Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V79ě11r67a 22V51l32č53k18o88v97á 3841826103464

Chybí vám na té fotce na hlavě fez.

0/0
22.4.2017 9:28

L57a25d71i65s22l34a80v 12O64n62d73r91a 8769812470875

Přesně, terorismus je vlastně úplná banalita, když občas zabíjejí opilci v autě. Jen kdyby tak autor uměl citovat to "jásání nad terorismem", kterým se tak ohání a které si vymyslel. A jakákoli snaha cokoli řešit porušuje jakési abstraktní "morální závazky", které ovšem autor ani neumí specifikovat.

+6/0
22.4.2017 0:24

Z45d67e72n48e94k 27H77o52r23n59e65r 4644591892663

Jásání nad terorismem spočívá v nesprávně nasměrovaném rozhořčení, které nás odvádí od ještě závažnějších otázek. Morální závazky jsou zachyceny smluvně v souladu našeho členství v OSN, EU, OBSE apod. Některá porušení morálních závazků se stávají postupně trestnými činy. Jejich okruh se bohužel spíše rozšiřuje, jak morálky ubývá.

0/−5
22.4.2017 3:07

L40a34d28i82s11l41a53v 32O42n25d76r45a 8159482590545

Hodně divné pojetí "jásání". A konkrétní příklad samozřejmě nikde. Právě tak jako stále neumíte uvést konkrétní morální závazek a příklad jeho porušování.

+3/0
22.4.2017 8:46

J71i69ř11í 61S26t20r60ž51í39n46e29k 3525628686259

Tím srovnáním nebezpečí terorismu s opilci za volantem nám autor na sebe prozradil víceméně vše.

+8/0
21.4.2017 23:22

P52e73t94r 43Č67e58j97k46a 7566915449392

Tím přirovnáním terorismu k nehodám za volantem jste si naběhl hned dvakrát....

1.) je to přirovnání nesmírně hloupé - a bylo vám tu vysvětleno proč - zkrátka nehoda vs. úmyslné cílené zabíjení jsou úplně odlišné kategorie z hlediska společenské nebezpečnosti a dopadů pro společnost - nehoda se může stát kdykoliv - může vám spadnout větev v lese na hlavu a zabít vás, ale asi nikoho určitě kvůli tomu nenapadne pokácet les - na druhou stranu tu máte úmyslné, cílené zabíjení a základní otázku, kterou si musíte zodpovědět, zní "proč k tomu zabíjení dochází"....V situaci, kdy se kvůli výkladu něčeho opakovaně vraždí, je naprosto irelevantní a bezpředmětné ptát se nějakých teologů, jak má být co vykládáno - musíte se "ptát" těch zločinců, PROČ to páchají a jak si to DOOPRAVDY vykládají (nereaguje se na teorii, ale na praxi) - oni vám dávají odpověď, oni vám řeknou motivaci svého zločinu - je naprosto absurdní tvrdit, že islám je ze hry venku, když IS páchá teroristické útoky ve jménu náboženství a jeho určitého výkladu. To je stejné, jako kdyby vám vrah řekl, že onu paní ubodal, aby jí ukradl peněženku z kabelky, aby měl na drogy. Vy na to řeknete, že jí nic ukrást nechtěl a už vůbec není na ničem závislej, ale že ve skutečnosti měla paní zdravotní problémy, pachatel jí chtěl pohotově rozříznout bundu, aby jí mohl poskytnout masáž srdce a že se u něj v kapse našla její peněženka - no tu si vzal k sobě, aby jí někdo další nesebral, že.....

2.) uvědomujete si, že tragické nehody pod vlivem alkoholu se sice stávají, ale jde o protiprávní čin? Tzn. alkohol člověka dostane pod nějaký vliv, kvůli kterému se stane nehoda - jenže chlast je za volantem zakázán.... vám nedochází, že to, co svádí ty lidi k terorismu zakázáno není (radikální islám, radikální konzervativní mešity, imámové apod.).... a když někdo přijde s nápadem, dobře, zakročme proti tomu, jako proti tomu chlastu za volantem a omezme to, tak řvete "nácek"? Islám je tím alkoholem...

+16/0
21.4.2017 18:33

Z33d27e81n72e13k 63H14o93r94n58e38r 4504291732753

Řvát na vás "kovaný komunisto" je mi dost trapné, ale asi bych měl, vy se také neštítíte ničeho.

0/−14
21.4.2017 19:34

P52e63t22r 11Č69e72j98k34a 7706205159902

8-o A co kdybyste odpověděl věcně? To nesvedete, když někdo upozorní na to, proč jste napsal krávovinu? ;-)

+12/0
21.4.2017 19:49

P95e72t33r 53V69y81t79i36s34k57a 8732253871571

Horner na to proste nema.On smetakem nekolikrat denne vystouchava Vovu Putina zpod pelechu ovsem chudak si neuvedomuje ze ma bubaka v palici a ne pod posteli.Ale u adminu je veden za 1

+12/0
21.4.2017 20:58

Z74d30e93n45e54k 23H93o82r55n81e43r 4894731662343

Voláte po věcnosti. Svůj diskuzní příspěvek však sám šperkujete slovem hloupý. Ale budiž. Zkusím to tedy věcně.

Jednak společenská nebezpečnost opilství za volantem způsobuje více smrtelných případů než terorismus. Zatímco já chci upozornit na tento fakt, je mi vyčítáno nějaké srovnávání smyslu skutkové podstaty z hlediska úmyslu. Mohl bych samozřejmě vytahovat statistiky úmyslných trestných činů, ale pak by to nebylo až tak od očí bijící, že bez rozmyslu je společnost nastavena na hodnocení důležitosti ohrožení zločinem na základě úmyslu více než z hlediska množství případů. Ptám se věcně jaký k tomu je důvod. Dozvěděl jsem se, že opilec zabíjí neúmyslně. O tom by se dalo diskutovat, ale dejme tomu. Prostě vlastní zločiny hodnotíme s větším pochopením než zločiny cizinců. Na mou otázku mi věcně neodpovídá nikdo, akorát jako že "islám".

0/−8
22.4.2017 2:47

Z91d20e62n97e71k 18H30o71r14n67e67r 4484461502933

Druhak, nikde netvrdím, že je islám ze hry venku. Samozřejmě je islamistický terorismus velký problém a rozhodně se tím musíme zabývat. Žádné omlouvání terorismu nemám na mysli. Říkáte, že radikální islám není zakázán. Ale to se hrubě mýlíte. V poslední době se daří vypovědět i odsoudit radikální islamisty za šíření nenávisti nebo podobné trestné činy. Vy však spolu s ostatními nepřáteli islamistů zaměňujete záměrně nesprávně islamismus za islám. Nesouhlasím s tím, ale to není hlavní problém. Ona identifikace víry není dost dobře možná. Pokud bychom zakázali islám, odešel by nepochybně do podzemí, kde by byl ještě obtížněji stíhatelný než je dnes. Nic bychom tím nezískali než tu nevýhodu, že bychom museli světové veřejnosti vysvětlit, že zakazujeme jenom jedno náboženství. Měli bychom proto zakázat všechna náboženství nebo žádné. Sám jistě cítíte, že to není reálné. Všimněte si, že taktně nekomentuji váš "podivný názor" na náboženství.

0/−9
22.4.2017 2:57

P89e95t22r 21Č96e78j40k35a 7656905959222

Ten "podivný názor" klidně komentujte..... u řidiče je to alkohol, případně jiná návyková látka, která ovlivňuje mozek a tedy chování řidiče (úsudek, zpomalení reflexů, reakcí, kontrolu apod.).... a u teroristů je to právě ten islám (politická a právní složka víry, kterou se snažej prosazovat za každou cenu), který zatemňuje zdravou mysl (viz ony opakující se zprávy o vyšinutých jedincích.... jak přes kopírák). Z hlediska myšlení normální člověk rozhodně neočekává, že vstoupí do posmrtného ráje potom, co někoho přejede náklaďákem, nebo se vyhodí do povětší ovázanej výbušninou..... ;-)

+3/0
22.4.2017 11:02

Z27d51e20n79e17k 23H12o41r47n20e27r 4264481542583

Zbytečná diskuze, já školení o islámu nepotřebuji a ptám se na něco úplně jiného.

0/−4
22.4.2017 11:10

P88e77t85r 74Č57e41j60k90a 7476765629682

Máte na mysli to, že opravdu není důležité, co říkají všemožní teologové, o tom jak se má ve víře vykládat, interpretovat, ale že momentálně je zásadně důležité, jak si to vykládají islámští teroristé? To je strašně jednoduché - výklad těch akademiků směřuje na špatnou cílovou skupinu (na nás Evropany, místo aby cílil na islámské radikály) - nechť přesvědčí ony radikální islamisty, že jejich islám je úplně špatný, že to vlastně vůbec není islám a ať se tedy stydí, že dělají ostudu islámu, ale ať to nekážou a neukolébávají nás tady v Evropě - žijeme realitou, která je drsnější než akademické výklady..... až ta drsnější realita pomine (jestli někdy), pak přijde čas na zamyšlení nad nimi....

+3/0
22.4.2017 11:21

Z55d60e84n96e16k 74H94o13r30n93e86r 4604351442193

V tomto jste úplně mimo realitu. Přece tady nebudu doučovat základní fakta o problematice. Zjistěte si alespoň poslední vývoj v Egyptě v této problematice. Sísí kontra univerzita Al Azhar.

0/−1
22.4.2017 20:40

P56e78t78r 95Č71e52j29k50a 7566785269482

Ale mě nezajímá Egypt - mě zajímají evropské země, s nimiž jsme v Schengenu...... Stejně tak mě zajímá působení islámských radikálů v Evropě.

+1/0
22.4.2017 23:02
Foto

J80a66r59o71s12l54a53v 56P79t62á23č21e50k 4532509371944

Jak by jste Vy, co by exemplární důkaz o tom, že se totální lobotomie dá přežít, mohl někoho doučovat?

0/0
23.4.2017 20:09

P90e35t48r 22Č32e13j21k68a 7806895259352

Když tvrdíme, že klíčový je úmysl, tak tím nikdo neříká, že větší pochopení máme pro zločiny "našich", než cizinců.... to je nesmysl. Povím vám příklad, který vám snad osvětlí i to, že není vražda, jako vražda a že právě úmysl a motiv je klíčový aspekt trestného činu, který ovlivňuje společenskou nebezpečnost pro okolí.

Představte si dlouhodobě týranou ženu, kterou manžel alkoholik dvacet let skoro denně mlátí.... jednou jí dojde trpělivost a při dalším vzteklém výbuchu opilého manžela vezme ta ženská do ruky nůž a zavraždí ho. A proti tomu vezměme případ vraždy spjaté například se sadistickým sexuálním motivem..... Společenská nebezpečnost obou vražd je diametrálně odlišná a zatímco první pachatel žádné nebezpečí pro společnost pravděpodobně nepředstavuje (ačkoliv je to vražedkyně), tak ten druhý pachatel pravděpodobně ano.

A teď ten váš příklad s tím opilectvím za volantem. Představme si tragickou dopravní nehodu způsobenou například řidičem dodávky, který ráno sedl do auta potom, co do tří do rána oslavoval s partou přátel a má v krvi třeba ještě přes půl promile.... při té tragické nehodě třeba zemře malé dítě v autě. Je to tragédie, v očích rodičů ten řidič určitě bude vrahem jejich dítěte.... ale zkrátka pokud to objektivizujeme - tak pořád je to nehoda a ten alkohol je jenom výrazně přitěžující okolnost co se týče trestu. Chybí přímej úmysl - ten chlap fakt nesedal do dodávky s úmyslem, že na dálnici smete osobák a zabije v něm děcko.... ten chlap sedal do dodávky s tím, že doveze na místo určení náklad. A třeba si ani nemusel být vědomej zbytkáče v krvi, na kterej se přišlo při krevních testech.... Ano, je tu mrtvé dítě, ale zemřelo při tragické smutné nehodě, kterou NIKDO nechtěl zapříčinit..... Už chápete, proč je terorismus úplně jiná kapitola? Z pohledu společenské nebezpečnosti to opravdu není mrtvej, jako mrtvej... nehody se stávají a stávat budou. Terorismus v Evropě je systémové selhání.

+2/0
22.4.2017 11:35

Z20d37e27n88e35k 24H46o69r31n83e15r 4804871382933

Neustále se točíte, že opilství není terorismus, ale v tom ten spor věru není. Ale vypisujte si dál...

0/0
22.4.2017 20:42

Z65d67e55n28e12k 90H54o65r53n77e36r 4584621472133

Treťjak, vy, jenž voláte po stanném právu, byste se měl především vytasit se zněním takového rozkazu. Jde vám o zákaz vycházení od - do? Jak by takový rozkaz po stíhání někoho měl znít? Střílet každého chyceného zločince, kam opilec za volantem spadá, nekompromisně bez soudu na místě? Jak poznáte na ulici ty pravé zločince, jichž by se mělo to stanné právo týkat? Pak se pod mým příspěvkem netvařte nechápavě, že jste rozhořčen srovnáváním opilců s teroristy. To je vaše představa stanného práva, na kterou jsem absurdně poukázal. A vy jste myšlenkově nezklamal. Nepochopil jste za tím vším ani sám sebe. Nebo byste ten rozkaz uměl jasně formulovat? Nebo jsou to jen kecy rozdmýchávající pogrom na barevné, když už tu židů nemáme dostatek? Klidně a věcně mi to sem napište.

0/−8
22.4.2017 3:03

P31e64t38r 30Č69e34j94k31a 7246385149672

Nevolám po žádném stanném právu! Nechápu, co to tu blábolíte za nesmysly. Já například říkám, že je naprosto správný přístup Maďarska (který hodlá následovat mimojiné i Polsko) a to ten, že v případě migrantů záleží na jejich vlastní míře ochoty spolupracovat se státem při azylovém řízení. Poskytneš všechny údaje okamžitě, jakmile to jde - tak v detenci pobudeš jenom krátkou dobu (po dobu, než budeš všestranně prověřen) - a pak následují dvě možnosti, zisk azylu, nebo vyhoštění..... ale předložíš falešné doklady, snažíš se všelijak manipulovat s informacemi, vymýšlíš si za účelem nějakých výhod a já nevím co ještě.... no tak to se tvůj pobyt v bezpečnostní izolaci může pořádně protáhnout - a to na tak dlouho, dokud nezjistíme, kdo opravdu jsi - a pokud to třeba do 2 let nezjistíme, tak tě prostě mezi lidi nepustíme, a pokud nespolupracuješ úmyslně dostatečně dlouho, tak automaticky vykopnout ze země (přičemž v případě potíží, se na ty země původu musí vyvinout ekonomický tlak)...

A druhá věc, po které opakovaně volám, je dostat náboženské společnosti, školky apod. (jinak řečeno vyznávání víry navenek) pod setrvalou kontrolu státu s hlediska souladnosti s ústavností a bezpečností (například povinností nahrávat setkání, pořizovat záznamy /transkripce projevů/ apod. a ty pravidelně předkládat státu). A jakékoliv spolky mimo tuhle oficiální půdu (třeba v rámci nějaké potenciální šedé zóny) podřadit pod trestní právo, které si žádá reformu na celoevropské úrovni v rámci dohod států....

+1/0
22.4.2017 11:14

Z73d16e29n67e34k 93H19o55r11n34e70r 4234431642703

Já to vzdávám, nemám tolik času na nesmyslné diskuze, kde se nerespektuje, o čem kdo mluví. Nicméně se omlouvám, že jsem vás zaměnil za Jaroslava Čejku, což poznamenalo i tuto diskuzi. Proto ten zmatek se stanným právem. Ten třetí díl diskuze ztrácí smysl.

0/0
22.4.2017 20:37
Foto

L73u21d98ě65k 83M31a28z62u50r52e66k 7670686691459

Výborně, pane Hornere! R^

Naprosto souhlasím s Vaší tezí, že vraždící islámská fašistická ideologie je srovnatelná s drogami nebo alkoholem!

A dodávám, že spáchání trestných činů (neřkuli těch teroristických) pod vlivem drog je v civilizovaných zemích přitěžující okolností!

Znakem takového přitěžujícího "zdrogování" pachatelů obvykle jsou jejich frenetické výkřiky "Alláhu Agbar!" během vraždění .... Rv

+5/0
21.4.2017 17:30

M41i89c96h33a80l 59Z34á19k11o64u52c91k11ý 2954924241861

No tak to svede na to, že řval Alan Snackbar...A dokažte, že ne...

+2/0
21.4.2017 17:34

E15v63a 31S19v24o72b30o45d55o53v77á 2253672351505

Muslimové se mají věnovat svým oblíbeným činnostem u sebe doma. Na život v Evropě jim chybí takových pět století vývoje - prostě sem nepatří (a jestli se hodláte vytasit se dvěma muslimskými intelektuály podle evropských měřítek, vzpomeňte na relaci pravidla a výjimky). Proč by měl jeden jediný Evropan trpět kvůli agresivnímu barbarovi?

+9/0
21.4.2017 17:18

V85l64a92d80i25m19í82r 21P48o11k97o10r40a 9395269651564

ty mě nikdy nepřestaneš překvapovat. Srovnávat opilce s teroristou může opravdu jen TUPEC. Opilec nezabil úmyslně, terorista - muslim ANO a to ještě z tak banálních důvodů, jako je odlišná víra. Není možný aby jsi byl tak blbej, ty za to musíš být placenej Rv

+11/0
21.4.2017 16:35

S37l79a62v15o47m35í26r 26B76e86n35e16š 6552937430384

Mezi opilci za volantem a teroristy je ještě jeden rozdíl, tedy nejen ten, o němž psal pan Kroupa (srdečně tě zdravím, Vláďo):

Opilci za volantem jsou sice obrovský problém, ale jeden druhého neinspiruje. Nikdo si neřekne, že mezi Kolčí a Třebusicemi (okres Kladno) včera jeden totálně opilý řidič zavinil smrt tří lidí v protijedoucím automobilu, a tudíž já se také napiji a udělám totéž mezi dvěma vesnicemi v okrese Písek. Samozřejmě se to v tom okrese Písek může stát také, ale bez sebemenší souvislosti s tou tragédií na Kladensku.

Ale teroristé jeden druhého bohužel inspirují a každý teroristický čin má dva nežádoucí dopady: za prvé ty bezprostředně usmrcené osoby (to je u opilců za volantem také) a za druhé je to inspirace pro podobné fanatiky, kteří si řeknou, že když to dokázal Karim v Paříži, tak já to dokážu také (a to už u opilců za volantem není).

+23/0
21.4.2017 14:45
Foto

V12l15a46d12i22m98í76r 31K51r81o18u25p71a 8887158381862

Máš rechtR^

+8/0
21.4.2017 14:51

Z30d86e87n72e45k 48H39o76r63n47e31r 4564151922173

Nikde v článku nepíšu, že je opilec totožný s teroristou. Ale když už jsme u té inspirace; ona zde jedna je a to negativní. Sedám podnapilý k řízení zbraně a mým úmyslem je, že se určitě nic nestane jako v mnoha jiných úspěšných případech, kdy opilec dojede bez nehody domů. To je vážně povzbuzující. Ve výsledku hlavně nejde o počet mrtvých, ale o jejich úmysly.

0/−11
21.4.2017 16:31

V64ě71r38a 33V78l63č44k38o12v40á 3621646273104

Napište článek o opilcích za volantem. A netahejte do toho terorismus, je to jemně řečeno trapné.

+2/0
22.4.2017 9:30

M53i87l80e95n29a 35N16o55v65a66n66s17k35a 4572607549739

Lidé jako autor jsou buď neuvěřitelně naivní, nebo nenávidí společnost a chtějí jí vyhubit. Tercia non datur.....

+25/0
21.4.2017 14:30
Foto

V46l88a10d60i10m60í81r 58K33r85o58u84p42a 8827828211752

Jste vážně tak omezený na úsudku, že nechápete, že i když si řidič sedá opilý za volant, nemá primárně v úmyslu nikoho zabít, nebo zranit, kdežto terorista, když nabije zbraň, nebo se opásá semtexem, přesně takový záměr má...? Ano, je pravda, že oba mohou mít na svědomí smrt, ale rozdíl je v úmyslu. Asi vám nic neříká rozdílná trestní sazba za vraždu, nebo za zabití...

+31/0
21.4.2017 14:16

Z20d59e49n60e85k 67H10o19r15n70e66r 4714371852763

Aha, takže o počet mrtvých vlastně vůbec nejde, ale o úmysl. Takový opilec neúmyslně sedne do nebezpečné zbraně a pak náhodou někoho třeba nezabije. Moc príma úsudek.

0/−14
21.4.2017 16:27

E57v65a 25P74r26a49v52d36o98v46á 8947487578692

Máte problém chápat psaný text? Raději si přečtěte komentář pana Kroupy ještě jednou, protože vaše reakce nedává smysl.

+16/0
21.4.2017 16:51
Foto

V33l83a83d94i59m47í10r 14K23r60o31u10p51a 8937888251862

Vy o koze - já o voze...:-)

+6/0
21.4.2017 17:03

Z94d10e80n37e75k 66H17o93r35n66e33r 4504231892283

Já o voze vy o koze. Leda byste byl autorem mého článku, když už jsme u té logiky.

0/−10
21.4.2017 19:26
Foto

J52a48r81o86s81l76a77v 48P76t52á51č63e53k 4262979571464

Obkročná logika. Takhle já Vašemu uvažování obecně říkám. Vůbec nechápete co oponent píše a reagujete na něco, co vůbec nenapsal.

0/0
23.4.2017 20:18

M83a59r10t48i75n 42L56a26c75o 7103336798

V tejto, klasicky Hornerovskej znôške táranín bez hlavy a päty, ma zaujala jedna veta:

"Extrémní pravice jásá".

Na tomto obrázku vidím niekoľko extrémnych pravíc, sú extrémne vysoko a pravdepodobne ukazujú, koľko snehu napadlo v nejakej islamskej krajine.:

http://tundratabloids.com/wp-content/uploads/2012/07/naziislam.jpg

Že táto "extremní pravice jásá" je z obrázku jasné.

Mimochodom, po zadaní slov "nazi heil" do Gúglu vám vyskočia stovky podobných "extremních pravic".

Čaro nechceného, pán teológ?:-P

+13/0
21.4.2017 14:06

M76a63r10t70i13n 57L12a22c11o 7423196268

Oprava, samozrejme "islam heil".;-)

+2/0
21.4.2017 14:09
Foto

J60a14r83o34m12í63r 77H37l18u85b65e62k 2886780754151

Někteří levičáci si prostě nevidí do huby, ale já jsem podobný, jen v opačném gardu. Nikdo mne nepřesvědčí, že levicový postoj vede k úspěchu. Zatím neexistuje ani jeden příklad. Kdyby existoval jen jeden, byl bych ochoten o tom přemýšlet.

+8/0
21.4.2017 14:13

M35a70r16t75i54n 67K98a88v51k92a 4496681942452

Teolog? Pan Horner? I pětileté dítě chodící na katechismus má větší znalosti teologie a chápe logiku.

Pan Horner by si mohl podat ruce s profesorem Halíkem, také od H, který taktéž viděl teologii z rychlíku.

+12/0
21.4.2017 15:39

M44a51r49t82i86n 71L58a31c23o 7213326948

No, tak som si trošku "zapřeháněl".;-)

+1/0
21.4.2017 18:06
Foto

J71a90r97o46m81í33r 80H95l85u40b35e43k 2716920144941

Já jsem viděl jinou statistiku. Jsou to 4% a co s těmi 96? Pouze statisticky jsou ti střízliví nebezpečnější, ale kontrolovat střízlivost a zároveň ignoranci v interaktivní činnosti, jíž řízení aut nesporně je, je složité, najednou nemáme vnějšího nepřítele, na kterého se musíme zaměřit. Podle mne je hloupost daleko větším nebezpečím než pár promile.

+3/0
21.4.2017 14:00

M81i19c23h19a41l 72D50z23m23u15r91a13n 2565132566937

Problémem je, že na nás místních se tvrdě vyžaduje, abychom vyznávali jakési "evropské hodnoty". Na cizích nikoliv.

+12/0
21.4.2017 13:53

M52i58c94h18a90l 15Z21á26k86o97u59c14k25ý 2154214921661

No co dodat pane Hornere? Víte, proti opilcům se vede aktivní kampaň, dělají namátkově kontroly na silnici, po nehodě se vždy zjišťuje, zda dotyčný pil. Takže by jsme to samé měli udělat u muslimů? A poté ale jasné napsat, útok spáchal muslim. Vy prostě absolutně nechápete, že islám je neslučitelný se svobodou, Vy a další podobní v zájmu humanity neřešite možné problémy, naopak je zlehčujete s tím, že si zvykeneme, protože umírá víc lidí třeba na kouření. Já si zvykat nehodlám, nezvykl jsem si ani na to, že nemohu nechat zaparkované auto plne věci z obavy před krádeží. V mem normálním svete, kde vládne morálka, cit, zakon, rozum, jsou plněny základní práva cloveka, tedy svoboda a jsou náležitě vinici trestani (hlavně odhaleni), ti jež svobodu omezuji jsou naopak na okraji spolecnosti. A Vy a další svým postojem omezujeme moji osobu-svobodu, protože si zvykat třeba na namátkově kontroly v metru či jinde nehodlám.

+15/−1
21.4.2017 13:40

M62i48c13h96a23l 62Z98á49k83o33u75c40k77ý 2494814821411

A už vůbec si nehodlám zvykat na nějakého diktátora, který to poté vezme pevne do rukou a problém s terorismem vyřeší.

+3/0
21.4.2017 14:00

Z90d22e96n95e14k 76H97o96r32n43e23r 4454971172933

Proti islamismu se rovněž vede kampaň.

0/−9
21.4.2017 14:13

M97i46c92h63a53l 95Z39á94k95o67u16c80k44ý 2844194581761

Co že? Kým? Kde? Dokažte prosím. Jedinou kampaň kterou vidím, je kampaň za bránění evropských hodnot, kampań proti xenofobii (sem řadíme všechny s opačným názorem) a náckovství (sem řadíme všechny, kdo jsou proti EU). A jestli myslíte těch pár lidí, kteří jen zprostředokovávájí pohled a píši dejme tomu pravdu, tak to potom ano. Vám není pomoci....

+15/0
21.4.2017 14:32



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.