se pokusil propagovat. Platí to nepochybně i pro křesťanství.
8. Mluvíte i za miliony domorodců v koloniích, kteří nepřežili příjezd našich apoštolů svobody? Co třeba americké předkolumbovské kultury, slyšel jste o tom něco? Nebo si myslíte, že nikdo nic neví a nic si nepamatuje?
9. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak.
10. Prosaďte tedy, abychom se tedy nestarali o válečné konflikty na středním východě a jinde ve světě; pak vám budu naslouchat, jinak jste zcela mimo realitu.
T65o36m77á18š 92P74í49c36l
ZAPRVÉ: Taky bychom si mohli podpálit barák, abychom uměli uhasit oheň, kdyby ho zase někdy zachvátil požár.
ZADRUHÉ: Zdá-li se být nějaká situace neudržitelnou, není to důvod ke kapitulaci, ale naopak k hledání co nejlepšího a nejefektivnějšího řešení. A zachránit, co se ještě dá. Mně ten argument připomíná situaci, kdy celá vesnice podává trestní oznámení na souseda, který na dvorku pálí gumy a znečišťuje tím celé okolí, jen Lojza se nepřidá, aby mu sousedův výrostek nehodil cihlu do okna.
ZATŘETÍ: To už jsme vyzkoušeli. A dokonce ne na muslimech, ale na křesťanech. Zmapované to je, není třeba to zkoušet znovu.
ZAČTVRTÉ: V kterém konkrétním bodě či smlouvě jsme se přihlásili ke kolonizaci (která mimochodem vnesla do „kolonizovaných“ zemí rozvoj a prosperitu, zatímco po jejím skončení se země ocitly znovu v kmenových válkách a bídě)? Neúspěchy zásahů v zemích, které jste jmenoval (a v mnoha dalších) jsou navíc důkazem toho, že lidé z těchto oblastí nestojí o svobodu a demokracii, tudíž je jejich pobyt v Evropě naprosto nežádoucí.
ZAPÁTÉ: Jak z Asie, tak z Afriky sem jde to nejhorší z tamního obyvatelstva, Africké země, když zjistily, jak je Evropa hloupá, dokonce otevřely věznice, aby se těchto jedinců zbavily. Jak se chcete pokoušet o opětovnou civilizaci Turecka, když právě Turci, kteří žijí v Evropě nejdéle a nejlépe se mohli seznámit s demokracií, hlasovali v referendu pro zavedení více totalitních prvků? A návrh na přijetí Turecka do EU? Čiré bláznovství, které už nepropagují ani největší psychopati z evropských politiků.
Z55d53e30n33e73k 66H50o37r78n96e15r
1. takže byste zrušil všechny experimenty? chmm, to je vážné;
2. neznáte celou pravdu, zásadním právním problémem je dočasnost a jednorázovost tohoto solidárního opatření, nejsou to kvóty na věčné časy; proto ta žaloba nemá naději a také z toho plyne, že nám politici dlouhodobě o tomlžou;
3. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak.
4. Kteří lidé nestojí o co? Myslíte, že ti obyčejní a bezmocní lidé s dětmi uprostřed bombardování nestojí o mír? Někdo vám to třeba věří, já ne.
5. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak. Samotný psychologický efekt přijetí Turecka by způsobil důležitý podnět pro mírové soužití s islámskou kulturou.
Z81d12e36n57ě14k 44J44a49n30s33a
... musela to být ale strašná NOČNÍ MŮRA, co Vás donutila pane autore napsat tuhle příšernost. Doufám, že s raním úsvitem jste přišel na optimističtější myšlenky!! Antikarma.
R83o22m36a13n 56K96a13š93p27a35r
tak tyhle argumenty vydávat za přínos... to by mě tedy nikdy nenapadlo...jinak za mě veliké mínus....
Z40d61e84n88e72k 90Z26a60m86e19c15n81i47k
jakým právem, pane autore, mi svými argumenty nutíte do mé země tzv. uprchlíky přes můj výslovný odpor? nechci po vás nic víc ale ani nic míň, než odpověď na jednoduchou otázku : jakým právem?
M42i60l71a74n 29R26a46d84e23k
v prvnim odstavci mate chybu. Rika se "naucme se NA uprchliky pracovat
Z82d62e21n27e11k 73H51o94r27n67e34r
Chyba tam není. Ale na váš geniální bonmot je třeba odpovědět. Ano, to my jsme si jednostranným vzestupem vytvořili uprchlíky. Vydrancovali jsme jejich zdroje, takže zaostali ve vývoji ekonomiky. I dnes, ukažme si na příkladu Lybie, slabá a rozdělená země má ovšem slabé smlouvy o těžení či prodeji nafty. Z toho my užitek nemáme, my pracujeme na ty uprchlíky, kteří nemají sociální systém. Ale tak to bylo vždy zase bude.
F95r43a26n70t72i30š74e18k 87L21u91f92t
Pane Bože! "naučíme s uprchlíky pracovat, a protože se jeví, že půjde o dlouhodobý problém, bude dobré být připraveni na případnou horší adaptaci v budoucnu" - Právě je potřeba zabezpečit hranice abychom ten problém eliminovali, vyhnuli se mu, proč si na ten problém zadělávat?. "Po vyhodnocení právní situace..." Evropské právo se porušuje od samého začátku, např. už přijetím Řecka do eurozóny; ostatně porušení je už ze strany např. Německa, když do šengenu tahají lidi nejasného původu, nebo jak se řeší finanční krize zakázaným sanováním bank...atd. S evropským právem se můžeme v nejhorším vypořádat czexitem jedou provždy - pořád lepší možnost než džihád v Čechách, nebo hořící auta. "Přes všechnu naši péči utečou všichni do Německa, tak jaké mít obavy." - Když jim bude EU vyplácet dávky tady za podmínky že tu zůstanou, budou se tu mít královsky a zůstanou tady. Ty další magořiny už jsem raději nečtl
Z71d17e83n70e66k 50H34o98r11n23e22r
Iluzi o neprodyšné kontinentální hranic propadl už Napoleon, a jak dopadl? Možná nevíte, že prohrál.
- Počet článků 825
- Celková karma 21,59
- Průměrná čtenost 971x