Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

II.

Část II. Jelikož jsem žil jak u nás, tak u vás, smysl mých blogů byl v tom, že naše kulturní rozdíly jsou tak obrovské, že by každý člověk měl hrát na svém písečku. Západní svět nemá zasahovat do islámského způsobu života, a ani muslimové žijící v Evropě nemají přetvářet Evropu podle svých představ. Lidé mluví o toleranci, ale koneckonců ani jeden z nich není tolerantní. Každý chce změnit toho druhého a využívá ho a snaží se ho zneuctít, aby se stále utvrzoval ve svých dojmech, že je lepším člověkem. Podle mého názoru, čeho tyhle dvě odlišné kultury mohou dosáhnout, je poznat a chápat odlišnost a v žádném případě nezasahovat a vzájemně se respektovat. Prostě jsme jiní a člověk s tím musí žít.

Pane El Mish, na rozdíl od Vás nemám anonymní profil a nehraju na muslima a nemám v profilu fotku nějakého Araba.. Jsem skutečně muslim a na té knize jsem pracoval, ale neopravil jsem ji a fámu, kterou rozšiřujete, jsem dávno komentoval na profilu Miroslava Libšera. A pokud umíte arabsky, tak jsem připravený kdykoliv o té knize veřejně debatovat, jelikož není závadná a nerozšiřuje ani rasismus, ani extremismus a ani nenávist k minoritám. Zde je můj celý komentář: Skutečnost je, že před 15 lety jsem měl skupinu, která navrhla víc než 20 knih a v té době jsme chtěli pokrývat různá témata, která byla neznámá české veřejnosti a věděl jsem, že v budoucnosti budou problematická, pokud nebudou ujasněná. V té době jsem jsem navrhoval i Základy tauhídu, Povolené a zakázané v islámu, Sunna čili o Prorokově chování, význam džihádu, lidská práva, původ islámské legislativy a její vývoj a navrhoval jsem také knihy o islámksé architekture, poezii, umění a chtěl jsem opravit český Korán, který má zavážné chyby ve významu a hlavně verše týkající se války nejsou umístěny v historickém kontextu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS