Moje nenávist k Čechům a hloubka příkopů mezi námi

28. 02. 2019 8:25:17
Zasedání místního pravicově pravého klerofašistického koncilu rozhodlo s konečnou platností, že Horner nenávidí, ze všech zdejších blogerů Čechy nejvíc. Nejlépe bude hlásat tuto skutečnost záludně v blogových diskuzích.

Dočetl jsem se v diskuzi pod příspěvkem pana Vlka, že:

Vladimír Kroupa 87812 Také jsem nemohl pochopit to sebemrskačství, s jakým dnes David přišel. Jako by mu za zády při psaní stál pan Horner a napovídal mu. Protože pokud tady někdo z blogerů nejvíce nenávidí Čechy, je to právě pan Horner. 27.2.2019 16:37

Zamyslel jsem se nad sebou a zkusil se vžít do představy toho, že žiju nějakou nenávistí. Sám na sobě totiž žádnou nenávist nepozoruji. Možná bych v některých osobních případech svých neúspěšných mezilidských vztahů měl i důvod nenávidět, ale nějak mi to nejde. Všichni jsme v podstatě křehké nádoby. Navíc já se neberu natolik vážně, abych byl ochoten se nějakou nenávistí nechal vláčet a ubíral energii jiným svým vášním a zájmům. Nenávist je ztráta času.

To, čemu třeba pan Kroupa může říkat nenávist je z mého pohledu jen tříbení názorů. Ano, pár lidí zde jsem, možná ukvapeně, onálepkoval přízvisky: rasista, kulturní rasista, neofašista, ... bla bla Průběžně jsem na některé jedince názor dokonce pozitivně změnil. U jiných se v názoru utvrdil. Já svou názorovou sluníčkovou či jinou odvozenou nálepku nesu hrdě. Na druhé straně mi vadí, že stejně hrdě nenesou svoji nálepku ti, jejichž zdejší vyjádření se propadají do hlubin nelidskosti. Je velmi nepříjemné, že názoroví odpůrci slunečnosti se záludně odmítají k neofašistům hlásit. Záludná zvrácenost zde zašla až k úplně nesmyslnému pojmu liberální fašismus. Fašismus svobody je pro mne nepochopitelný nesmysl, ale třeba mi to nějaký skvělý ultrapravicový mudrc vysvětlí.

Před poslední volbou českého prezidenta jsem vstoupil do ordinace jednoho ze svých lékařů. Lékař se mne na úvod zeptal: „Tak koho volíte? Losnu nebo Mažňáka?“ Oba jsme se zasmáli, raději jsem však neodpověděl, co kdyby mi pak odmítl lékařskou pomoc? To trochu přeháním, ale jde mi jen o metaforický příklad. My se tady takto začínáme chovat. Aby se člověk obával potkat se zdejšími psavci. Někteří se tváří a nejen tváří, ale chodí záludně obtěžovat pod každý příspěvek, jakoby šlo o jasně danou skutečnost. My zde snad píšeme a konfrontujeme názory, tříbíme, ale nenávist? Možná se k tomu někteří snižují; já tedy ne. Nechodím se nikomu mstít za názory pod všechny jeho příspěvky. Často ze slušnosti odpovídám i lidem, nad kterými jsem v duchu zlomil hůl. Zahlédnu-li byť jen kousek věcnosti, mám tendenci se jí chápat a dotyčného třeba i chápat.

Kritika pana Kroupy vůči panu Vlkovi je postavena na argumentu, že žádná polovina Čechů nemá žádné rasové předsudky vůči přistěhovalcům. Prý se tím 98% Čechů vůbec nezabývá. Ano. Ale není to celá pravda. Většina společnosti se tím nezabývá, když už se přistěhovalec výkonnostně a kvalifikovaně osvědčil ve prospěch našeho společného profitu. Pan Vlk ovšem posuzuje společnost podle širšího rámce. Zabývá se lidskou či nelidskou stránkou toho, jak se přistěhovalec do Evropy dostane. V tomto ohledu je třeba prezidentská volba jasným průzkumem názorového rozdělení společnosti. Kulturně rasistický prezident, který se v historii nejvíce zapíše svou protiústavní legalizací úředního lhaní, byl sice zvolen, ale jeho většina byla těsná. Odtud zcela chápu, proč pan Vlk soudí, že tito voliči Zemana posuzují přistěhovalce jako čmoudy. Rozdíl pohledu pana Kroupy je založen na nevhodném zúžení problému. Podobně se zde zachází se svobodou. Tam, kde je třeba protlačit kulturní rasismus se volá po svobodě, ale jinde se svoboda označuje za fašistickou.

Necítím vůči nikomu žádnou nenávist. Ani vůči Čechům, byť kořeny mojí rodiny jsou převážně (žido) moravsko – německé. Čechem nejsem ani ze čtvrtiny. Možná proto, že vidím do mnoha lidských původů, musím se v duchu všem rasismům jen vysmívat. Biologie si dělá, co sama chce. Bilogie zatočí i s naším bílým kulturním rasismem. Prostě nás nechá vymřít na piedestálech našeho bílého, zaručeně českého, přizpůsobivého single profitu.

Mohl bych také napsat 110 argumentů o tom, co jsem udělal pro svou vlast. Proč jsem například neemigroval, i když mi „vlast“ znemožnila slibnou sportovní kariéru a znemožnila mi studovat. Musel jsem mnohé dohnat až dlouho po perspektivním věku. Přesto mám tři děti, což je také celkem vlastenecká zásluha. Ale takové argumentace jsou spíše k smíchu. Utrpení jedince je všude na světě stále stejné. Dokonce i kulturní rasismus je v podstatě skryté volání o pomoc. Takže jaká nenávist? Neztrácejme tím čas a náladu.

Takže ne, nestál jsem panu Vlkovi za zády, ale s jeho názorem dost souhlasím. Místo nenávisti spíše cítím z celé naší situace smutek.

Autor: Zdenek Horner | čtvrtek 28.2.2019 8:25 | karma článku: 17.59 | přečteno: 1822x

Další články blogera

Zdenek Horner

Chybí mi rozhodný postoj české vlády a místních bezvýhradných izraelofilů

Nyní má česká vláda jedinečnou příležitost před celým světem dokázat, že bývalý satelit Sovětského Svazu není nyní satelitem USA. Měla by odsoudit nestabilní postoj vůči Izraeli, ale i vůči Ukrajině a posoudit zdali USA nejsou ...

27.3.2024 v 12:44 | Karma článku: 21.04 | Přečteno: 505 | Diskuse

Zdenek Horner

Milujeme NATO a proto Ukrajina zvítězí

Poté, co víme, že jsou na Ukrajině vojáci NATO, jsem již úplně klidný. Vítězství je v kapse. A kam se NATO vypraví příště? Bude to Bělorusko nebo Kazachstán? Gruzie? Ta už je rozpracovaná. Arménie by zatím byl těžký oříšek.

12.3.2024 v 12:54 | Karma článku: 33.67 | Přečteno: 939 | Diskuse

Zdenek Horner

Odpověď tazateli k uličnímu a kádrovému výboru

Tazatel se rozhořčuje, že se někdo ve zdejších diskusích cítí být pod knutou postupů někdejších uličních výborů. Vcelku pěkně vystihuje, jak se chovali a jakými pravomocemi byly tyto výbory za komunismus obdařeny, ale ...

10.3.2024 v 13:28 | Karma článku: 32.11 | Přečteno: 764 | Diskuse

Zdenek Horner

Zdravice každé ženě k svátku

Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej Všechno nej ..)

8.3.2024 v 7:27 | Karma článku: 9.00 | Přečteno: 167 | Diskuse

Další články z rubriky Občanské aktivity

Zdenek Horner

Chybí mi rozhodný postoj české vlády a místních bezvýhradných izraelofilů

Nyní má česká vláda jedinečnou příležitost před celým světem dokázat, že bývalý satelit Sovětského Svazu není nyní satelitem USA. Měla by odsoudit nestabilní postoj vůči Izraeli, ale i vůči Ukrajině a posoudit zdali USA nejsou ...

27.3.2024 v 12:44 | Karma článku: 21.04 | Přečteno: 505 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Naše stařečky dnes okradl zloděj vydávající se za pracovníka charity

Našim stařečkům je přes osmdesát let. Muž s přízvukem, kolem šedesáti let, mluvící slušnou češtinou, vydávající se za pracovníka charity, přijel v červeném hyundai pro knihy a ukradl Kapitánovým rodičům snubní prstýnky a šperky.

21.3.2024 v 18:43 | Karma článku: 27.77 | Přečteno: 928 |

Zdenek Horner

Milujeme NATO a proto Ukrajina zvítězí

Poté, co víme, že jsou na Ukrajině vojáci NATO, jsem již úplně klidný. Vítězství je v kapse. A kam se NATO vypraví příště? Bude to Bělorusko nebo Kazachstán? Gruzie? Ta už je rozpracovaná. Arménie by zatím byl těžký oříšek.

12.3.2024 v 12:54 | Karma článku: 33.67 | Přečteno: 939 | Diskuse

Zdenek Horner

Odpověď tazateli k uličnímu a kádrovému výboru

Tazatel se rozhořčuje, že se někdo ve zdejších diskusích cítí být pod knutou postupů někdejších uličních výborů. Vcelku pěkně vystihuje, jak se chovali a jakými pravomocemi byly tyto výbory za komunismus obdařeny, ale ...

10.3.2024 v 13:28 | Karma článku: 32.11 | Přečteno: 764 | Diskuse

Zdenek Horner

Ultrasionismus se už začíná podobat rasismu

Marně si lámu hlavu, k čemu se zveřejňuje seznam nějakých osob. Zveřejněné seznamy mají zastrašovat. Používal je protektorát, pak komunisti. Nyní jsou jako inspirace pro nějakou radikální odnož pravověrných aktivistů?

5.3.2024 v 12:21 | Karma článku: 22.81 | Přečteno: 473 |
Počet článků 822 Celková karma 22.32 Průměrná čtenost 973

Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...