Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milý Zdeňku, řekla jsem ti to soukromě, řeknu to i veřejně: platí tu kodex blogera. Dokud ho pan Lhoťan neporuší, má stejný prostor na titulní straně jako kdokoliv ostatní.

Jeho kritika politiky EU je zcela jistě vypjatá, snad dokonce přepjatá. Můžeš ji považovat za nevkusnou. Jenomže nevkus a přepjatost nejsou tím, za co bychom mohli nebo měli někoho stahovat z titulní strany. Já osobně považuju za problematické a nevkusné připisovat lidem motivy, o nichž pramálo víme, bez důkazů obviňovat - inu, i tvůj článek zůstane. Máš stejný prostor jako pan Lhoťan.

4 0
možnosti

No nevím, ale takto nevkusnou intervenci jsem ještě nezažil. Byl bych rád, kdybys alespoň ze slušnosti potvrdila, že naše předchozí komunikace se netýkala Lhoťana, ale někoho jiného.

Také bych doporučoval skončit s přetvářkou a škrtnul bych v Kodexu blogera články proti nenávisti. Nejste je schopni dodržovat ani vy sami. Podle všeho nenávist neexistuje, anebo je pouze tím, co si v admin týmu osobně zamanete.

http://kraken.slv.cz/4Tdo758/2016

http://www.rexter.cz/extremisticka-symbolika-a-jeji-postih/2007/05/01/

0 2
možnosti

Nerozumím tomu, proč by měla reakce na tvůj zveřejněný článek být nevkusnou intervencí, nicméně o tom diskutovat nehodlám, jsem si jistá, že se neshodneme.

Naše konverzace skutečně nevznikla kvůli panu Lhoťanovi, nicméně pro něj platí to samé, co pro všechny blogery. To jsem ti psala a píšu pořád.

Co se týče vložených odkazů, obávám se, že podporují naše stanovisko, nikoliv tvoje. Cituju: "Často v této souvislosti bývá prezentován nesprávný názor, že osoba je trestně stíhána pro znázornění hákového kříže.3 Tak tomu ovšem není. Jde o postih za snahu o propagaci či projevování sympatií k myšlenkám, které subjekty užívající hákový kříž zastávají. Samo znázornění hákového kříže tedy k trestněprávnímu postihu nestačí, je třeba, aby přistoupily i další aspekty (prvky) jednání. Stěžejním prvkem je vůle osoby přihlásit se k myšlenkám, jenž organizace užívající hákový kříž užívaly nebo užívají." (Ostatně téhož problému se týká i ten rozsudek, problém není samotné zobrazení, ale propagace.)

Lukáš Lhoťan v posledním článku kritizuje EU a za tím účelem používá přirovnání - velmi zjednodušeně řečeno - "chovají se - ohledně dominantního postoje k jiným zemím - jako nacisti". Jakým způsobem jsi se dostal k tomu, že kritizovat něco = schvalovat to a propagovat (a naplňovat tím skutkovou podstatu zmíněného trestného činu), mi není zřejmé, nicméně já tento názor sdílet nemohu.

Znovu opakuju: tím se nevyjadřuju a vyjadřovat se nechci k tomu, zda je mi pan Lhoťan sympatický, zda s jeho textem souhlasím nebo zda mi připadá dobře napsaný. Tvrdím jen a pouze to, že nepřekročil hranici kodexu, a tudíž jeho článek není možné z titulní strany stáhnout.

To je vše, co jsem chtěla říct, víc už reagovat nebudu.

5 0
možnosti

Odpovídáš účelově jen na to, co chceš. Jak jinak.

0 7
možnosti

Já jsem zde zažil mnohem horší věci - dokonce žalovatelné. Od vás. Vaše křivé obviňování jiných blogerů je snad už proslulé... :-/

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS