Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mlhavá tvář globálního neomarxismu mizí

16. 08. 2017 1:31:25
Kruh se uzavírá. Naše úvahy o významu Prague Pride završuje světový myslitel ze všech nejvyšší. Demaskuje neomarxismus jednou provždy a zcela. Dlouho o tom přemýšlel. Jeho názory jsou tou pravou pěnou dní.

Napřed mi to přišlo jako legrace. Někteří zdejší blogeři odkazují ve zdrojích článků sami na sebe. To by mohlo být i logické, zejména když se nechce ve svém článku opakovat a vede nějakou kontinuální kampaň. Těžko se to snese v okamžiku, kdy se překračuje rovina osobního názoru, na nějž má každý automatický nárok. Teď jsem se zarazil u slova automatický, protože se obávám, že nárok na osobní názor si každý musí zasloužit, stejně jako respekt. Vše musí být podloženo „výkonem“! Ale k tomu se ještě dostaneme. Vlastimil Podracký nám v reakci na Prague Pride píše mimo jiné:

Protože lidská práva jsou pro neomarxistické „bojovníky“ náboženským kodexem a nejsou zařazena v řádu společnosti se svými vymezeními, tento boj nekončí nikdy, protože hranice nikde nejsou dány, požadavky lze extremalizovat k absurditě bez mezí. Tento „boj“ je součástí kolonialismu, ale ten už nevedou národy, ale s kapitálem a globalistickým establishmentem spojené neomarxistické skupiny.

Autor usuzuje, že lidská práva jsou kolonialismem, jenž vede globalistický establishment spojený s kapitálem a s neomarxistickými skupinami. Lidská práva tedy spojují tři nejmocnější společenské skupiny. Jsem rád, že si tuto skutečnost nepřátelé neomarxismu uvědomují. Pokusím se tento autorův vývod ještě upřesnit.

Kapitál, tedy vlastníci peněz bez hranic potřebují nakonec lidská práva, aby mohli svoje peníze investovat do vydělávání dalších peněz, které dostanou z nějakých spotřebitelů. Došli tedy nakonec k tomu, že lepší než genocida či jiná plíživá likvidace budoucích spotřebitelů není v jejich zájmu.

Globalistický establishment, tedy byrokracie OSN, EU, světového sportu a dalších nadnárodních organizací potřebuje lidská práva, protože jinak by jejich úřednické postavení postrádalo adresáty. Lidí, kteří cítí, že potřebují nějaká svá lidská práva je totiž ve světě většina. Bez základních lidských práv prostě zemřou.

Neomarxistické skupiny jsou libovolné skupiny, které často z velice různých důvodů neuznávají otrocký mechanismus stanoveného panského výkonu. Jednak není známo, kdo je oprávněn být absolutním pánem, jenž stanovuje podstatný výkon. A nakonec sám výkon je relativní hodnotou pro někoho a hrozbou či likvidací pro jiného. Zisk investora kácejícího dešťné pralesy nevyváží nikdy zánik přírodních kultur, nehledě ke ztrátám ekologickým, které se denně neviditelně týkají každého.

Autor má pravdu, že Prague Pride je nejprovokativnějším projevem lidských práv přímo v Mekce xenofobismu, v Praze nad Vltavou, pupku světa a nejspravedlivější východoevropské mocnosti.

Jiná zdejší blogerka v diskuzi pod jedním z mých příspěvků na téma respektu píše:

Martina Moudrá 70369 Blog

Narodit se jako člověk není žádná zásluha. Respekt nemůže automaticky pramenit z pouhé příslušnosti k druhu. +4/0 15.8.2017 10:42

Martina Moudrá 70369 Blog

Za respektem je vždy nějaký výkon. Respekt nezískáte pouze tím, že jste. Musíte si jej zasloužit. Proto respekt nelze požadovat jaksi automaticky.

Můžete si ho ovšem vynutit, což ovšem opět vyžaduje výkon. Zda je takovým výkonem třeba Prague Pride bych nechala na laskavých čtenářích. +8/0 15.8.2017 8:19

Koncept lidských práv se výrazně a viditelně dostává do konfliktu s fanaticky fundamentálním pojetím výkonu. Stoupenci výkonu nejsou ovšem schopni určit osobu oprávněnou k ustanovení výkonu, ani vysvětlit smysl takového konání pro společnost. Ve výsledku toto myšlení zavedlo českou republiku při vší prosperitě k drastické vnitřní chudobě. Nakonec i nejvyšší rozpočtový škrtal všech dob, někdejší financministr Kalousek hřímá, že pracujeme za hanebné platy.

Koncept lidských práv zaznívá po celou lidskou historii. Začíná starozákonním příběhem Jóba, převzatým již z nejstarší mezopotamské tradice. Pokračuje škálou žalmistické tradice, která se prostřednictvím velebení nevyššího dovolává boží sociální pozornosti. A pokračuje naplněním božího zákona prostřednictvím Kristova údělu, který nám nejvíce zprostředkovávají Kristova podobenství.

Moderní filosofie protestantská, humanistická a v posledku idealistická dochází k etickému stanovisku, že lidské právo na existenci je měřítkem svobody ve společnosti, což platí dodnes. Proto je nutno mezi neomarxisty počítat Jóba, Krista, Husa, Erasma, Lutera, Kanta. 14 let po smrti Kanta se narodí Karel Marx. Po porážce jeho konceptu autoritativního pojetí lidských práv přicházejí neomarxisté, kteří se vzdali třídního boje a nadchli, ba propojili nejmocnější společenské skupiny světa k prosazení trvalého míru, jehož základním pilířem jsou lidská práva vyjádřená Chartou OSN, listinami základních práv a svobod, jež jsou základem ústavního pořádku většiny demokratických zemí. Aby se základní lidská práva mohla uplatnit a všeobecně nadnárodně odsouhlasit, byly v těchto listinách uplatněny strukturálně neutrální mechanismy jako sekularismus nebo multikulturalismus, které odstraňují někdejší vypjatý výkonový antagonismus národů a převádějí jej na sportovní rovinu hospodářské soutěže. Toto meta zrovnoprávnění všech společenských skupin zajišťuje v Evropě nejdelší mír, který pamatujeme. Proto se toho západní Evropa drží a Merkelová s tímto základním heslem opět vyhraje volby v Německu.

Historicky fašistická ideologie vyžadovala od člověka totální výkon za hranicí lidských možností. Podřízení slepému výkonu se stalo tragédií národů, které by dnes opět chtěli někteří probouzet v naději, že právě oni budou těmi pány, co určují výkon vhodný k uznání toho, že je někdo člověk. Člověk se takto stává instrumentálním objektem neoprávněné ziskové manipulace. Není to nepochopitelné, obzvláště v Česku, kde je šikanování již od dob rekatolizace základním principem vládnutí. Přes všechny národní dějiny utlačování, znovu mnozí touží po utlačování. Naštěstí nejsou ale schopni se logicky, ani politicky skutečně prosadit. Nejsou schopni ani pochopit absurditu požadavku veřejného zaslouženého respektu. Je to mentální problém, skutečné nepochopení, autentický lapsus.

Jednotlivci v komunitě LGBT+ totiž svůj osobní respekt ve svém okolí jistě mají. Vydělávají peníze, dokazují svou pracovní výkonnost, mají vzdělání jako většinová společnost. Ale někdo si asi představuje, že budeme veřejně posuzovat každého z nich, zdali si zaslouží samozřejmý respekt k tomu, že jsou druhu homo sapiens sapiens nebo snad jsou jiného druhu? Třeba homo sexual sapiens? Otázka trvá. Jakou obecnou zásluhu – výkon musí komunita LGBT+ předvést, aby byla uznána člověkem se stejným respektem, jímž se honosí hetero sexual sapiens?

(a nikomu neříkejte, že neomarxista = intelektuál, je to veřejné tajemství)

Autor: Zdenek Horner | středa 16.8.2017 1:31 | karma článku: 9.03 | přečteno: 1054x

Další články blogera

Zdenek Horner

Co se stane s našimi stranami po 25.9.2017?

Budou sečteny volební výsledky v Německu a naše strany budou muset na poslední chvíli korigovat svoje nahnědlé odstavce ve volebních programech.

19.9.2017 v 22:16 | Karma článku: 9.34 | Přečteno: 947 | Diskuse

Zdenek Horner

Vlastenecký monopol na sčítání Čechů mají neutrální ultraneomarxisté

Buď jsi vlastenec a souhlasíš či přímo hlásáš naše jedinečné české názory anebo nejsi vlastenec, pak jsi neomarxista, dobroser, vítač, sluníčko. Nic mezi tím. Hlavní dělící čára leží v otázce národních bezpečnostních práv.

15.9.2017 v 16:10 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 612 | Diskuse

Zdenek Horner

K čemu nám náboženská svoboda?

My, ateisti o žádnou náboženskou svobodu nestojíme. Máme sice tu a tam nějaké křesťanské kořeny i názory, ale zastavit islám je to nejdůležitější. Náboženská svoboda je pro firmu cr.as jen zátěž. Zbavme se nefiremních názorů.

14.9.2017 v 1:35 | Karma článku: 9.50 | Přečteno: 638 | Diskuse

Zdenek Horner

Exekutoři vyhrají pravici volby

Navzdory obviňování neomarxistických sluníček a vítačů z perzekuce a omezování svobody projevu při rasistických výpadech, převzali iniciativu v perzekuci diskutujících odpůrců neomylní pravicoví exekutoři.

12.9.2017 v 1:33 | Karma článku: 31.23 | Přečteno: 2795 | Diskuse

Další články z rubriky Politika

Josef Nožička

Zeman versus Kiska na půdě OSN: kdo podle vás obstál lépe?

Jednou z nejdůležitějších politických událostí tohoto týdne nepochybně byla úterní všeobecná rozprava Valného shromáždění OSN v New Yorku.

21.9.2017 v 19:40 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Ivo Hnilica

Prezident ČR M. Zeman - osobnost s velkým začátečním písmenem O!

Rozhodně na něj neplatí taktika "vrtěti psem" a již vůbec ne se vyjadřovat "korektně"! Což v lidovém podání znamená být povolným a šlapat v předklonu "přidělenou" cestičku. Velvyslanec v USA pan Kmoníček se již vůbec nemusí namáha

21.9.2017 v 15:44 | Karma článku: 25.55 | Přečteno: 1184 | Diskuse

Iva Apanasenková

Rozchody a konce bolí… V politice je to ale často naopak

Když končí vztah, máme srdce bolavé. Je nutné uzavřít historii a vítat budoucnost. Teď končí volební období a mě to vůbec nebolí. Přemýšlím, za co vlastně politikům poděkovat. A co nás dál čeká...

21.9.2017 v 12:15 | Karma článku: 9.02 | Přečteno: 243 | Diskuse

Jaroslav Konáš

Severní Korea aneb jak zastavit "rakeťáka"

Neutuchající diskuze o tom, jak odradit Kim Čong Una od jaderného vyzbrojování, jsou bezcenné. Ani KLDR ani Čína toto vyzbrojování zastavit nehodlají. Za žádnou cenu. Jaké možnosti nám tedy ještě zbývají ?

21.9.2017 v 11:33 | Karma článku: 20.63 | Přečteno: 875 | Diskuse

Jiří Turner

O ceně, kterou odmítl Cohen, dostal Trump a teď i Zeman

Náš prezident převzal ocenění stejného druhu, jaká sám často rozdává. Není to vyznamenání za zásluhy nebo obecný přínos, ale je to ocenění od těch, kterým vyjadřuje podporu a sympatie za to, že jim vyjadřuje podporu a sympatie.

21.9.2017 v 11:30 | Karma článku: 18.20 | Přečteno: 410 | Diskuse
Počet článků 192 Celková karma 13.25 Průměrná čtenost 1072

Genealog, absolvent HTF UK. Mými hlavními zájmy jsou: historie, poezie, filosofie a nekonfesní teologie.



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.