Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

ZAŠESTÉ: Není třeba jít hned po stopách apokalypsy. Bohatě stačí, když se podíváte do Libanonu (to je budoucnost Evropy v řádu několika let) anebo do Marseile či Malmö, což je budoucnost České republiky za několik let, pokud se nebude bránit příchodu muslimů. Mimochodem, Marseile je městem, kde se Židé na výzvu muslimů „dobrovolně“ rozhodli, že nebudou chodit po městě v jarmulkách. Tedy, jde pouze o ten zbytek Židů, co ještě neodešli dobrovolně do bezpečnějšího Izraele. Jinak, pokud je mi známo, nemoci, dopravní nehody a průmyslové havárie nevznikají přičiněním člověka proto, že mu to přikazuje už 1300 let jeho Bůh.

ZASEDMÉ: Islám známe už 1300 let a víme, co provedl s celým Blízkým východem a severní Afrikou. Víme, co provedl s většími západoevropskými městy. Víme, jaká jsou jeho východiska, navíc muslimové se svými úmysly nijak netají.

ZAOSMÉ: Naše lidství se projevuje v tom, že odmítáme nenávistné násilné ideologie. Pokud k nám někdo přijíždí jako nepřítel (což se týká každého muslima), není tady pro něho místo. Naše lidství se projevuje i v tom, že už teď by bez nás pomřela půlka Afriky. Nelze pomáhat do absolutního sebezničení, protože pak už nikomu pomoci nedokážeme.

ZADEVÁTÉ: Ano, je to velmi podezřelé, jak rychle se dokážeme vzdávat právě sekularismu, rovnosti pohlaví, svobody slova a dalších vymožeností. Islám do sekularismu zahrnout nelze, protože je se sekularismem v naprostém rozporu. Je to asi, jako byste chtěl zahrnout AIDS mezi ozdravné kúry. Multikulturalismus se ukázal být utopií, ostatně, i z naší historie známe případ, kdy si skupina obyvatel po 600 letech vzpomněla, kým jsou a kam chtějí patřit. Vznikl z toho největší masakr 20. Století.

ZADESÁTÉ: Tato představa je naprosto lichá. Není naší starostí starat se o lidi všude na světě. Představme si, že v Tichém oceánu je ještě nějaký neobjevený světadíl. Prostě jsme ho zatím přehlédli. Jak k tomu jeho obyvatelé přijdou, že se o ně vůbec nezajímáme, když máme starost o celý svět?

28 0
možnosti
ZH

6. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak. Bavit se s vámi o společném myšlenkovém základě křesťanství a islámu, jímž je zajištění panství asi nemá cenu. V obou náboženstvích skomírá teologie osvobození, které by mohlo mít věrohodnou perspektivu. Vaše jednotlivosti vytržené z kontextu jsou třeba pravdivé, ale pro situaci vcelku nepodstatné.

7. To je zatím největší zhůvěřilost, co jste se pokusil propagovat. Platí to nepochybně i pro křesťanství.

8. Mluvíte i za miliony domorodců v koloniích, kteří nepřežili příjezd našich apoštolů svobody? Co třeba americké předkolumbovské kultury, slyšel jste o tom něco? Nebo si myslíte, že nikdo nic neví a nic si nepamatuje?

9. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak.

10. Prosaďte tedy, abychom se tedy nestarali o válečné konflikty na středním východě a jinde ve světě; pak vám budu naslouchat, jinak jste zcela mimo realitu.

0 0
možnosti
TP

ZAPRVÉ: Taky bychom si mohli podpálit barák, abychom uměli uhasit oheň, kdyby ho zase někdy zachvátil požár.

ZADRUHÉ: Zdá-li se být nějaká situace neudržitelnou, není to důvod ke kapitulaci, ale naopak k hledání co nejlepšího a nejefektivnějšího řešení. A zachránit, co se ještě dá. Mně ten argument připomíná situaci, kdy celá vesnice podává trestní oznámení na souseda, který na dvorku pálí gumy a znečišťuje tím celé okolí, jen Lojza se nepřidá, aby mu sousedův výrostek nehodil cihlu do okna.

ZATŘETÍ: To už jsme vyzkoušeli. A dokonce ne na muslimech, ale na křesťanech. Zmapované to je, není třeba to zkoušet znovu.

ZAČTVRTÉ: V kterém konkrétním bodě či smlouvě jsme se přihlásili ke kolonizaci (která mimochodem vnesla do „kolonizovaných“ zemí rozvoj a prosperitu, zatímco po jejím skončení se země ocitly znovu v kmenových válkách a bídě)? Neúspěchy zásahů v zemích, které jste jmenoval (a v mnoha dalších) jsou navíc důkazem toho, že lidé z těchto oblastí nestojí o svobodu a demokracii, tudíž je jejich pobyt v Evropě naprosto nežádoucí.

ZAPÁTÉ: Jak z Asie, tak z Afriky sem jde to nejhorší z tamního obyvatelstva, Africké země, když zjistily, jak je Evropa hloupá, dokonce otevřely věznice, aby se těchto jedinců zbavily. Jak se chcete pokoušet o opětovnou civilizaci Turecka, když právě Turci, kteří žijí v Evropě nejdéle a nejlépe se mohli seznámit s demokracií, hlasovali v referendu pro zavedení více totalitních prvků? A návrh na přijetí Turecka do EU? Čiré bláznovství, které už nepropagují ani největší psychopati z evropských politiků.

25 0
možnosti
ZH

1. takže byste zrušil všechny experimenty? chmm, to je vážné;

2. neznáte celou pravdu, zásadním právním problémem je dočasnost a jednorázovost tohoto solidárního opatření, nejsou to kvóty na věčné časy; proto ta žaloba nemá naději a také z toho plyne, že nám politici dlouhodobě o tomlžou;

3. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak.

4. Kteří lidé nestojí o co? Myslíte, že ti obyčejní a bezmocní lidé s dětmi uprostřed bombardování nestojí o mír? Někdo vám to třeba věří, já ne.

5. Na svůj pohled na věc máte výsostné právo, někdo to ovšem vidí i jinak. Samotný psychologický efekt přijetí Turecka by způsobil důležitý podnět pro mírové soužití s islámskou kulturou.

0 0
možnosti
ZJ

Rv... musela to být ale strašná NOČNÍ MŮRA, co Vás donutila pane autore napsat tuhle příšernost;-(. Doufám, že s raním úsvitem jste přišel na optimističtější myšlenky!! Antikarma.Rv

19 2
možnosti
RK

tak tyhle argumenty vydávat za přínos... to by mě tedy nikdy nenapadlo...jinak za mě veliké mínus....

19 2
možnosti
ZZ

jakým právem, pane autore, mi svými argumenty nutíte do mé země tzv. uprchlíky přes můj výslovný odpor? nechci po vás nic víc ale ani nic míň, než odpověď na jednoduchou otázku : jakým právem?

26 0
možnosti
ZH
MR

v prvnim odstavci mate chybu. Rika se "naucme se NA uprchliky pracovat

23 0
možnosti
ZH

Chyba tam není. Ale na váš geniální bonmot je třeba odpovědět. Ano, to my jsme si jednostranným vzestupem vytvořili uprchlíky. Vydrancovali jsme jejich zdroje, takže zaostali ve vývoji ekonomiky. I dnes, ukažme si na příkladu Lybie, slabá a rozdělená země má ovšem slabé smlouvy o těžení či prodeji nafty. Z toho my užitek nemáme, my pracujeme na ty uprchlíky, kteří nemají sociální systém. Ale tak to bylo vždy zase bude.

1 24
možnosti
FL

Pane Bože! "naučíme s uprchlíky pracovat, a protože se jeví, že půjde o dlouhodobý problém, bude dobré být připraveni na případnou horší adaptaci v budoucnu" - Právě je potřeba zabezpečit hranice abychom ten problém eliminovali, vyhnuli se mu, proč si na ten problém zadělávat?. "Po vyhodnocení právní situace..." Evropské právo se porušuje od samého začátku, např. už přijetím Řecka do eurozóny; ostatně porušení je už ze strany např. Německa, když do šengenu tahají lidi nejasného původu, nebo jak se řeší finanční krize zakázaným sanováním bank...atd. S evropským právem se můžeme v nejhorším vypořádat czexitem jedou provždy - pořád lepší možnost než džihád v Čechách, nebo hořící auta. "Přes všechnu naši péči utečou všichni do Německa, tak jaké mít obavy." - Když jim bude EU vyplácet dávky tady za podmínky že tu zůstanou, budou se tu mít královsky a zůstanou tady. Ty další magořiny už jsem raději nečtl

35 0
možnosti
ZH

Iluzi o neprodyšné kontinentální hranic propadl už Napoleon, a jak dopadl? Možná nevíte, že prohrál.

1 21
možnosti
  • Počet článků 825
  • Celková karma 21,59
  • Průměrná čtenost 971x
Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Seznam rubrik